![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er i færd med at konfigurere min gaming PC endelige specs, før jeg køber den lige efter jul, og var gad vide selv om jer ville vide, de bedste dele jeg kunne komme med følgende specs: Quad core 3.0GHz + 64 bit 8GB DDR2 RAM 250GB + harddisk (500 + foretrækkes) Grafikkort 512Mb + (ATi foretrukket, GDDR3 +) Antec 1200 sag (er fans inkluderet??) 600W PSU Den skærm, mus og tastatur er allerede sorteret og mit budget for dette er ca 800 £ villig til at skubbe, hvis der er en god nok grund til! Jeg har allerede sorteret OS, software er ikke et problem for mig. ![]() Nogen priser eller anbefalinger er velkommen, tak for den hjælp fyrene! Razer PS Min kammerat sagde "Du skal", således: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| CPU: Jeg vil anbefale en Duel core CPU snarere end en Quad til gaming, som du vil have bedre præstationer fra en duel, vil jeg anbefale Intel E8400 eller E8500 afhængigt af priser, hvor du køber fra, hvis E8500 ISN 't meget mere end E8400, gå til E8500, ellers E8400 vil være fint.
RAM: det afhænger af, om dine ønsker at OC din CPU, hvis du er, skal du gå til 2 sæt af 2x2GB pinde på PC2-8500 (1066) RAM, hvis du ikke ønsker at overclock, gå til PC2-6400 (800MHz) pinde. HDD: Gå efter WD Caviar sort 640GB-drev, så er det duel fad, så er hurtigere end de fleste andre drev (der er 3 + fade) GFX: Det afhænger af, hvilken løsning du arbejder i? Sag: Nogle fans er medtaget, omfatter: 3 LED fans ved fronten, den store LED fan øverst, og de to bageste LED fan, men hvis du vil have en ventilator på sidepanelet, bliver du nødt til at købe en seperat. PSU: Gå efter Corsair 650W, hvis du ikke ønsker, modulære og vil spare nogle penge, men hvis du ønsker en modulær PSU, og har ikke noget imod at tilbringe ekstra, skal du gå til 620W enhed. Mit system: Første OC
|
|
| |||
| |||
| Tak arbejdskammerat har hjulpet en hel del. Den eneste grund jeg leder efter quad kerne er, at dette vil blive den største computer i mit hus, min laptop er næppe en fandabbytastic maskine og min gamle crummy PC er ca på livets afslutning. Denne computer har at se mig gennem cirka 10 år eller så afhængig af omstændighederne, og jeg ved, Quad Core vil tillade mig at holde den samme processor i en længere periode. Jeg er ikke interesseret i over stueur, It doesnt virkelig appellerer til mig, da alt hvad jeg gør i denne forbindelse synes at gå dårligt haha, så jeg vil sige den langsommere RAM vil være mere end nok. Så meget som det er en gaming rig, jeg dont ville det være det bedste gaming takle de landområder, nogensinde har set, så en modulær PSU isnt nødvendig, da den side af min sag plejer nogensinde kommer ud for bar at rense det og jeg er ikke bekymret om kabelføring for meget. Jeg ser også ud til at have denne maskine på Windows 7, når der kommer ud og mangler en endelig specs Jeg vil være helt sikker på, at det vil køre den. Hvis riggen Jeg kigger på plejer at køre det så kan NAF off For så vidt angår pixel nøgletal gå Im se ind under 1440x900 på skrivebordet, men jeg er ikke en grafik-freak og vil gerne gå til lavere opløsninger af hensyn til nogle ekstra frames. Monitoren Jeg får en 16:10-format, så noget, der kan vise i disse dimensioner og spille spil på omkring høj vil være mere end nok for mig =) Resten af specs du har indsendt synes at være temmelig klart og meget gode valg, så mange tak for det! Enhver anden rådgivning om, hvilken version af Windows jeg burde få, af hensyn til DX10.1 Jeg kigger på Vista ved jeg, men theres 168.753.965 udgaver, og jeg er ikke sikker, hvis ultimative er det bedste valg? Tak for hjælpen! Razer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej der. Thingie har givet dig en god start. Det, han gjorde om en quad core er korrekt. 8 gange ud af 10, er du bedre tjent med en dual core. Dybest set fordi flere programmer kan bruge dem effektivt end en quad core. Meget få programmer kan udnytte en quad core til en fordel frem for en dual core. Dog, en dual core normalt har en højere clock hastighed, så programmet kan gøre mere brug af en hurtigere dual core end en langsommere quad core. Dette gælder især til gaming, og næsten alle spilleautomater er bedre tjent med en dual core. De eneste gange jeg tror en quad core er virkelig værd, mens når du kan bruge ting som grafikgengivelsesmotoren software eller gerne køre mange virtuelle maskiner på et primært udvikling. Men som du siger, hvis du ønsker fremtidssikret og er ikke at fussed om gaming, så måske en quad er vejen at gå. Kun du kan beslutte, at. Bare ikke engang overveje en Q6600 selv, men måske den Q8200, som er udgivet for nylig, ville være værd at se. Eller alternativt Q9300 en smule flere penge. For grafik, vil jeg foreslå en ATI 4850 eller ATI 4.870. 512MB VRAM vil være fint på din beslutning. Godt valg at gå med 8 GB RAM. Det giver mening, når det er så billigt. For så vidt angår Vista er bekymret, Home Premium er den vej at gå. Jeg har en beta build af Windows 7, der kører på min computer i øjeblikket (den alt for buggy til rent faktisk at bruge selv om), og det er brummen langs pænt på systemet i min signatur. Sige alt det, hvordan bang up to date vil du gå. Du kan være i stand til at presse en Core i7 system, jeg hører det er muligt for omkring £ 800 til en £ 1K ...
|
| |||
| |||
| Det er ikke, at jeg ikke er fussed om gaming, jeg godt kan lide det, men hvis min pc ikke kan køre det jeg normalt få det på min højtelskede PS3. På £ 40 - £ 50 a pop selvom det kan være ret dyrt, og jeg har lagt mærke til PC-spil kan være et par pounds billigere som over 10 spil, eller det kan være et andet spil til fri væsentligt, så jeg leder efter spil primært på PC hvor det er muligt. Det grafikkort er de samme, jeg havde i tankerne, noget, der skaber problemer af nogen chance? 8GB vil gøre de fleste af 64-bit, som jeg er virkelig ikke interesseret i at gå til 2 TB, fordi så fremtidssikret, da det kan være, det plejer levende ot det punkt af TB RAM minimumsbeløb. Skal jeg være bekymret for RAM hastighed og timings og sådan? Jeg har klikket på linket i Thingie underskrift og forskellene i øjeblikket for en Core i7 system er for små for mig ordentligt ønsker en. Så godt som det ville være Jeg tror quad kerne vil være nok. Hvis prisen er rigtig jeg kunne få et kig ind i det, men det Quads De foreslog, ser temmelig godt til mig. Som jeg siger, det er ikke designet til at være den bedste gaming rig i verden, bare godt nok til at få ordentlige rammer på alle de spil jeg spiller, og det er CS: S på det tidspunkt, haha, ikke en særlig vanskelig spillet til at køre! Tak for info Styrmanden, vil få en check på nogle Core i7 system prisskilte i en kort tid. 1! |
|
| |||
| |||
| Ingen problemer virkelig med grafikkort. Bare ikke forsøge krydsild (to af dem sammen) med 4.870 på det tidspunkt, da driverne ikke er gode endnu. RAM timings er alle meget af en lighed, bare kigge efter noget i retning af 8-8-8-12 eller 8-8-8-15. Personligt er jeg gerne OCZ ram, men Corsair og Crucuial G. Skill og GEIL er meget gode som godt. Gå til fire 2GB sticks naturligvis. Kan jeg måske friste dig til overclocking? Der er virkelig noget ned sider, får du en gratis ydelse boost (kan være ganske massiv en), og jeg vil tilbyde dig igennem det. Yep, jeg vil fortælle dig præcis, hvad de skal gøre, hvis du vil have mig til, indtil du får en fremragende overclock. Sørg for at skrive en endelig stykliste, før du køber, så vi kan køre en endelig øje med dem.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Vil gøre, og jeg vil overveje en overclock. Bare en lille forsigtig over overclocking et stykke jeg har brugt i nærheden af et tusind skråen på lol. Sidste gang var jeg gik igennem det jeg endte med at gå ind i en pc butik og bestiller en Intel P4 .. didnt går godt haha. Ikke sikker på, hvornår dele vil blive færdiggjort, jeg bestiller i januar men så sandsynligvis omkring 1 januar jeg vil have den meget bits I'll be bestilling, men jeg vil sætte en mockup liste snart jeg er færdig med college arbejde haha = P |
|
| |||
| |||
| Jeg vil bare nævne, for de grafikkort, ved denne beslutning, at 4.870 er en kæmpe overkill, gå til 4850, jeg køre en 3.850 på en 1280x1024 skærm på Supreme Commander med en sekundær skærm på samme res på skrivebordet, og Jeg får 10 + fps (det er spilbare, bare) med hver indstilling på max. Overclocking er værd at gøre, og faktisk i den, jeg købte komponenter til mit nuværende bygge netop derfor, jeg ville have noget billigt, men gode resultater, og jeg får næsten samme CPU ydeevne end min bror, som har en E7200 (som koster omkring 3 -4 gange den pris, da jeg købte mine) Som for Core i7, er jeg ikke så sikker på, at det er muligt at få en fuld bygge for £ 800, når den nye komponenter kom ud havde jeg en går på at gøre mig selv en kerne i7 bygge (kun i web-kurve desværre ) Og jeg var ikke dumt, at få det mest kraftfulde ting eller noget, og opbygge kostet mig over £ 1600. Hvis du får den billigste Core i7 komponenter, kan du sandsynligvis få en CPU, bundkort og RAM for omkring £ 800, men du ville ikke få HDD, sag, PSU osv. for denne pris, og du helt sikkert ikke vil få en god GFX-kort med denne pris. Beklager hvis det har brudt en boble eller noget, men jeg er bange for er det rigtigt, at ting er alle lige insanly dyrt, fordi det er den nuværende bedste på markedet. |
|
| |||
| |||
| Tja, hvis du er uden moms, kan du gøre en fuld bygge for £ 800:) Ganske vist med moms, det kommer til en stor, men jeg sagde, at i mit oprindelige indlæg. Med hensyn til grafikkortet, er der måske 4.870 overkill for beslutningen, men hvis du har penge, og overvejer han sagde, at han ønsker en virkelig fremtidssikre bygge, kan erstatte skærm osv. Jeg synes, det er en god forsikring. Men så igen, du kan altid bare få en anden 4.850 på et senere tidspunkt, hvis du har ret til bundkortet.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Jeg må indrømme, at Core i7 opbygge ville være fristende, hvis jeg havde den kontante, men sikkert, jeg kunne få noget med nogenlunde samme effekt og ikke er nødt til at bruge £ 150 på RAM! stadig en god bygge der!Jeg ved, at processorer sjældent vænner sig til 100% af deres maksimale potentiale, da de er kørt fast regel ved RAM og HDD hastigheder (kort for 3D design software), så tvivler jeg på en Core i7 system vil give mig en stor fordel? Det system, jeg konfigureret lignede: (Im sikker på, at noget er galt her ved den måde ..) |