mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Gigabyte Blue Eye VGA watercooling

Reply

Thread Tools
Old 30 December 2007, 07:58
Ny Medlem Gruppen

Default Gigabyte Blue Eye VGA watercooling

Jeg søger til swap min VGA køler til Gigabyte Blue Eye VGA watercooling.

Jeg har et 8800GTS, men som har set på gigabyte websted Jeg kan se, at 8800-serien er ikke opført som en understøttet kortet (liste går op til 8600).

Under kontaktet gigabyte de forsikrede mig, at 8800 blev støttet.

Ingen, der har brugt dette vand afkøling med et 8800-kort og kan comfirm, at det er 100% kompatibel?
Old 2 februar 2008, 05:52
Ny Medlem Gruppen

Default Gigabyte Blue Eye VGA watercooling

Hey, jeg har ikke anvendt denne watercooling blokere før, men jeg ville ikke gå med det, fordi det kun køler GPU'en og ikke hukommelsen omkring den osv. Jeg har en 8800gts også, og jeg vil hellere gå med swiftech sort, som dækker det hele kortet. Hvis du har en gigabyte watercooling system bør du ikke behøver at bekymre sig om at kunne oprette forbindelse til denne blok.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Par Watercooling Spørgsmål .. 4D (Fordy (Ford) Ollie General Hardware Chat 5 29th Apr 2009 16:26
Indretning Watercooling i min sag 4D (Fordy (Ford) Ollie Cases & Strømforsyninger 30 31 januar 2009 09:35
Watercooling thingie2 General Hardware Chat 21 10 oktober 2008 15:58
Watercooling thingie2 General Hardware Chat 27 24. maj 2008 06:49
Hvor meget luftstrømmen vil du anbefale til dette watercooling setup? Compasky General Hardware Chat 1 11 marts 2008 00:04
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.