vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Gaming rig ftw.

Reply

Thread Tools
Old 21 marraskuu 2008, 06:53
Jäsen

Default Gaming rig ftw.

Olen parhaillaan määrittämässä My PC-lopulliseen tiedot ennen kuin voin ostaa sen juuri joulun jälkeen, ja on ihme jos kaverit tietäisivät parhaat palat saisin seuraavat tiedot:

Quad core 3,0 GHz + 64 bit
8GB DDR2-muistia
250GB + kovalevy (500 + parempana)
Näytönohjain 512MB + (ATI parempana, GDDR3 +)
Antec 1200 osalta (ovat faneja mukana?)
600W PSU

Näyttö, hiiri ja näppäimistö ovat jo lajitellaan ja oma budjetti tälle on noin £ 800 valmis työntämään, jos on riittävän hyvä syy! Olen jo OS lajiteltu, ohjelmisto ei ole ongelma minulle.

Kaikki hinnat tai suositukset ovat tervetulleita, kiitoksia ajaksi auttaa guys!

Razer

PS Kaveri sanoi: "Sinun" näin:
Old 21 marraskuu 2008, 08:11
Rahoittajien ryhmän

Default Gaming rig ftw.

CPU: Suosittelen Duel-core CPU kuin Quad pelaamiseen, koska sinulla on parempi suorituskyky kaksintaistelun, suosittelen Intel E8400 tai E8500 riippuen hinnoista missä olet ostavat, jos E8500 vai mitä 't paljon enemmän kuin E8400, mennä E8500, muuten E8400 on hieno.

RAM: se riippuu, jos haluavat OC suorittimen, jos olet, mennä 2 sarjaa 2x2GB tikkuja on PC2-8500 (1066) RAM, jos ei halua overclock, mennä PC2-6400 (800MHz) tikkuja.

HDD: mennä WD Caviar Black 640GB ajaa, se on Duel vati joten on nopeampaa kuin useimmat muut asemat (jotka ovat 3 + Platters)

GFX: Se riippuu siitä, mitä päätöslauselma olet töissä?

Asia: Jotkut fanit ovat mukana, se sisältää: 3 LED tuulettimet edessä, suuri LED-tuuletin yläreunassa, ja kaksi takana LED-tuuletin, mutta jos haluat tuuletin sivupaneeli, sinun on hankittava yksi seperatly.

PSU: Go for the Corsair 650W, jos et halua modulaarisia ja haluat tallentaa käteistä rahaa, mutta jos haluat modulaarisen PSU, eivätkä mielessä menojen ylimääräistä, mennä 620 W AutoSelect yksikköä.

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 21 marraskuu 2008, 11:02
Jäsen

Default Gaming rig ftw.

Kiitoksia, ystävä on auttanut melko vähän. Ainoa syy, miksi olen etsimässä Quad Core on, koska tämä tulee olemaan pääasiassa tietokoneen taloni, minun laptop tuskin fandabbytastic koneen ja vanha kurja PC on noin sen asetelmien lopussa. Tämä tietokone on nähdä minut läpi noin 10 vuotta tai niin riippuu olosuhteista ja tiedän Quad Core antaa minun pitää saman prosessorin pidemmän aikaa. En ole kiinnostunut yli kellotus, se doesnt todellakaan miellytä minua, koska kaikki En tältä osin näyttää menevän huonosti haha niin sanoisin hitaampaa muistia on enemmän kuin tarpeeksi.
Niin paljon kuin se on pelaamista rig, I dont haluta se on paras peli kamppeet mailla on koskaan nähnyt, joten modulaarinen PSU isnt välttämätöntä, sillä puolella minun tapauksessani tapana koskaan irtoa bar puhdistus, ja en ole huolissani Tietoja kaapeli hallinta liikaa. Olen myös tutkii ottaa tämän koneen Windows 7, kun se tulee ulos ja ei ole mitään lopullisia tiedot haluan olla aivan varma, että se käyttää sitä. Jos rig Etsin on tapana ajaa sen jälkeen se voi NAF pois
Niin pitkälle kuin pikselin suhteet Siirry Im tutkii ottaa 1440x900 työpöydällä, mutta en ole grafiikka kummajainen ja mielellään alemman päätöslauselmia vuoksi ylimääräistä kehyksiä. Seurata Saan on 16:10 kuvasuhde niin mikä voi näyttää näiden ulottuvuuksien ja pelata pelejä noin korkea on enemmän kuin tarpeeksi minulle =)
Loput tiedot olet lähettänyt näyttävät olevan melko selkeä ja erittäin hyviä valintoja niin paljon kiitoksia siitä! Muita lausuntoja, jotka Windows minun pitäisi saada, että vuoksi DX10.1 I'm looking at Vista En tiedä, mutta Theres 168753965 versioita, ja en ole varma, onko lopullinen on paras valinta?

Thanks for the help!

Razer
Old 21 marraskuu 2008, 11:45
Moderator Group

Default Gaming rig ftw.

Moi.

thingie on antanut sinulle hyvä alku.

Kohta hän tekee noin Quad Core on oikea. 8 kertaa 10: stä, sinun on parempi, Dual Core.

Lähinnä siksi, lisää ohjelmat voivat käyttää niitä tehokkaasti kuin quad core. Hyvin harvat ohjelmat voivat hyödyntää Quad Core mitään nähden Dual Core. Kuitenkin Dual Core yleensä on korkeampi kellotaajuus, joten ohjelma voi käyttää enemmän nopeammin Dual Core kuin hitaampi quad core.

Tämä pätee erityisesti pelaamiseen, ja lähes kaikki peliautomaatit ovat paremmassa asemassa Dual Core.

Vain kertaa mielestäni Quad Core todellakin vaivan arvoista on, kun käytät asioita, kuten Grafiikankäsittelymoduulin ohjelmistoja tai haluat käyttää useita virtuaalikoneita on lähinnä kehitystä.

Kuitenkin, kuten sanoit, jos haluat tulevaisuudessa todisteita eivätkä että fussed noin pelaamista, niin ehkä Quad on tie. Vain sinä voit päättää sen. Vain ei edes harkita Q6600 kuitenkin, mutta ehkä Q8200, joka on juuri julkaistu, olisi syytä tarkastella. Tai vaihtoehtoisesti Q9300 on hieman enemmän rahaa.

Osalta grafiikka, ehdotan ATI 4850 tai ATI 4870. 512 Mt VRAM on hieno teidän päätöslauselmaa.

Hyvä valinta menee 8 Gt järjestelmän RAM-muistia. On järkevää, kun se on niin halpaa.

Sikäli kuin Vista tulee, Home Premium on tie.

Olen Beta Build Windows 7 käynnissä tietokoneeseen tällä hetkellä (sen liian buginen todella käyttää kuitenkin), ja se on humiseva pitkin mukavasti järjestelmään minun allekirjoitus.

Sanoen kaikki, miten Bang tasalla haluat mennä. Saatat pystyä syrjäyttämättä Core i7-järjestelmä, olen kuullut, on mahdollista noin £ 800 to £ 1K ...

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 21 marraskuu 2008, 13:00
Jäsen

Default Gaming rig ftw.

Se ei ole siitä, että en ole fussed noin pelaamista, olen aivan kuin se, mutta jos tietokoneeseen ei voi käyttää sitä minä yleensä saada se minun rakas PS3. At £ 40 - £ 50 pop, vaikka se voi olla melko kallista, ja olen huomannut, PC-pelejä voi olla muutaman puntaa halvempi, joista yli 10 pelejä tai he saattavat olla toista peliä ilmaiseksi kaikkea joten etsin pelejä lähinnä PC mahdollisuuksien.

Näytönohjaimet ovat samoja, minulla oli mielessä, mitään, mikä aiheuttaa ongelmia mitään mahdollisuuksia?

8GB tekee suurimman osan 64-bittinen, koska en todellakaan ole kiinnostunut aio 2TB koska tulevina todisteita, koska se voi olla, se tapa elää OT kannalta TB muistia vähimmäismääristä. Pitäisikö minun olla huolissani RAM nopeus ja ajoitus sekä tällaisen?

Olen napsauttanut linkkiä Thingie allekirjoitus ja erot tällä hetkellä Core i7-järjestelmä on liian pieni minulle oikein haluavat sellaisen. Niin mukavaa kuin se olisi mielestäni Quad Core on aivan tarpeeksi. Jos hinta on oikea, olisin voinut tutkia asiaa, mutta Quad ehdotitte näyttää melko hyvältä. Kuten sanoin, se ei ole tarkoitus olla paras peli poraus maailmassa, aivan tarpeeksi hyvä saada kunnon kuvaa kaikkia pelejä pelata ja se on CS: S tällä hetkellä haha, ei ole erityisen vaikea peli ajaa!

Thanks for the info perämies, on tarkistaa joitakin Core i7-järjestelmän hintalaput on aikaa. +1!
Old 21 marraskuu 2008, 13:21
Moderator Group

Default Gaming rig ftw.

Mitään ongelmia oikeastaan kanssa näytönohjaimia. Eivät vain yritä CrossFire (kaksi yhdessä) ja 4870 tällä hetkellä, koska kuljettajat eivät ole hyviä vielä.

RAM ajat ovat paljon muotokuvasta, vain etsiä jotain 8-8-8-12 ja 8-8-8-15. Henkilökohtaisesti pidän OCZ ram, mutta Corsair ja Crucuial G. Skill ja GEIL on erittäin hyvä myös. Mene neljä 2GB tikkuja tietenkin.

Voinko ehkä houkutella sinut overclocking? Ei todellakaan ole alas puolin, saat ilmaisen suorituskyvyn lisäämiseksi (voi olla melko massiivinen yksi), ja minä tarjota opastaa sen. Jep, minä kerron teille, mitä tehdä, jos haluat minun kunnes saat erinomaisen overclock.

Varmista, että lähetät lopullinen Osaluettelo ennen ostamista, jotta voimme suorittaa lopullisen silmän päälle.

Old 21 marraskuu 2008, 13:46
Jäsen

Default Gaming rig ftw.

Tekee ja minä harkita overclock. Vain hieman varovaisempia yli overclocking pala Olen viettänyt lähes tuhat quid on lol. Viimeksi kun olin kävellyt sen läpi päädyin kävely osaksi PC kauppa ja tilaaminen Intel P4 .. didnt go hyvin haha.

Ei ole varma, kun osat saadaan valmiiksi, olen tilaaminen tammikuuta vaikka näin todennäköisesti noin 1 tammikuu Otan erittäin bittiä I'll be tilaamista, mutta laitan mock up luettelon kun olen tehnyt college työtä haha = P
Old 22 marraskuu 2008, 04:35
Rahoittajien ryhmän

Default Gaming rig ftw.

Otan vain mainita, että näytönohjain on, että päätöslauselman 4870 on valtava ylilyönti, mennä 4850, luon 3850 annetun 1280x1024 valvoa Supreme Commander on toinen näyttö samaan res työpöydällä, ja Saan 10 + fps (se on pelattava vain) jokaisen jossa on max.

Overclocking on kannattaa tehdä, ja Infact, ostin osia minun nykyinen rakentaa juuri tästä syystä halusin jotain halpaa, mutta hyvää suorituskykyä, ja saan siitä samalla prosessorin suorituskyky kuin veljeni, joka on E7200 (joka maksaa noin 3 -4 kertaa hinta kun ostin kaivokseen)

Mitä Core i7, en ole niin varma, että on mahdollista saada täysi rakentaa £ 800, kun uusia osia tuli minun oli mennä tekemään itse Core i7 rakentaa (vain Web-koreja valitettavasti ), Enkä ole typerä, saada tehokkain tavaraa tai mitään, ja rakentaminen maksoi yli £ 1600. Jos saat halvin Core i7 osia, voit ehkä saada Tuetut suorittimet, emolevyt ja RAM noin £ 800, mutta ei päästä kiintolevylle, asia, PSU etc tähän hintaan, ja et varmasti tule saamaan hyviä GFX-kortin kanssa, että hinta. Anteeksi jos tämä on rikkonut kupla tai mitään, mutta pelkään, että on totta, että tavaraa on kaikki vain insanly kallista, koska se on nykyinen markkinoiden paras.
Old 22 marraskuu 2008, 05:36
Moderator Group

Default Gaming rig ftw.

No jos olet sisällä arvonlisäveroa, voit tehdä täyden rakentaa £ 800:)

Tosin alv kyse on suuri, mutta sanoivat, että minun alkuperäinen teksti.

Mitä näytönohjainta, ehkä 4870 on ylimitoitettu päätöslauselman, mutta jos sinulla on rahaa ja koska hän sanoi, että hän haluaa todella päivitettävyys rakentaa, voi korvata seurata jne. Minusta on hyvä vakuutus.

Mutta sitten taas voit aina vain saada toinen 4850 myöhemmin, jos sinulla on oikeus emolevyn.

Old 22 marraskuu 2008, 10:53
Jäsen

Default Gaming rig ftw.

Minun on myönnettävä, että Core i7 rakentaminen olisi houkuttelevaa, jos olen ollut käteistä, mutta varmasti saisin jotain suunnilleen saman verran valtaa, eikä tarvitse käyttää £ 150 on RAM! edelleen hyvä rakentaa siellä!

Tiedän, että jalostajat harvoin tottua 100% niiden suurin mahdollinen, koska ne ovat juuttuneet yleensä RAM ja HDD nopeudella (lyhyt ja 3D-suunnittelun ohjelmistot), joten epäilen Core i7-järjestelmä antaisi minulle paljon hyötyä?

Järjestelmän määritin näytti: (Im että jotain on pielessä muuten ..)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.