![]() |
|
| |||
| |||
| Tror du, at dette vil være en god gaming pc? Please post enhver konstruktiv critiscm, der vil hjælpe mig forbedre det ... Moder bord - [Klik på linket for de dele] Processor - [Klik for model] [6400 +] RAM - [Klik for model] Æske - [Twin motor, Overclock værdi - 2 twin turbine fans] HD - [Harddisk] [10000 rpm - 150GB] Grafikkort - [8800 Ultra] Sound Card - [Trafikdødeligheden] Operativsystem - [XP Pro] Optisk drev PSU - [1010w] ASUS Heatsink -- Mouse - [Razer - Death Addder] Keyboard - [Razer Tarantula] Tak, fordi du tog tid til at læse dette, og tager sig tid til at tjekke det ud ... Please do sats den og give mig et critiscm behov ... Skål, Craig |
|
| |||
| |||
| ja du har gjort meget godt valg; først du har plukket de bedste AMD dual core og AMD er bedre, at Intel!, ddr800 ram er bedst til gaming, da det er naturligvis hurtigere så Thats godt, sagen er et godt valg som det vil slippe af med alt det overskydende varme, godt valg af HD, og fordi den ekstra hastighed vil reducere Lastefladens gange af spil, 8800 ultra er et godt valg, lydkortet vil være dejligt, mens du spiller første persons skydespil med nogle 5,1 eller 7.1 sorround sound-højttalere, den PSU er god nok til magten alt det isenkram, de køligere bliver gr8 for overclocking og mus og tastatur er lidt dyrt for min smag, men whatever. Hvad kan jeg sige, dets fejlfri! den eneste reccomendations jeg vil give er masser af fans eller watercooling, hvis du vil, og du vil måske gerne en Intel quad kerne setup med et bundkort, der gør det muligt DDR 1066 (PC 8400) ram, trods AMD er bedre, at Intel de stadig dont ganske få AMD quads på markedet endnu. (inhales) sorry for så meget at skrive, jeg håber, der hjælper! |
|
| |||
| |||
| Mange tak xD betyder meget for mig, for ppl'z aproval og der wernt at meget skriftligt, jeg kunne klare xD thnx igen Craiig, |
|
| |||
| |||
| At ting skal koste $ $ $! Dens en god computer må jeg sige ... ikke, at du var "kunstneriske" eller "kreative", bare mere et mindre et tilfælde af "vælge det bedste, ikke genere med resten". Jeg ville ønske jeg havde penge til at købe noget i den retning, men jeg er kun 15: (.
__________________ "Hvis du ikke kan overbevise dem om, forveksle dem!" |
|
| |||
| |||
| lmao, im kun 15 såvel xD Jeg formoder din ret om at vælge de bedste og alt det, men så længe jeg kan spille counter strike source på en god maskine im glad =) cost = ca £ 1.500 (ca.) |
|
| |||
| |||
| lol im 15 Også wtf sker der?!? |
|
| |||
| |||
| Tale om et "møde for aldre". Hvordan i navnet på alle, som kontrollen har du fået 1,500 pounds!? De mest Jeg har haft ca AU $ 400, hvilket er omkring 200 pounds ... : (
__________________ "Hvis du ikke kan overbevise dem om, forveksle dem!" |
|
| |||
| |||
| lmao alder 15 ftw! ummm godt Mor og far egne meh gerne 700 og jeg havde 200 for B-dag så syg få resten fra bank xD |
|
| |||
| |||
| Personligt vil jeg holde sig væk fra ECS bundkort. Eneste grund til at være .... Jeg har en, og har haft problemer ..... OG ..... deres kundeservice / support virkelig virkelig Sucks! Oh yeah, de har været kendt for at frigøre crappy eller korrupte BIOS filer og deres svar er "sende BIOS chip til os og vi sender dig en ny "..... selvom de ikke fjerne korrupte BIOS off deres site .... ECS er et budget bord, og det er afspejlet gennem deres "budget" kundeservice. Personligt ville jeg gå med en Gigabyte bord. |
|
| |||
| |||
| Nice setup, hvis dine udgifter så meget på et tastatur hvorfor ikke gå efter en af disse? Eller hvis din ikke en for berøringsskærmen paneler og titan nøgler check dette ud. Jeg fik Eclipse udgave, laser cut nøgler gør spillet spiller i mørke en drøm! Også temmelig holdbar, cant huske hvor mange øl jeg spildt på det under hele natten WoW Samling! ah det var de dage!
__________________ Nat jeg lå i sengen og kiggede op på stjernerne på himlen, og jeg troede på mig selv, hvor dælen er loftet. ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Intel G31 god til gaming? | begone2day | Grafikkort & Monitors | 1 | 25 november 2008 19:09 |
| Brug for en god spiloplevelse bundkort | cheesepuff | CPU, bundkort og RAM | 19 | 2 juli 2008 14:32 |
| Gaming pc spec nogen gode? | boon401 | General Hardware Chat | 7 | 4 januar 2008 17:58 |
| Er de gode dele til gaming? | SoulessLove | General Hardware Chat | 5 | 18th Dec 2007 19:53 |
| Er dette en god spiloplevelse computer | jameslee07 | General Hardware Chat | 19 | 7 oktober 2007 08:18 |
| Thread Tools | |
| |