mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Is dit een goede gaming computer

Reply

Thread Tools
Old 4 oktober 2007, 21:44
Lid Fractie

Ok ik ben gewoon op zoek en mijn broer zag onlangs computers zoals deze en kocht er een. Helaas mijn zak is niet zo diep, dus ik zou nog steeds nodig om het geld te vinden, maar ik was op zoek en zag http://cgi.ebay.co.uk/QUAD-CORE-9-6G...QQcmdZViewItem dit en vroeg zich af of het was een goed voor gaming?
Old 5 oktober 2007, 00:27
Lid Fractie

id snap dat tot comp voor die prijs.
maar het heeft een aantal grote downs.
slechts 1 gig ram op 677mhz, mobo staat slechts 2GB.
voor gaming id zeggen nee, de 8500 is een slechte kaart. youd meer de moeite waard om een fatsoenlijk DX9 kaart.
Ik weet dat het lijkt verleidelijk, maar in feite de CPU neemt het grootste deel van die kosten.
de Q6600 is ongeveer 170 pond aan retailers.
Old 5 oktober 2007, 05:03
Donor Groep

Als u een quad voor gaming 'getting maken geen fout die je wilt ten minste 800 MHz of 1066 MHz ram of het gebrek aan bandbreedte voor de CPU zal het stikken.

Het is waarschijnlijk mij, maar heeft iemand anders zien een os geciteerd in de Ebay link?

En Necro is absoluut correct met de kaart, het is waardeloos.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 5 oktober 2007, 06:01
Donor Groep

Vertrouw nooit iemand die de nominale snelheid citaten door het combineren van alle cores.lol

Als alleen die vent zetten zo veel moeite in de opbouw van de PC als hij de advertentie together.Oh wacht hij waarschijnlijk heeft gedaan, moet nog een hele tijd genomen om zo veel low end vinden "next gen" hardware deed brengen.

Mijn Systeem: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Geheugen:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Sound Card:
Onboard HDA
Hard Drive (s):
Een paar lol 1650GB totale
Optische Drive (s):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Koeling:
Tuniq Tower 120
Netwerk / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "breedbeeld
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 5 oktober 2007, 13:34
Lid Fractie

Dit is de een van mijn oudere broer gekocht en het lijkt goed wat doen mensen denken http://cgi.ebay.co.uk/Athlon-DUAL-CO...QQcmdZViewItem
Old 7 oktober 2007, 01:55
Donor Groep

Alles wat ik kan zeggen is je moet over het logisch denken. Mensen dingen verkopen om winst te maken. Als het niet goed voor hen was, dan zou ze niet verkopen. Meestal computers die komen kant-en-gebouwd zijn van ongelooflijk lage kwaliteit (met uitzondering van Apples).

Door het uiterlijk van die computer zijn een stuk stront. Geen belediging bedoeld. Zij heeft niet staat het bedrijf dat de grafische kaart gemaakt en "per ongeluk" niet tonen een foto van het ofwel.

Niet kopen! Het is het beste om hulp te krijgen van iemand die je kent en vertrouwt die heeft een goede kennis van computers. Werken met hen kunt u het bouwen van een computer die al uw behoeften voldoet en is veilig en betrouwbaar.

Zoals Krill zei: "Vertrouw nooit iemand die de nominale snelheid citaten door het combineren van alle kernen"

Hij heeft gelijk.
Old 7 oktober 2007, 04:53
Lid Fractie

Ik neem hes praten over de
Innovision 3D 8500GT 512MB DDR2 DVI PCI-E
die beschikbaar is voor 46,99 pond

Omdat ik weet dat deze jongens trucs en dit is de goedkoopste kaart die ik kan vinden die overeenkomen met wat hij beweert. Hij dosent voorzien van een OS speelt hij op de term "Vista Ready". Hij heeft ook kosten 25 pond voor de scheepvaart en de scheepvaart duurt tot 1 maand. Ook hij maakt gebruik van een betaalnummer voor help.Which kosten 70p per minuut.

Ik heb nog nooit een pc gekocht van him.But hij is iemand die ik heb zijn aandacht op zich als concurrentie voor als ik begin mijn bedrijf.

De prijs die hij heeft die pct samen voor 330,87 pond is
Ik denk dat wat hij doet in termen van beschrijving is eerlijk genoeg wel. U krijgt een GeForce 512MB kaart. etc plus uiteraard is er een te bouwen kosten en ebay en paypal kosten.

Ik denk dat als hij een betere klantenservice, daling van de premie tarief nummer, duidelijk maken dat dosent schip met een besturingssysteem zou hebben. Ive ook hem gezien kaarten naam als 512mb infact wanneer ze zouden kunnen 256mb met een turbo cache van 512MB.

Al met al, kopers op eBay te realiseren moet je niet krijgen iets voor niets. Je krijgt wat je betaalt. Zijn nog steeds een betere prijs pc dan u zou krijgen van de winkels. Al met al denk ik haar een eerlijke prijs.

Iedereen oneens?

Innovision 3D 8500GT 512MB DDR2 DVI PCI-E grafische kaart
Old 7 oktober 2007, 05:19
Lid Fractie

Ik begrijp wat u zegt, maar ze goede klantenservice, toen mijn oudere broer in volgorde van hen de man toegevoegd in het vrije Queue Jumping (£ 15) en leveren voor een monitor (US plug maar 10 pond verzendkosten gratis), zodat zij weten hoe op te stellen u in en de computer is hetzelfde als de bestelde mijn oudere broer en het lijkt goed gewoon geen belangrijke macht pluggen inbegrepen: (maar ik migh TGO voor het toen ik geld hebben
Old 7 oktober 2007, 05:30
Donor Groep

Ik denk dat het een eerlijke prijs, maar je weet het echt niet precies wat het is je krijgt. Ik ben steken met mijn vorige overtuiging dat het het beste om iemand die je kent die al enige ervaring met computers te werken met u aan een te bouwen.

Dat en de 8500GT is geen goede GPU gaming. Ik denk dat het beter zou zijn om te gaan met een high-end DX9 kaart in plaats van een low-end DX10 kaart. Ik gebruik 2 7600GS in SLi, die het werk doen voor de meeste games meer dan goed, en zij alleen de kosten EUR 180 (75-80 pond).

EDIT: Net te herstellen mijn betoog:

Ik heb mijn hele computer, waaronder:

- AMD Athlon 64 X2 Dual Core@2.8GHz
- 2 7600GS in SLI-modus
- 1 tv-tuner
- GA-M55SLI-S4 Rev 2 SLI Ready Motherboard
- 2GB DDR2 Ram
- Thermaltake Soprano Case
- 1 250GB HDD
- 1 DVD-RW Drive
- CoolerMaster 550W PSU
- Windows XP Pro

Alles voor dezelfde prijs als die computer. Persoonlijk heb ik liever mijn computer elke dag. Hoewel het krijgen van een computer als het uwe lijkt een te stelen, is het meer dan waarschijnlijk van ongelooflijk slechte kwaliteit.
Old 7 oktober 2007, 05:50
Lid Fractie

Slapeloosheid wanneer praten de prijzen is het geen goed idee om gewoon de valuta omrekenen. Hier in de UK, krijgen we zo veel belasting etc die zijn opgelicht als het gaat om dit soort dingen.

Bijvoorbeeld de prijzen op Newegg ver overtreffen alles wat we hier hebben. Als we kopen er al, zou u een enorme verzendkosten, vermeerderd met de douane-en invoerbelasting, plus ik denk dat er ook een belasting van 13% zoals op Electricals.

Het is een grap eigenlijk.

Ik weet wat je zegt wel slapeloosheid. Maar de mensen in uk kunnen kopen zoiets als dit of ga naar PC wereld waar zij worden chared nog meer voor veel minder specs en krijgen ze nauwelijks enige informatie over.

Jamesleee, ik neem het jouwe didnt geleverd met een OS? Was je verwacht van een of was u op de hoogte van de eBay veiling dat zij didnt have one?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.