mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

A Good Gaming datamaskin?

Reply

Thread Tools
Old 8nde Nov 2007, 12:57
Medlem Group

Default A Good Gaming datamaskin?

Tror du dette vil være en god gaming PC? Vennligst legg ut noe konstruktivt critiscm som vil hjelpe meg med å forbedre det ...

Mor bord - [Klikk på lenken for deler]
Prosessor - [Klikk for modellen] [6400 +]
RAM - [Klikk for modell]
Sak - [Twin motor, Overclock verdi - 2 twin turbin fans]
HD - [Harddisk] [10000 RPM - 150GB]
Grafikkort - [8800 Ultra]
Lydkort - [Dødsfall]
Operativsystem - [XP Pro]
Optisk stasjon
PSU - [1010w]
ASUS Heatsink --
Mouse - [Razer - Death Addder]
Keyboard - [Razer Tarantula]

Takk for at du tok deg tid til å lese dette og tar deg tid til å sjekke det ... Vennligst rangere det og gi meg noen critiscm trengs ...

Skål,
Craig
Old 8nde Nov 2007, 14:46
Donor Group

ja du har gjort veldig bra valg, først og fremst du har plukket de beste AMD dual core og AMD er bedre at Intel!, ddr800 ram er best for spill som det er åpenbart raskere slik dvs god, den saken er et godt valg som den vil kvitte seg med alle som overflødig varme, godt utvalg av HD så vel fordi ekstra fart vil redusere loading tider av spill, de 8800 ultra er et godt valg, lydkortet blir stor når de spilte første personen Skyting med noen 5.1 eller 7.1 sorround lyd høyttalere, den PSU er god nok til å drive alt som maskinvare, kulere blir gr8 for overclocking og musen og tastaturet er litt dyrt for min smak, men uansett.

Hva kan jeg si, dens feilfri! den eneste reccomendations jeg vil gi er mange fans eller Vannkjøling hvis du vil, og du vil kanskje en Intel Quad-core oppsett med et hovedkort som lar DDR 1066 (PC 8400) ram, tross AMD blir bedre at Intel de fortsatt ikke helt har AMD quads på markedet ennå.

(inhales) beklager så mye å skrive, jeg håper det hjelper!
Old 8nde Nov 2007, 15:18
Medlem Group

Takk xD
betyr mye for meg for ppl'z aproval
og det wernt at mye skriving, jeg kunne håndtere xD

thnx igjen
Craiig,
Old 9nde Nov 2007, 04:38
Donor Group

At ting skal koste $ $ $!

Dette er en god maskin jeg må si ... ikke at du var "kunstnerisk" eller "kreative", bare en mindre en sak av "plukke de beste, så ikke bry deg med resten.

Jeg skulle ønske jeg hadde penger til å kjøpe noe sånt, men jeg er bare 15: (.

"Hvis du ikke kan overbevise dem, forvirre dem!"
Old 9nde Nov 2007, 05:19
Medlem Group

lmao, im bare 15 og xD
Jeg antar at din rett om plukke de beste og alt dette,
men så lenge jeg kan spille counter strike source på en god maskin im glad =)

cost = ca £ 1.500 (omtrent)
Old 9nde Nov 2007, 05:59
Donor Group

lol im 15 også, WTF skjer??
Old 9nde Nov 2007, 06:04
Donor Group

Snakke om et "møte for alderen".

Hvordan i navnet til alle som styrer fikk du 1500 pounds! Den mest jeg noensinne har hatt er om AU $ 400, som ligger om lag 200 pounds ... : (

"Hvis du ikke kan overbevise dem, forvirre dem!"
Old 9nde Nov 2007, 06:33
Medlem Group

lmao alderen 15 ftw!
ummm vel mamma og pappa egen meh som 700
og jeg hadde 200 for b-dagen, så syke få resten fra banken xD
Old 9nde Nov 2007, 08:34
New Member Group

Personlig ville jeg holde seg borte fra ECS hovedkort. Eneste grunn blir .... Jeg har en, og har hatt problemer ..... OG ..... deres kundeservice / support virkelig virkelig suger! Oh yeah, de har vært kjent for å slippe crappy eller ødelagt BIOS filer og deres svar er "send BIOS chip til oss, så sender vi deg en ny "..... selv om de ikke fjerner korrupte BIOS av webområdet deres .... ECS er et budsjett bord, og det reflekteres gjennom deres "budsjett" kundeservice. Personlig, jeg vil gå med Gigabyte bord.
Old 9nde Nov 2007, 08:36
Donor Group

Nice oppsett, hvis kostnadene så mye på et tastatur hvorfor ikke gå for en av disse?
Eller hvis ikke en for berøringsskjermen paneler og titan tastene sjekk dette ut. Jeg har formørkelse versjonen, laser cut tastene gjør spillet spilles i mørket en drøm! Også ganske holdbar, cant huske hvor mange øl i Spilt på den i løpet av hele natten WoW økter! ah de var dager!

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.