![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Tror du att det här kommer att bli ett bra spel dator? Vänligen skicka alla konstruktiva critiscm som kommer att hjälpa mig att förbättra det ...
Moderkortet - [Klicka på länken för delar] Processor - [Klicka för modell] [6400 +] RAM - [Klicka för modell] Låda - [Twin motorn överklockning värde - 2 twin turbine fans] HD - [Hårddisk] [10000 rpm - 150GB] Grafikkort - [8800 Ultra] Ljudkort - [Dödsolycka] Operativsystem - [XP Pro] Optical Drive PSU - [1010w] ASUS Heatsink -- Mus - [Razer - Death Addder] Tangentbord - [Razer TARANTEL] Tack för att du tog dig tid att läsa detta och tar sig tid att kolla upp det ... Gör sats och ge mig någon critiscm behövs ... Skål, Craig |
|
|
|||
|
|||
|
ja du har gjort mycket bra val, först av allt du har plockat det bästa AMD dual core och AMD är bättre att Intel!, ddr800 ram som är bäst för spel så är det naturligtvis snabbare så thats bra, målet är ett bra val som det kommer att bli av med allt som överstiger värme, bra val av hd och eftersom extra hastighet minskar lastning gånger av spel, det 8800 ultra är ett bra val, ljudkortet kommer att vara stor samtidigt som du spelar första person shooters med några 5.1 eller 7.1 sorround god talare, den psu är gott nog för att driva alla som hårdvara, kylaren kommer att gr8 för överklockning och för mus och tangentbord är lite dyra för min smak, men vad som helst.
Vad kan jag säga, dess fulländad! det enda reccomendations jag skulle ge är massor av fläktar eller watercooling om du vill, och du kanske vill en Intel Quad Core setup med ett moderkort som gör att ddr 1066 (st 8400) RAM, trots att AMD är bättre att Intel fortfarande dont helt har AMD fyrpar på marknaden ännu. (andas in) om ursäkt för så mycket att skriva, jag hoppas det hjälper! |
|
|
|||
|
|||
|
Tack så mycket xD
betyder mycket för mig för ppl'z godkännande och det wernt så mycket att skriva, att jag kunde klara xD thnx igen Craiig, |
|
|
|||
|
|||
|
Denna sak måste kosta $ $ $!
Dess en bra dator måste jag säga ... inte att du var "konst" eller "kreativa", bara mer en mindre en fråga om "plocka ut den bästa, inte bryr sig med resten. Jag önskar jag hade pengar att köpa nåt sånt, men jag är bara 15: (.
|
|||
|
|||
|
lmao, im bara 15 och xD
Jag antar att din rätt att välja de bästa och allt det där, men så länge jag kan spela counter strike source på en bra maskin im glad =) kostnad = ca £ 1500 (ca) |
|
|
|||
|
|||
|
lol im 15 också, wtf är det som händer?!?
|
|
|
|||
|
|||
|
Snacka om ett "möte för åldrarna".
Hur namnet på alla personer som fick du 1500 pounds!? Den största jag någonsin haft är ca AU $ 400, vilket är ungefär 200 pounds ... : (
|
|||
|
|||
|
lmao ålder 15 ftw!
Eeeh väl mamma och pappa egna meh vilja 700 och jag hade 200 för B-day så sjuka få vila från banken xD |
|
|
|||
|
|||
|
Personligen skulle jag hålla dig borta från ECS moderkort. Enda anledningen att .... Jag har en, och har haft problem ..... OCH ..... deras kundservice / support verkligen verkligen suger! Oh ja, de har känt att släppa skit eller korrupt BIOS filer och deras svar är "skicka BIOS chip till oss så skickar vi en ny "..... Men de gör inte bort korrumperade BIOS på sin plats .... ECS är en budget styrelse, och det återspeglas genom deras "budget" kundservice. Personligen skulle jag gå med en Gigabyte styrelse.
|
|
|
|||
|
|||
|
Nice setup, om dina utgifter så mycket på ett tangentbord varför inte satsa på en av dessa?
Eller om du inte en för pekskärmen skivor och titan nycklar kontrollera den här ut. Jag fick eclipse version, laser skära nycklar gör spelet spelas i mörker en dröm! Också ganska tålig, cant ihåg hur många öl i spills på den under hela natten WoW sessioner! ah de var de dagar!