![]() |
|
| |||
| |||
| im få en ny rigg snart (ibland nära chrimbo) och jag behöver hjälp. im getin: MOBO =ASUS P5N-E SLI GPU =XFX 8800 GTS 640MB XT CPU =Intel E6850 RAM =Corsair 2Gb XMS2 kommer detta att vara ett odjur (äter mitt spel) och köra det nya "Häxkungens" på max smidigt också (sorry så många? s) kommer detta att bli bra att köpa runt jul cos 8950gx2 kommer ut snart och kanske priserna kommer att sjunka ska jag vänta? ... Thnx: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan inte säga säkert om det kommer att "äta" Häxkungens som den inte ut ännu och du har inte förklarat vad resolution du att spel på. Eftersom du inte köpa förrän närmare jul priserna nu är förmodligen att gå till akademiska på de flesta av komponenterna.
|
| |||
| |||
| Jag ska få en ny Dell 20.1 " på ett res på 1680x1050 men spelande MRÅDEN lite lägre 1300x900 eller summet.: Dthnx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sammanfoga trådar, dubbel post
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| är "chrimbo" en gemensamma sikt över i Europa?
| |||
| |||
| Det är vi i allmänhet för lat för att säga några ord till det avslutning. Alltför många siesta vilja göra så mot dig.: D
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Så folk funderar på att köra den på max allt kanske måste tänka om, oavsett vad ditt system specs är. Mitt System: Krlll
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
en Intel Quad QX6850 @ 5 GHz (artikel anges intels egen CPU block) och 2 8950 GX2 är då thay komma ut (O'C). Mitt System: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Glöm inte att 7950GX2 var bara två mobila 7900 GPU's smällde tillsammans för att göra två kort i ett. Det finns inte ens en desktop version 8900-kort ännu, än mindre en mobil version. Rykten blir allt fler men tills jag ser en officiell release datum jag ska hålla andas.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| vad en stor match för att testa din provanordning på Häxkungens. men låt mig lysa några fakta om spelet. kommer det att finnas 2 typer av Häxkungens kommer det att finnas direcx9 och directx10 version DirectX 10 version gjordes första och nu har de färdiga att directx9 version för dem som människor som inte har den bästa grafik kort. Detta bör svara på frågan de flesta ställer kommer här spela på min dator? X850XT PE-kortet kommer att spela detta spel men ett directx9 kortet så jag kommer att miste på vad directx10 versionen kan göra. som till exempel belysning är verkligen imponerande om directx10 jämfört med directx9 version. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp: Gaming Rigg? Budget gaming rig im få för $ 900 | crazydan20 | General Hardware Chat | 9 | 3 mars 2009 19:36 |
| Spel dator | Sc0ttY07 | General Hardware Chat | 35 | 24 juli 2008 21:12 |
| Vill du köpa ett spel PC | electrik91 | General Hardware Chat | 8 | 15 januari 2008 15:59 |
| Den $ 500 spelande Rigg. . . | clintondavidn | General Hardware Chat | 4 | 11 sep 2007 10:43 |
| Gaming CPU | xactly | Processorer, moderkort & RAM | 7 | 16 august 2007 10:33 |
| Thread Tools | |
| |