mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Grafische kaarten - Radeon 9550

Reply

Thread Tools
Old 13 okt 2006, 19:11
Lid Fractie

Default Grafische kaarten - Radeon 9550

Ik vroeg me af wat voor soort grafische kaart heeft iedereen, want ik weet dat veel mensen lijken te zijn slingerende weg van Geforce en ga Radeon. Ik heb zelf een Radeon 9550, het is niet de nieuwste, maar het is niet de oude, ik zou zelfs niet echt van mening dat oud. Ik denk niet dat ik echt moet bijwerken voor niets.

Wat heb je allemaal?
Old 14 okt 2006, 18:01
Lid Fractie

Ik heb een GeForce 6800 GT watergekoeld en ouder kloksnelheid van 430 Mhz is het maar net goed voor een aantal van mijn spellen. Een GeForce 7-serie of gelijkwaardig is wat nodig is voor games coming out nu. Ik ben een tijdje wachten voordat ik een upgrade als hun kaarten uit zeer binnenkort die volledig Windows Vista compatibel. Next Gen kaarten kan doen Direct 10 graphics en uitvoeren van de volgende generatie film BlueRay schijven.
Old 19 okt 2006, 06:10
Administrator Group

Ik zou het eens met CGMAN, ik onlangs heb een 6800GT omdat zij grote waarde nu.

7-serie is de weg te gaan tho ', maar ik moet wachten voor ze aan daling van de prijs.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 19 okt 2006, 21:07
Lid Fractie

Geforce 7 serie wordt steeds een beetje oud nu, het is Series 8 in november met een grote sprong in de grafische verwerkingskracht. Xbox 360 en PS3 al erg verouderd is. Deze nieuwe kaart draait alle grafische mogelijkheden van Windows Vista en zal ook spelen de HD DVD-Video discs. Het is een goedkope versie met slechts 640 MB geheugen.

8800GTX Specs $ 649

GPU 575 Mhz bijna 700 miljoen transistors. Rumered dual GPU's
Shader klok 1350Mhz
Geheugen GDDR 3 900MHz 768MB
Geheugen bus breedte 384bit

natuurkunde versnelling technologie
128Bit HDR
128 shader units
Dual DVI-monitor aansluitingen
HDTV-out
Water & fan koeler.

Prestatie 38,4 miljard pixels per seconde
86GB per seconde.

PSU nodig 450watt
Old 20 okt 2006, 01:25
Administrator Group

Dat is zeker een zware grafische kaart.

Geen melding gemaakt van de prijs, maar ik wed dat haar groot.

Groot-bericht te stuurman, bedankt!

Dave.
Old 20 okt 2006, 02:04
Lid Fractie

Gewoon uit nieuwsgierigheid hoeveel heeft deze grafische kaart kost dan? Ik wed dat als Dave zei dat ik wed dat het is groot!

Ik uiteindelijk willen komen tot het punt waar ik kan kopen de beste en hebben de beste, niet al te lange tijd te bereiken.
Old 20 okt 2006, 02:17
Lid Fractie

De GTX is likley kosten Ã, Â £ 300 +, maar dat zal dalen tot Ã, Â £ 250 per maand of twee later en Ã, Â £ 150 wanneer reeks 9 komt uit deze tijd volgend jaar. Het beste wat u kunt doen als u wilt dat een monster PC die draait elke game op 60fps op 16000 X 1200 res kopen is het derde beste kaart. Als je het beste alleen maar zodat je kunt zeggen dat je de beste bent u de aankoop van een nieuwe kaart om de twee maanden.

Wanneer deze kaarten zijn uit de serie 7 kaart zullen de prijzen plummit en ze zijn al overkill voor de huidige games. Ik denk dat ik zal kopen een reeks 7 Volgende en krijg een serie 8-kaart wanneer ze beginnen met het maken van spellen er gebruik van te maken.

De volgende uit Nvidia op zoek naar een processor ze werken op hetzelfde te doen baan als AMD en Intels processors. AMD hebben samen met ATI te werken aan hun volgende processoren en GPU's. Intel schip hun Quad Core Core 2 Duo-chips in november.
Old 20 okt 2006, 02:32
Lid Fractie

Bedankt voor de info, ik wist niet dat ze zo veel gerealiseerd. Ik hou van uw idee van aankoop van de 3de beste kaart ik veronderstel dat zou een hoop meer geld op de lange termijn.
Old 20 okt 2006, 05:12
Lid Fractie

Ik ben actief 2 6800 ultra op het moment - ik wil upgraden, maar het zal niet voor een tijdje, ik kan het gewoon niet veroorloven iets op het moment: (

Toen ik doen als ik een upgrade te kopen 'de beste' just to get a little toekomst proofing, I don't mind niet de 'beste' de hele tijd, zolang zo nu en dan krijg ik de opscheppen factor, dan ga ik kunt maximaal een jaar of zo te kopen opscheppen factor opnieuw.

Tuurlijk, ik ben waarschijnlijk het verspillen van geld, maar zijn deel van het plezier van de technologie voor mij om te kwijlen over de bovenkant van de lijn spul dan uiteindelijk hebben:)
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Zijn grafische kaarten die gebruik maken van de 6-Pin Ps. Connectoren Beter, in het algemeen? P5200 Grafische Kaarten & Monitors 5 28 mrt 2009 08:41
Grafische kaart: ATI Radeon X1250? carlito24 Laptops, Mobiles & PDA's 2 12 jul 2008 05:28
Hoe vertel je / weet het wattage van uw gehele computer incl. grafische kaarten enz. Carl Algemeen Hardware Chat 1 30 jun 2008 09:05
Nieuwe grafische kaarten nodig - 2 monitoren ableit Grafische Kaarten & Monitors 1 27 nov 2007 10:06
AGP grafische kaarten - Gainward BLISS 7800GS + AGP 512MB CG Man Grafische Kaarten & Monitors 7 18 nov 2006 07:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.