vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Onko tämä hyvä pelaamista tietokone

Reply

Thread Tools
Old 4 lokakuu 2007, 21:44
Jäsen

Default Onko tämä hyvä pelaamista tietokone

Ok Olen juuri HAKU ja veljeni äskettäin näimme tietokoneet kuten nämä ja osti yksi. Valitettavasti taskussani ei ole niin syvä niin haluan vielä löytää rahat, mutta olin HAKU ja näin http://cgi.ebay.co.uk/QUAD-CORE-9-6G...QQcmdZViewItem ja ihmetteli, jos se on ollut mitään hyvää pelaamista?
Old 5 lokakuu 2007, 00:27
Jäsen

id snap että pakoll varten, että hinta.
mutta siinä on joitakin suuria alamäkiä.
vain 1 keikka ram klo 677mhz, mobo pystyy vain 2 Gt.
peli-id sanoa ei, 8500 on huono kortti. youd olla syytä saada kunnollinen dx9 kortti.
Tiedän, että se näyttää houkuttelevalta, mutta pohjimmiltaan suoritintehon vie suurimman osan kustannuksista.
että q6600 on noin £ 170 vähittäismyyntikanavan.
Old 5 lokakuu 2007, 05:03
Rahoittajien ryhmän

Jos et saa quad peli ei virhe haluat vähintään 800MHz tai 1066mhz ram tai puute kaistaa suoritintehon aikoo tukahduttaa sen.

Se on luultavasti minulle, mutta ei kukaan muu nähdä os lainattu että Ebayssä linkki?

Ja Necro ehdottomasti oikea kanssa kortin, se on huono.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 5 lokakuu 2007, 06:01
Rahoittajien ryhmän

Älä koskaan luota keneenkään, että mainitsee nimellisnopeudesta yhdistämällä kaikki cores.lol

Jos vain, että mies esittää niin paljon vaivaa rakennuksen PC kuten hän teki laskemisesta mainos together.Oh odottaa hän luultavasti ei, on toteutettu melko samalla löytää niin paljon matalampilaatuisia "next gen"-laitteisto.

My System: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-muisti:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Äänikortti:
Laivaostoksista HDA
Kiintolevy (t):
Muutama lol 1650GB yhteensä
Optinen asema (t):
1xDVD Philips DVD +-RW
Asia / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Jäähdytys:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (t):
Acer 22 "laajakuva
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 5 lokakuu 2007, 13:34
Jäsen

Tämä on yksi minun vanhempi veli osti ja näyttää siltä, hyvä mitä ihmiset ajattelevat http://cgi.ebay.co.uk/Athlon-DUAL-CO...QQcmdZViewItem
Old 7 lokakuu 2007, 01:55
Rahoittajien ryhmän

Kaikki, mitä voin sanoa on, sinulla on ajateltava sitä loogisesti. Ihmiset myydä asioita tehdä voittoa. Jos se ei ole hyväksi heille, he eivät myy sitä. Yleensä tietokoneet, jotka ovat valmiita rakennettu ovat uskomattoman heikkolaatuisiin (paitsi Omenat).

Muuten näyttää, että tietokone sen palan crap. Ei pahalla tarkoitti. Se ei ole valtion yritys, joka teki näytönohjain ja "vahingossa" ei näytä kuva sitä.

Älä osta sitä! Se on paras tapa saada apua jonkun tiedätte ja luottamusta, joka on hyvä tietokoneista. Työskentely heidän kanssaan voit rakentaa tietokone, joka täyttää kaikki tarpeet ja on turvallinen ja luotettava.

Kuten Krilli sanoi: "Älä koskaan luota keneenkään, että mainitsee nimellisnopeudesta yhdistämällä kaikkien sydämiä"

Hän on oikeassa.
Old 7 lokakuu 2007, 04:53
Jäsen

Oletan, HES puhu
Innovision 3D 8500GT 512MB DDR2 DVI PCI-E
joka on saatavilla £ 46.99

Koska tiedän tämän kaverit temppuja, ja tämä on halvin kortti voin löytynyt, mitä hän väittää. Hän dosent toimituksen, jonka OS hän soittaa että termi "Vista Ready". Hän myös maksut £ 25 merenkulun ja laivaliikenteen kestää enintään 1 kuukausi. Myös hän käyttää lisämaksulliset numero help.Which maksut 70p minuutin.

En ole koskaan ostanut kpl alk. him.But hän on joku, olen ollut eying ylös koska kilpailu, kun voin aloittaa oman liiketoiminnan.

Hinta hän esittää, että pc yhdessä on £ 330.87
Olen sitä mieltä, mitä hän tekee kuvaavat termit on oikeudenmukainen tarpeeksi kuitenkin. Olet saada GeForce 512MB kortin. etc plus tietenkin on rakentaa kustannus-ja eBay ja PayPal-maksut.

Olen sitä mieltä, että jos hän olisi parempi asiakaspalvelu, pudottaa lisämaksulliset numero, tehdä selväksi se dosent-alus, jossa käyttöjärjestelmä. Ive myös nähdä hänet nimi kortit 512MB kun Infact niillä saattaa olla 256 Mt kanssa turbo välimuisti 512MB.

Kaiken kaikkiaan ostajat eBay on ymmärrettävä te dont saada jotain mitään. Saat mistä maksat. Sen vielä paremman vastineen pc kuin voit saada kaupat. Kaiken kaikkiaan olen sitä mieltä, että sen käypä hinta.

Jokainen eri mieltä?

Innovision 3D 8500GT 512MB DDR2 DVI PCI-E Graphics Card
Old 7 lokakuu 2007, 05:19
Jäsen

Ymmärrän sen, mitä te sanotte, mutta ne hyvää asiakaspalvelua, kun vanhempi veli tilata heille kaveri Lisätään vapaa Jonotuskone Jumping (£ 15) ja toimittamisen näyttöinä (US plug mutta £ 10 meriliikenneyhtiön ilmaiseksi) jotta he tietäisivät, miten tehdä teitä ja tietokone on sama kuin minun vanhempi veli tilasi, ja näyttää siltä, hyvä juuri mitään tärkeää teho pistokkeiden kuulumattomat: (mutta i migh tgo siitä, kun minulla on rahaa
Old 7 lokakuu 2007, 05:30
Rahoittajien ryhmän

Luulisin sen käypä hinta, mutta te todella eivät tiedä täsmälleen mitä se on saada. Olen kiinni edelliseen vakuuttunut siitä, että se on paras saada joku tietää, kuka on jonkin verran kokemusta tietokoneiden kanssa työskentelemään voit rakentaa.

Tämä ja 8500GT ei ole hyvä peli GPU. Mielestäni olisi parempi mennä korkean loppuun DX9-kortin sijaan, että matalampilaatuisia DX10-kortti. Olen tällä hetkellä suorittaa 2 7600GS: n SLI, joissa tehdään työtä eniten pelejä enemmän kuin hyvin, ja ne vain kustannukset AU $ 180 (75-80 puntaa).

EDIT: Just palauttaa minun väite:

Minulla on koko tietokoneen mukaan lukien:

- AMD Athlon 64 X2 Dual Core@2.8GHz
- 2 7600GS: n SLI Mode
- 1-TV-viritin
- GA-M55SLI-S4 rev. 2 SLI Ready emolevy
- 2GB DDR2 Ram
- Thermaltake Soprano asia
- 1 250 Gt kiintolevy
- 1 DVD-RW Drive
- CoolerMaster 550W PSU
- Windows XP Pro

Kaikki samaan hintaan kuin tietokoneella. Henkilökohtaisesti olen mieluummin minun tietokone joka päivä. Vaikka saada tietokoneen kuten sinunkin tuntuu varastaa, on sitten todennäköisesti on uskomattoman huono laatu.
Old 7 lokakuu 2007, 05:50
Jäsen

Unettomuus puhuttaessa hinnat sen ei ole hyvä ajatus vain muuntaa valuuttaa. Tässä uk, saamme niin paljon veroa jne., jotka ovat repäisi pois, kun on asiaa tällä tavoin.

Esimerkiksi hinnat newegg pitkälle päihittää mitään olemme täällä. Jos ostaa sieltä vaikka sinulla olisi valtava meriliikenneyhtiön maksu sekä tulli-ja tuontivero plus Mielestäni on olemassa myös vero, kuten 13% electricals.

Sen vitsi todella.

En tiedä mitä sanoa, vaikka unettomuus. Mutta ihmiset uk voi ostaa jotain tällaista tai mene kpl maailmassa, jossa ne ovat chared vieläkin paljon vähemmän tiedot ja ne eivät saa mitään tietoja siitä.

Jamesleee otan se sinun didnt tulevat käyttöjärjestelmä? Olitko odottaa yhden tai tiesittekö että eBayn huutokauppa, että se didnt on yksi?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Intel G31 hyvä peli? begone2day Graphics Cards & Näytöt 1 25. marraskuu 2008 19:09
Tarvitsetko hyvää pelaamista emolevy cheesepuff CPUs, Emolevyt & RAM 19 2nd Jul 2008 14:32
Gaming kpl spec mitään hyvää? boon401 Rautatavaran Chat 7 4. Jan 2008 17:58
Ovatko nämä hyviä osia peleissä? SoulessLove Rautatavaran Chat 5 18. Joulukuu 2007 19:53
A Good Gaming Computer? craiig Rautatavaran Chat 15 10. marraskuu 2007 00:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.