![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Newbie tässä. Olen rakentaa uuden pelaamista / home käyttää tietokoneen ensimmäistä kertaa, ja ne ovat olleet HAKU noin, mutta eivät vielä tiedä paljon siitä, miten tämä kaikki toimii. Saan lähes kaikki osat Newegg, koska se on mitä olen erittäin mukava haun kautta. Kaikki muut sivustot kanssa vertailukelpoisia hintoja olisi paljon appreciated! Haluan kiva tietokone <$ 2000, joka antaa minun päivittää tulevaisuudessa, jos tarpeen (näitä osia lisätä enintään noin $ 1400 ilman seuraa, virransyöttö-, asianumero-, jäähdytys-ja levyasemat: tämä on yläraja, mitä voin käyttää). Tämä on mitä olen tähän mennessä olen yrittänyt selvittää, jos kaikki osat ovat yhteensopivia tai ei (ne ovat niin pitkälle kuin voin kertoa), ja onko pullonkauloja tai liian tappaa. Lisäksi minun täytyy selvittää, mikä virtalähde Tarvitsen tähän-suosituksia? Kaikki ehdotukset / kommentit tervetulleita: Olen uusi tässä ja eivät halua tehdä virheen! (I linkkejä oman newegg listalle alla) Emolevy: Asus P5E3 WS PRO LGA 775 Intel x38 ATX Intel Emolevy http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813131282 RAM: Patriot Viper 4GB (2x2gb) 240-Pin DDR3 1333Mhz Dual Channel kanssa 7-7-7-20 ajoitus http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16820220286 ... Olen yrittää mennä DDR3 tehdä kaikesta helpompi päivittää tulevaisuudessa, vaikka olen vain käyttämällä 1333Mhz FSB minun suoritinta. Suoritin: Intel Core 2 Quad Q9550 Yorkfield 2.83GHz LGA 775 95W Q9550 http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16819115041 ... Am myös harkitsee Q9400/9450, tai mahdollisesti Q6600. Jos minä kompromissi joidenkin muiden osien Ajattelen myös siitä Q9650, mutta se on todennäköisesti pois minun hintaluokassa. GPU: PNY GeForce 9800 GX2 1GB 512-bit GDDR3 http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16814133217 ... Onko tämä liian tappaa? HDD: WD 80GB Raptor 10K RPM SATA 3GB / s WD800ADFS HARD DRIVE (newegg ei myy tätä) ... Aion laittaa minun OS: n ja useita pelejä tämä JA Seagate Barracuda 7200.10 400GB 7200 RPM 16MB Cache SATA 3.0Gb / s http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16822148138 ... lisää tilaa. Muita ajatuksia: Minusta aion yrittää suorittaa linux (useita distrobutions) Lentotoiminnan dfreeBSD sitä, ja se on OC-pystyy. Myös myöhemmin päivitykset saattavat kuulua veden jäähdytys se (olemassa mitään halpaa lohkojen osalta 9800 gx2: n?), Ja HDD: n sille raid. Kuinka suuri on asiassa tarvitsen? Kommentoikaa! Lisäksi kaikki muut sivustot postata tähän kysymykseen ja saada enemmän mielipiteitä olisivat tervetulleita. Kiitos etukäteen! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kaikkiaan varsin hyvä valinta, mutta on muutamia asioita mielestäni voit päivittää, esimerkiksi näytönohjain henkilökohtaisesti haluaisin mennä tämä kortti koska se on hieman vähemmän rahaa kuitenkin suorittaa vain hieman jäljessä Nvidia 280GTX ja paremmin joissakin testeissä.
Levyä, vanhat raptors eivät ole erityisen enää, ja eivät anna paljon lisänopeuskoodia verrattuna nopeasti 7200 rpm, mene tänne, sitten siirry pohjaan ja paina "Näytä kaikki tuotteet" ja sitten palata takaisin alkuun ja valitse testisivullasi, näet raptors eivät tule heti alkuun (lukuun ottamatta uudempi velociraptor mutta että kustannukset $ 300) ja toinen kiintolevy voi olla nopeampi liikaa, se on vanhempien vaihtelevat Seagate olevan peräisin 7200,10 erilaisia, kuten on nopeampi 7200,11 valikoima. Omasta rakentaa kun Saan sen, olen luultavasti tule saamaan 2 Seagate Barracuda 7200.11 320GB asemia RAIDia varten, koska ne ovat ainoa tarjoiluvati ja siksi erittäin nopeasti (ks. kuvio uudelleen) ja sitten saada 750GB ajaa kuin varmuuskopio . PSU: Käytin Tämän laskimen tästä mikä on mielestäni varsin hyvä antaa teille teho tarvitaan. The caclulator suosittelee noin 550W, joten luultavasti mennä kanssa Corsair 620W tämä johtuu siitä, että pidän kaapparilaiva tehdä erittäin hyviä powersupplys ja ylimääräisiä teho mahdollistaa PSU ei suoritetaan 100% siten se hiljaisempia (tuuletin on hitaampi) ja se on myös modulaariset tarkoitettu vain on oltava kaapelit käytät tapaukseen. My System: Ensinnäkin OC
|
|
| |||
| |||
| ja uskon, että u pitäisi mennä DDR2 1066mhz, koska ne ovat halvempia kuin ddr3 ja vähemmän latencies kanssa tarkoittaa periaatteessa sitä, että ne menevät nopeammin, ja on myös hallituksen muuttua, jos u valitsi tämän vaihtoehdon. mennä kanssa q6600 ja overclock sen Q9550 nopeus säästää pari sataa dollas. jos ur menossa, jossa on Intel piirisarjaan perustuvan emolevyn u pitäisi saada amd kortin niin u voidaan lisätä toinen kortti ja aseta se ristituleen tilan tulevaisuutta, i ehdottaa 4870 x2. myös amd r paremmin kuin nvidia, koska niiden kortit saada parempia ja edullisempia ja myös he dont lorvailla niiden proudcts kuten nvidia tehdä. että raptors ovat köyhiä rahalle ja samsungs F1-sarjan ovat nopeampia monissa tapauksissa plus ne antavat sinulle jakaa lisää tallennustilaa vastinetta rahoille, vielä nopeus Ehdotan osto 2 Näiden ja laittamalla heidät ratsiassa 0 configoration. joten jos haluat mennä DDR2 ja u muuttaa valitsemanasi emolevyn u haluavat mennä joko x38 tai x48 piirisarja ja varmista, että saat yhden kanssa melko kupari heatsinks ja lämmön putkien pohjoiseen sillan eteläpuolelle silta ja Vrms. Asus on erittäin hyvä antaa mennä. kuin mitä te havent mainittu tarvitset reasonabley hyvä CPU cooler jos te overclock, etsi jotain ympäri $ 50 - $ 80 merkin Kokonaispistemäärä quad porausnäytteet aikavälillä hyvin kuuma. jos dont halua overclock yksi rekka jäähdytys pakastin pro 7 do.as varten tapauksessa se dosent todellakaan väliä mitä mennä niin kauan kuin sen ATX-standardin ja on atleast 4 reikää sijoittaa faneja. kun ostat PSU tarvitset noin 650W - 750 W valtaan kaikkien laitteiden, varmista, että olet mennä hyvä laatu yhtä halvalla kuin vahingoittaa laitteistosta, modulaarinen PSU auttaa kaapeli Korjaaminen ja ilmavirta. Toivon, että te dont tarkoita sitä, että ur menossa linux vain siksi, että vain pelejä, että olen havainnut linux on Quake 4 ja doom 3 mutta oletan, että ur käynnissä, ja ikkunat. tietenkin mennä näköala koska se tukee suoraan x 10 ja suora x 11 lopulta. toivomme, että tämä auttaa |
|
| |||
| |||
| Vau ... Kiitos jakaa! Olen ehdottomasti menettää Raptor, ja kiitos tästä PSU laskin ja näytönohjain ehdotus! Kyllä, olen sitä mieltä, että nyt luultavasti mennä DDR2 muistia vielä: ehkä saada mobo, joka tukee molempia? Alempaan suoritintehon ja overclocking tuntuu siltä, että hyvä idea: Olin suunnittelu yli-clocking että 2.83Ghz liikaa, mutta en usko, että minun tarvitsee niin paljon valtaa, että pari sataa enemmän. En ollut oikeastaan tutustunut amd että paljon, mutta aion ehdottomasti tehdä se nyt. Kyllä, ehdottomasti menossa kanssa näköala minun pelaamista! (I suunnitelma käynnistetään useita OS's). Oletteko sitä mieltä, että hinta minun CPU jää kun Nehalem tulee ulos? Kiitos jakaa, se todella auttaa! |
|
| |||
| |||
| Sanoisin kyllä, että CPU: n luultavasti jää hieman, mutta Q6600 luultavasti laskevat vähemmän kuin Q9550, sillä Q9550 on kalliimpaa, koska se on yksi uusimmista (ja nopein) CPU: n ympärille. |
|
| |||
| |||
| hyvin q6600 on overclock noin 3.6ghz mutta 2,8 ish näyttää turvallisempi ja vakaampi. on ASUS p5kc oli sekä DDR2 ja ddr3 tukea ja antaa sinulle moddest overclock, mutta jos haluat mennä paremmin emolevyn joudut menemään yhden tai muiden kuin emolevyillä, jotka tukevat sekä DDR 2 ja 3 ovat lähinnä buget emolevyt . voit saada nopeus ddr3 mutta kustannukset ja alhainen latenticies ja DDR2 ostamalla noin DDR2 1200hmz ja overclocking se on noin 1400 - 1500mhz. on kyllä ja joudut opas dual boot Vista-ja Linux, koska se on vaikea tehdä niin ja u voi skuff jopa käyttöjärjestelmän boot vaihtoehtoja. varmista, että sinulla on näköala instilation levy kätevä niin sinun tulee tehdä severial OS korjaukset asennettaessa käyttöjärjestelmiä, että näköala dosent kuten (ne kaikki) |