mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Er dette en god gaming maskin

Reply

Thread Tools
Old 4de Oct 2007, 21:44
Medlem Group

Default Er dette en god gaming maskin

Ok jeg er bare ute og broren min nylig så maskiner som dette og kjøpte en. Dessverre my pocket er ikke så dyp, så jeg ville fremdeles nød å finne penger, men jeg var ute og såg http://cgi.ebay.co.uk/QUAD-CORE-9-6G...QQcmdZViewItem dette og lurte på om det var noe bra for spilling?
Old 5te Oct 2007, 00:27
Medlem Group

id snap som komp for den prisen.
men den har noen store nedturer.
bare 1 gig ram på 677mhz, mobo kan kun 2GB.
for spill id si nei, er 8500 et dårlig kort. youd være mer verdt å få en anstendig Dx9 kort.
Jeg vet at det virker fristende, men innerst inne CPU tar opp det meste av denne kostnaden.
at Q6600 er rundt £ 170 til forhandlere.
Old 5te Oct 2007, 05:03
Donor Group

Hvis du får en quad for spilling gjør ingen feil du ønsker minst 800 MHz eller 1066 MB RAM eller mangel på båndbredde for cpu kommer til å kvele den.

Det er nok meg, men alle andre ser et os sitert på Ebay link?

Og Necro er helt riktig med kortet, er det elendig.

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 5te Oct 2007, 06:01
Donor Group

Stol aldri på noen som siterer den nominelle hastigheten ved å kombinere alle cores.lol

Hvis bare den fyren putte så mye arbeid i å bygge PC som han gjorde å sette annonsen together.Oh vente han antakelig gjorde, må ha tatt en stund for å finne så lave enden "next gen" maskinvare.

Min System: Krlll

Prosessor (er):
Intel Q9550@4.33Ghz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-minne:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Lydkort:
Onboard HDA
Harddisk (er):
Noen lol 1650GB totalt
Optisk stasjon (er):
1xDVD Philips DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Cooling:
Tuniq Tower 120
Nettverk / Internett:
Dual Gigabit Ethernet
Skjerm (er):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 5te Oct 2007, 13:34
Medlem Group

Dette er den min eldre bror kjøpte og det synes godt hva tror folk http://cgi.ebay.co.uk/Athlon-DUAL-CO...QQcmdZViewItem
Old 7nde 2007 okt, 01:55
Donor Group

Alt jeg kan si er at du må tenke på det logisk. Folk selger ting å gjøre en fortjeneste. Hvis det ikke var bra for dem, da de ikke ville selge det. Vanligvis datamaskiner som kommer ferdig bygget er av svært lav kvalitet (med unntak av epler).

Av utseende av at maskinen sin et stykke crap. Nei fornærmelig ment. Det tok ikke statlige selskapet som gjorde grafikkortet og "by accident" ikke viser et bilde av det heller.

Ikke kjøp den! Det er best å få hjelp av noen du kjenner og stoler på som har god kjennskap til datamaskiner. Arbeide med dem du kan bygge en datamaskin som oppfyller alle dine behov, og er sikker og pålitelig.

Som Krill sa "Stol aldri på noen som siterer den nominelle hastigheten ved å kombinere alle kjernene"

Han har rett.
Old 7nde 2007 okt, 04:53
Medlem Group

Jeg antar hes snakker om
Innovision 3D 8500GT 512MB DDR2 DVI PCI-E
som er tilgjengelig for £ 46.99

Fordi jeg vet at dette guys triks og dette er det billigste kortet jeg kan finne matchende hva han hevder. Han dosent forsyning med et OS han spiller på begrepet "Vista Ready". Han har også kostnader £ 25 for frakt og forsendelse tar opp til 1 måned. Også han bruker en premie rate tall for help.Which kostnader 70p et minutt.

Jeg har aldri kjøpt en PC fra him.But han er noen jeg har vært eying opp som konkurranse for når jeg starter min virksomhet.

Prisen han satt som pc sammen er £ 330.87
Jeg tror det han gjør i forhold til beskrivelsen er fair nok skjønt. Du får en GeForce 512mb kort. osv. pluss tydeligvis det er en bygge pris og eBay og PayPal avgifter.

Jeg tror at om han ville ha bedre kundeservice, slippe premium rate nummer, gjør det klart det dosent leveres med et operativsystem. Ive også sett ham navnet kort som 512mb når infact de kan 256 med turbo cache på 512 MB.

Alt i alt kjøpere på eBay må innse du ikke få noe for ingenting. Du får hva du betaler for. Dens fremdeles en bedre verdi pc enn du ville fått fra butikkene. Alt i alt er jeg overveie dens en fair pris.

Noen uenige?

Innovision 3D 8500GT 512MB DDR2 DVI PCI-E-grafikkort
Old 7nde 2007 okt, 05:19
Medlem Group

Jeg forstår hva du sier, men de god kundeservice, da min eldre bror bestilt fra dem den fyren lagt i fritt Queue Jumping (£ 15) og levering på en skjerm (US plug men £ 10 gratis frakt) Så de vet hvordan de skal trekke deg og datamaskinen er den samme som min eldre bror er bestilt og det synes godt bare ingen viktige makt plugger som følger med: (men jeg migh tgo for det når jeg har penger
Old 7nde 2007 okt, 05:30
Donor Group

Jeg antar det en fair pris, men du egentlig ikke vet nøyaktig hva det er du får. Jeg sitter fast med min tidligere overbevisning om at det er best å få noen du kjenner som har noe erfaring med datamaskiner for å samarbeide med deg å bygge en.

Det, og at 8500GT er ikke en god gaming GPU. Jeg tror det ville være bedre å gå med en high end DX9-kort i stedet for en lav end DX10-kort. I øyeblikket kjører 2 7600GS er i SLi, som gjør jobben for de fleste spill mer enn godt, og de bare koster AU $ 180 (75-80 pounds).

EDIT: Bare for å gjeninnsette mitt argument:

Jeg fikk min hele datamaskinen, inkludert:

- AMD Athlon 64 X2 Dual Core@2.8GHz
- 2 7600GS er i SLi modus
- 1 TV Tuner
- GA-M55SLI-S4 Rev 2 SLi Ready Hovedkort
- 2GB DDR2 Ram
- Thermaltake Soprano Case
- 1 250GB HDD
- 1 DVD-RW-stasjon
- COOLERMASTER 550W PSU
- Windows XP Pro

Alle til samme pris som den datamaskinen. Personlig ville jeg heller datamaskinen min hver dag. Selv får en maskin som din virker som en stjele, er det mer enn sannsynlig av utrolig dårlig kvalitet.
Old 7nde 2007 okt, 05:50
Medlem Group

Insomnia da snakker prisene det er ikke en god idé å bare konvertere valuta. Her i Storbritannia, får vi så mye skatt etc som ble dratt av når det gjelder ting som dette.

For eksempel har prisene på newegg langt overgå alt vi har her. Hvis vi skulle kjøpe derfra selv, ville du ha et stort shipping charge, pluss toll og import skatt, pluss jeg tror det er også en skatt av som 13% på elektrisistet.

Its a joke egentlig.

Jeg vet hva du sier om søvnløshet. Men folk i no kan kjøpe noe slikt, eller gå til PC-en verden hvor de er chared enda mer for langt mindre spesiell og de neppe får noen informasjon om den.

Jamesleee, jeg tar den din gjorde ikke komme med en OS? Var du venter ett eller var du klar over fra eBay Auction at det didnt have one?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Intel G31 bra for spilling? begone2day Kabinetter & Skjermer 1 25 nov 2008 19:09
Trenger du en god spillopplevelse hovedkort cheesepuff CPUer, Hovedkort & RAM 19 2 juli 2008 14:32
Gaming pc spec noen gode? boon401 General Hardware Chat 7 4 januar 2008 17:58
Er disse gode deler til spilling? SoulessLove General Hardware Chat 5 18 desember 2007 19:53
A Good Gaming datamaskin? craiig General Hardware Chat 15 10 nov 2007 00:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.