![]() |
|
| |||
| |||
| Denkt u dat dit zal een goede gaming pc? Gelieve na een constructieve critiscm dat zal me helpen verbeteren ... Moeder boord - [Klik op de link voor de onderdelen] Processor - [Klik voor model] [6400 +] RAM - [Klik voor model] Geval - [Twin motor, Overclock waarde - 2 twin turbine fans] HD - [Harde schijf] [10000 RPM - 150GB] Grafische kaart - [8800 Ultra] Geluidskaart - [Verkeersdode] Besturingssysteem - [XP Pro] Optische Drive PSU - [1010w] ASUS Heatsink -- Muis - [Razer - Death Addder] Toetsenbord - [Razer Tarantula] Bedankt dat u de tijd om te lezen en de tijd neemt om na te gaan of het uit ... Please do tarief en geef me een critiscm nodig ... Sante, Craig |
|
| |||
| |||
| ja je hebt een zeer goede keuze; allereerst heb je de beste amd dual core en AMD is beter dat intel!, ddr800 ram het beste is voor gaming zoals het is natuurlijk sneller, zodat thats goed, de zaak is een goede keuze als zij zullen zich te ontdoen van al dat overtollige warmte, goede keuze van hd, omdat de extra snelheid zal de laadtijden van games, de 8800 Ultra is een goede keuze, de geluidskaart wordt geweldig tijdens het afspelen van first person shooters met een 5.1 of 7.1 sorround sound luidsprekers, de PSU is goed genoeg aan de macht dat hardware, de koeler wordt gr8 voor overklokken en de muis en het toetsenbord is een beetje duur voor mijn smaak, maar wat dan ook. Wat kan ik zeggen, haar feilloze! de enige aanbevolenheden Ik zou veel fans Waterkoeling of als u wilt en kunt u een Intel quad core setup met een moederbord dat toelaat DDR 1066 (PC 8400) ram, ondanks AMD beter dat Intel ze nog dont vrij hebben AMD quads op de markt nog niet. (inhaleert) sorry voor zoveel schrijven, ik hoop dat het helpt! |
|
| |||
| |||
| Thank you very much xD betekent veel voor mij voor ppl'z GOEDKEURINGSFORMULIER en er wernt dat veel schrijven, ik kon omgaan xD thnx nogmaals Craiig, |
|
| |||
| |||
| Dat ding moet kosten $ $ $! Het is een goede computer moet ik zeggen ... niet dat je "artistieke" of "creatief", maar meer een minder een zaak van "de beste keuze, geen moeite met de rest". Ik wou dat ik had het geld om zoiets, maar ik ben pas 15: (.
__________________ "Als je niet kan overtuigen, verwarren ze!" |
|
| |||
| |||
| lmao, im slechts 15 en xD Ik veronderstel dat je gelijk halen het beste en dat alles maar zolang ik kan spelen counter strike source op een goede machine im happy =) kosten = ongeveer 1500 pond (ongeveer) |
|
| |||
| |||
| lol im 15 ook, wtf is er aan de hand?!? |
|
| |||
| |||
| Praten over een "bijeenkomst voor de leeftijd". Hoe in de naam van al die controles heb je 1500 pond!? De meeste die ik ooit heb gehad is ongeveer AU $ 400, dat is ongeveer 200 kilo ... : (
__________________ "Als je niet kan overtuigen, verwarren ze!" |
|
| |||
| |||
| lmao leeftijd 15 ftw! Ummm ook mama en papa eigen MEH zoals 700 en ik had 200 voor B-dag zo ziek krijgen rest van bank xD |
|
| |||
| |||
| Persoonlijk zou ik wegblijven van de ECS moederbord. Enige reden dat .... Ik heb nog een, en zijn problemen ..... EN ..... hun customer service / support echt echt SUCKS! Oh ja, ze zijn bekend om crappy of corrupte BIOS-bestanden en hun reactie is "sturen de BIOS-chip aan ons en wij sturen u een nieuw "..... hoewel zij niet verwijderen van de corrupte BIOS uitgeschakeld hun site .... ECS is een budget boord, en dat komt tot uiting door middel van hun "budget" klantenservice. Persoonlijk, ik wil gaan met een Gigabyte bord. |
|
| |||
| |||
| Nice setup, als uw uitgaven die veel op een toetsenbord waarom niet gaan voor een van deze? Of als je niet een voor het touch screen panelen en titaan toetsen controleren dit uit. Ik heb de verduistering versie, de laser gesneden sleutels maakt spel spelen in het donker een droom! Ook behoorlijk duurzaam, cant remember hoeveel bier i gemorst op het tijdens de hele nacht WoW sessies! ah dat waren de dagen!
__________________ Gisteravond lag ik in bed looking up op de sterren aan de hemel en ik dacht bij mezelf, waar de heck is het maximum. ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Intel G31 goed voor gaming? | begone2day | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 25 nov 2008 19:09 |
| Behoefte aan een goede gaming moederbord | cheesepuff | CPUs, Moederborden & RAM | 19 | De 2 juli 2008 14:32 |
| Gaming PC spec goed? | boon401 | Algemeen Hardware Chat | 7 | De 4 januari 2008 17:58 |
| Zijn deze goed voor gaming? | SoulessLove | Algemeen Hardware Chat | 5 | 18 dec 2007 19:53 |
| Is dit een goede gaming computer | jameslee07 | Algemeen Hardware Chat | 19 | 7th Oct 2007 08:18 |
| Thread Tools | |
| |