![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har haft grå linjer visas hela min skärm för några veckor nu, i första jag tänkte på pixelation på min skärm var på väg ut, så som du gör jag köpt en ny bildskärm - gissa vad, linjerna finns fortfarande kvar! Kan någon hjälpa? PS Den som vill köpa en 3 år gammal 19 "platt skärm till synes i gott skick? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Graphics drivrutiner eller grafikkortet.
| |||
| |||
| Tittade upp specs och -- NVIDIA TNT2 3D Grafikkort med 32MB 4xAGP När jag sa grå linjer - kanske jag borde ha beskrivit de problem som en grå skugga från all text på båda sidor, gör att soud bekant? |
|
| |||
| |||
| Personligen jag skulle hämta uppdaterade drivrutiner från nvidia webbplats. Om det inte att jag skulle få tag i en annan VGA leda från datorn till bildskärmen och prova det. I annat fall som jag vill byta ut grafikkortet. Dave. |
|
| |||
| |||
| Tack, jag ska prova de förslag i taget och låta dig veta resultatet. |
|
| |||
| |||
| Inga problem, efter resultatet här, så du kan hjälpa någon annan. Skål. Dave. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Red Lines Down min laptop-skärm. och ingen start av datorn! Snälla Hjälp | captainchops | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 22 augusti 2009 16:21 |
| Horisontella linjer? | Jack06 | Grafikkort & Skärmar | 8 | 7 mars 2008 10:25 |
| Mysterious lite linjer | Krez | General Software Chat | 7 | 9 januari 2008 21:01 |
| Mass färgade linjer på skärmen | kungfuhustle | Grafikkort & Skärmar | 1 | 27 december 2007 06:48 |
| Grönt och lila linjer | probert | Grafikkort & Skärmar | 2 | 12 oktober 2007 12:37 |
| Thread Tools | |
| |