mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Er dette en god spiloplevelse computer

Reply

Thread Tools
Old 4. oktober 2007, 21:44
Medlem Gruppen

Default Er dette en god spiloplevelse computer

Ok jeg er bare at kigge og min bror for nylig oplevede computere som disse og købte en. Desværre lommen er ikke så dyb, så ville jeg stadig nødt til at finde de penge, men jeg var ude og så http://cgi.ebay.co.uk/QUAD-CORE-9-6G...QQcmdZViewItem dette, og spekulerede på, om det var nogen god til gaming?
Old 5. oktober 2007, 00:27
Medlem Gruppen

ID snap at comp op til denne pris.
men det har nogle store nedture.
kun 1 gig ram på 677mhz, mobo kun i stand til 2GB.
til gaming id sige nej, 8500 er et dårligt kort. youd være mere værd at få en anstændig dx9 kort.
Jeg ved, at det synes fristende men dybest CPU'en optager de fleste af disse omkostninger.
den q6600 ligger på omkring £ 170 på detailhandlere.
Old 5. oktober 2007, 05:03
Donor-Gruppen

Hvis du får en Quad til gaming tag ikke fejl, du vil mindst 800 MHz eller 1066mhz ram eller mangel på båndbredde for CPU vil kvæle det.

Det er sikkert mig, men gjorde alle andre se en OS citeret i Ebay link?

Og Necro's helt korrekt med kortet, det er luset.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 5. oktober 2007, 06:01
Donor-Gruppen

Aldrig har tillid til nogen, at citerer mærkehastigheden ved at kombinere alle de cores.lol

Hvis kun den fyr lægge så stor en indsats til opbygning af PC som han gjorde, at annoncen together.Oh vente han sikkert gjorde, skal have taget nogen tid at finde så meget lave ende "next gen" hardware.

Mit system: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Hukommelse:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Grafikkort (r):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Lydkort:
Ombord HDA
Harddisk (e):
Et par lol 1650GB samlede
Optisk drev (r):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Sag / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Køling:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 5. oktober 2007, 13:34
Medlem Gruppen

Dette er den ene min ældre bror købt og det synes godt, hvad tror folk, http://cgi.ebay.co.uk/Athlon-DUAL-CO...QQcmdZViewItem
Old 7. oktober 2007, 01:55
Donor-Gruppen

Jeg kan kun sige, du har lært at tænke over det logisk. Folk sælger ting at give et overskud. Hvis det ikke var godt for dem, så de ikke ville være at sælge det. Normalt computere, der kommer klar indbygget er af utrolig lav kvalitet (undtagen Æbler).

Som ser på, at computer sit et stykke crap. Nr. offensiv betød. Det havde ikke meddelt selskabet, der har fremsat grafikkort og "ved et uheld" ikke vise et billede af det.

Undlad at købe det! Det er bedst at få hjælp af en person, du kender og stoler på, der har et godt kendskab til computere. Arbejder med dem, du kan bygge en computer, der opfylder alle dine behov og er sikre og pålidelige.

Som lyskrebs sagde: "Aldrig har tillid til nogen, at citerer mærkehastigheden ved at kombinere alle borekerner"

Han har ret.
Old 7. oktober 2007, 04:53
Medlem Gruppen

Jeg går ud fra HES taler om
Innovision 3D 8500GT 512MB DDR2 DVI PCI-E
der er tilgængelig for £ 46.99

Fordi jeg kender denne fyrene tricks og det er det billigste kort, jeg kan finde matchende, hvad han siger. Han dosent levering med en OS han spiller på udtrykket "Vista Ready". Han har også afgifter £ 25 for shipping og shipping tager op til 1 måned. Også han bruger en præmiesats række for help.Which afgifter 70p et minut.

Jeg har aldrig købt en PC fra him.But han er en, jeg har været eying op som konkurrence for når jeg starter min virksomhed.

Den pris, han sættes at pc sammen for er £ 330.87
Jeg mener, hvad han gør med hensyn til beskrivelse er fair nok selv. Du får en GeForce 512MB kortet. etc plus naturligvis er der en ophobning omkostninger og eBay og PayPal gebyrer.

Jeg tror, at hvis han ville have bedre kundeservice, slip præmiesats nummer, gøre det klart, det dosent skib med et operativsystem. Ive også set ham navnet kortene 512MB når faktisk de kunne blive 256MB med turbo cache på 512 MB.

Alt i alt købere på ebay nødt til at indse, du ikke får noget for ingenting. Du får hvad man betaler for. Dens stadig en bedre værdi PC end man ville få fra butikkerne. Alt i alt, hvad jeg tror, det er en rimelig pris.

Enhver uenig?

Innovision 3D 8500GT 512MB DDR2 DVI PCI-E Grafikkort
Old 7. oktober 2007, 05:19
Medlem Gruppen

Jeg forstår, hvad du siger, men de god kundeservice, da min ældre bror bestilles hos dem fyr indsættes i fri Queue Jumping (£ 15) og levering til en monitor (US plug men £ 10 shipping gratis) Så de ved, hvordan man kan drage dig i, og computeren er det samme som en min ældre bror bestilt og det synes godt bare ingen vigtigt magt stik inkluderet: (men jeg migh tgo for det, når jeg har penge
Old 7. oktober 2007, 05:30
Donor-Gruppen

Jeg gætte sig til en rimelig pris, men du virkelig ikke kender præcis hvad det er din få. Jeg fastholder min tidligere overbevisning om, at det bedst at få en person, du kender, der har en vis erfaring med computere til at arbejde sammen med dig om at bygge en.

Dette og 8500GT er ikke en god spiloplevelse GPU. Jeg tror, det ville være bedre at gå med en high-end DX9 kort i stedet for et lave ende DX10 kort. I øjeblikket kører 2 7600GS's i SLI, der gøre arbejdet for de fleste spil mere så godt, og de kun koster AU $ 180 (75-80 pounds).

EDIT: Bare at genindsætte mit argument:

Jeg fik hele min computer herunder:

- AMD Athlon 64 X2 Dual Core@2.8GHz
- 2 7600GS's i SLI Mode
- 1 TV Tuner
- GA-M55SLI-S4 Rev 2 SLI Ready Bundkort
- 2GB DDR2 Ram
- ThermalTake Soprano sag
- 1 250 GB HDD
- 1 dvd-rw-drev
- CoolerMaster 550W PSU
- Windows XP Pro

Alle til samme pris som den pågældende computer. Personligt vil jeg snarere min computer hvilken som helst dag. Selv om at få en computer som din synes ligesom en stjæle, er det mere end sandsynligt af utrolig dårlig kvalitet.
Old 7. oktober 2007, 05:50
Medlem Gruppen

Søvnløshed, når vi taler priser, det er ikke en god idé at bare konvertere valuta. Her i UK, vi får så meget skat osv., som var er flået ud, når det kommer til ting som dette.

For eksempel priserne på newegg langt overgå alt, hvad vi har her. Hvis vi skulle købe derfra Men du ville have en enorm shipping charge, plus told og import skat, plus jeg tror, der er også en skat af samme 13% på electricals.

Dens en vittighed virkelig.

Jeg ved, hvad du siger, men søvnløshed. Men folk i UK kan købe sådan noget eller gå til PC World, hvor de er chared endnu mere for langt mindre specs og de næppe få nogen oplysninger om det.

Jamesleee, jeg tager det yours gjorde ikke komme med en OS? Blev du forventer en eller var du klar over fra ebay auktion, at det gjorde ikke have en?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Intel G31 god til gaming? begone2day Grafikkort & Monitors 1 25 november 2008 19:09
Brug for en god spiloplevelse bundkort cheesepuff CPU, bundkort og RAM 19 2 juli 2008 14:32
Gaming pc spec nogen gode? boon401 General Hardware Chat 7 4 januar 2008 17:58
Er de gode dele til gaming? SoulessLove General Hardware Chat 5 18th Dec 2007 19:53
En god Gaming Computer? craiig General Hardware Chat 15 10 november 2007 00:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.