![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oletteko sitä mieltä, että tämä on hyvä peli-PC? Lähetä mitään rakentavaa critiscm, jotka auttavat minua parantaa ... Äiti aluksella - [Klikkaa linkkiä osat] Prosessori - [Klikkaa mallin] [6400 +] RAM - [Valitse malli] Kotelo - [Twin moottori, Overclock arvo - 2 hengen turbiini fanit] HD - [Kovalevy] [10000 RPM - 150GB] Graphics Card - [8800 Ultra] Äänikortti - [Kuoleman] Käyttöjärjestelmä - [XP Pro] Optinen asema PSU - [1010w] ASUS Heatsink -- Mouse - [Razer - Kuolema Addder] Näppäimistö - [Razer lintuhämähäkki] Kiitos ajastasi lukea tämän ja ottaen aika tarkistaa sen ulos ... Please do korko se ja anna minulle mitään critiscm tarvitaan ... Hurraa, Craig |
|
| |||
| |||
| kyllä olet tehnyt erittäin hyviä valintoja; aluksi olet valinnut parhaan amd kahden ytimen ja AMD on parempi, että Intel!, ddr800 ram on parasta pelaamista, sillä se on selvästi nopeammin niin thats hyvä, jos kyseessä on hyvä valinta se aikoo päästä eroon, että liikaa lämpöä, hyvä valinta hd samoin koska extra nopeus vähentää latausaikoja pelejä, että 8800 ultra on hyvä valinta, äänikortti on suuri leikkiessään ensimmäinen henkilö Räiskintäpelit noin 5,1 tai 7.1 sorround äänen puhujat, että PSU on tarpeeksi hyvä valtaan kaikki laitteistot, jäähdytin on gr8 varten overclocking ja hiiri ja näppäimistö on hieman kallis minun mieleen, mutta jotain. Mitä voin sanoa, sen virheetön! ainoa reccomendations haluaisin antaa, on paljon faneja tai watercooling, jos haluat, ja voit Intel quad ydin setup kanssa emolevy, joka mahdollistaa DDR 1066 (pc 8400) ram, vaikka amd on parempi, että Intel ne vielä dont aika on AMD quads markkinoilla vielä. (inhales) anteeksi niin paljon kirjallisesti, toivon, että auttaa! |
|
| |||
| |||
| Paljon kiitoksia xD merkitsee paljon minulle ppl'z aproval ja wernt että paljon kirjallisesti, i voisi selviytyä xD thnx again Craiig, |
|
| |||
| |||
| Tämä asia täytyy maksaa $ $ $! Sen hyvä tietokone minun on sanottava, ... ole se, että olit "taiteellisia" tai "luova", vain entistä vähemmän kyse "parhaat, älä välitä muiden". Toivoisin, että minulla olisi rahaa ostaa jotain sellaista, mutta olen vasta 15: (.
__________________ "Jos et pysty vakuuttamaan heitä, sekoittaa ne!" |
|
| |||
| |||
| lmao, im vain 15 sekä xD Oletan teidän oikeassa parhaat ja kaikki, että mutta niin kauan kuin voin pelata counter strike lähde hyvä kone im onnellinen =) kustannus = noin £ 1.500 (noin) |
|
| |||
| |||
| lol im 15 Myös wtf is going on?!? |
|
| |||
| |||
| Puhua "kokouksen aikojen". Miten nimi kaikki kuka hallitsee sait 1500 puntaa!? Eniten olen koskaan ollut, noin AU $ 400, joka on noin 200 puntaa ... : (
__________________ "Jos et pysty vakuuttamaan heitä, sekoittaa ne!" |
|
| |||
| |||
| lmao ikä 15 ftw! ummm myös äiti ja isä oma meh kuten 700 ja minulla oli 200 B-päivä niin huonosti saada levätä pankkikoroista xD |
|
| |||
| |||
| Henkilökohtaisesti haluan pysyä erossa ECS-emolevy. Ainoa syy on .... Minulla on yksi, ja ne ovat olleet ongelmia ..... JA ..... asiakaspalvelua / support todella todella syvältä! Ai joo, ne ovat olleet tiedossa vapauttamaan kehno tai vahingoittuvat BIOS-tiedostot ja niiden vastaus on "Lähetä BIOS sirun meille ja me lähetämme sinulle uuden "..... vaikka ne eivät poista korruptoitunut BIOS pois heidän sivustoissaan .... ECS on talousarvio aluksella, ja tämä näkyy kautta "talousarvio" asiakaspalveluun. Henkilökohtaisesti olin mennä kanssa Gigatavu aluksella. |
|
| |||
| |||
| Nice-asetukset, jos menoja, että paljon näppäimistö miksi ei mennä yksi nämä? Tai jos ei yksi kosketusnäyttö puulevyt ja titaani avaimet tarkistaa tämä ulos. Sain eclipse version, laser leikattu avaimet tekee pelin pelaamista pimeässä unelma! Myös aika kestäviä, kallistuksen muistaa kuinka monta oluet i pääsee sen aikana koko yön WoW istuntojen! ah olivat päivää!
__________________ Viime yönä I Lay sängyssä HAKU ylös tähdet taivaalla ja ajattelin itsekseni, jossa helkutti on yläraja. ![]() |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Intel G31 hyvä peli? | begone2day | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 25. marraskuu 2008 19:09 |
| Tarvitsetko hyvää pelaamista emolevy | cheesepuff | CPUs, Emolevyt & RAM | 19 | 2nd Jul 2008 14:32 |
| Gaming kpl spec mitään hyvää? | boon401 | Rautatavaran Chat | 7 | 4. Jan 2008 17:58 |
| Ovatko nämä hyviä osia peleissä? | SoulessLove | Rautatavaran Chat | 5 | 18. Joulukuu 2007 19:53 |
| Onko tämä hyvä pelaamista tietokone | jameslee07 | Rautatavaran Chat | 19 | 7. Lokakuu 2007 08:18 |
| Thread Tools | |
| |