![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen ollut harmaa linjat näkyvät minun näytön joidenkin viikkojen ajan, ensin luulin, että kuvapisteitten minun seurata oli ulos, niin kuin sinäkin Ostin uuden seurata - arvaa, että linjat ovat edelleen siellä! Voiko kukaan auttaa? PS Jokainen haluaa ostaa 3 vuotta vanha 19 "flat screen näennäisesti hyvässä kunnossa? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuvat kuljettajien tai näytönohjaimen.
| |||
| |||
| Tarkistin tekniset ja -- NVIDIA TNT2 3D Graphics Card 32MB 4xAGP Kun sanoin, harmaa linjat - ehkä minun olisi pitänyt kuvataan ongelma kuin harmaa varjo peräisin kaikki tekstit molemmilla puolilla, ei siitä, että soud tutulta? |
|
| |||
| |||
| Henkilökohtaisesti olin ladata päivitetyn ohjaimia, nvidia verkkosivuilla. Jos se ei ole, että olin saada toisen VGA-johdolla tietokoneeseen on seurata ja kokeilla sitä. Muussa että I'd korvata näytönohjaimen. Dave. |
|
| |||
| |||
| Thanks, I'll kokeilla näitä ehdotuksia puolestaan ja antaa tiedät tuloksista. |
|
| |||
| |||
| Ei hätää, post tulokset tänne, niin voit auttaa jotakuta muuta. Hurraa. Dave. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Red Lines Down My Laptop Screen. None käynnistäminen Tietokone! Please Help | captainchops | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 22 elokuu 2009 16:21 |
| Vaakaviivoja? | Jack06 | Graphics Cards & Näytöt | 8 | 7th Mar 2008 10:25 |
| Salaperäinen vähän linjat | Krez | General Software Chat | 7 | 9. Jan 2008 21:01 |
| Massa värillisiä linjat näytön | kungfuhustle | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 27. Joulukuu 2007 06:48 |
| Vihreä ja violetti linjat | probert | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 12. lokakuu 2007 12:37 |
| Thread Tools | |
| |