mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Gigabyte Blue Eye VGA Watercooling

Reply

Thread Tools
Old 30 december 2007, 07:58
Nieuw Lid Fractie

Default Gigabyte Blue Eye VGA Watercooling

Ik ben op zoek naar swap mijn vga koeler te Gigabyte Blue Eye VGA Watercooling.

Ik heb een 8800GTS, maar die keken naar de gigabyte site ik zie dat de 8800-serie is niet als een ondersteunde kaart (lijst gaat tot 8600).

Na contact gigabyte ze mij verzekerd dat het 8800 werd gesteund.

Heeft iemand die dit water koeling met een 8800-kaart en kan bevestigen dat het 100% compatibel?
Old 2 februari 2008, 05:52
Nieuw Lid Fractie

Default Gigabyte Blue Eye VGA Watercooling

He, ik heb het niet gebruikt dit Watercooling blok vóór maar ik wil niet verder gaan met het omdat het alleen koelt de GPU en het geheugen niet omheen etc. Ik heb een 8800GTS ook en ik zou liever met de swiftech zwart dat betrekking heeft op de hele kaart. Als u een gigabyte Waterkoeling systeem moet je geen zorgen te maken over de mogelijkheid om verbinding te maken met dit blok.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.