mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Harddisk relaterede boot spørgsmål.

Reply

Thread Tools
Old 3 februar 2008, 11:29
Ny Medlem Gruppen

Default Harddisk relaterede boot spørgsmål.

Howdy!

Im at have nogle problemer med en computer jeg lige kom ud af min ven, og jeg dont have den ringeste anelse om, hvad problemet er.

Jeg kan starte computeren, skal spille i bios, ECT, men kun når en HDD er ikke tilsluttet.

Al hardware er kompatibelt, som alle disse komponenter er i køreklar stand sammen før.

Når jeg tilslutte harddisken (e), det bare starter, CPU (jeg tror), gør et par lidt støj, og derefter computeren lukkes ... og det kan ske et par gange. Jeg kan tilslutte en dvd-rom ikke noget problem, men ikke en hdd ... Im baffeled.

Behage hjælp mig, da dette er at være min CSS computer indtil jeg gemme til en ny. forhåbentlig inden for den måned.

Im ikke sikker på, hvordan disse fourms arbejde, så hvis du kan tilføje mig på MSN eller PM mig, så ville det være fantastisk! <REMOVED>

Thanks all!
Old 3. februar 2008, 13:11
Donor-Gruppen

Default Harddisk relaterede boot spørgsmål.

Hvis du får bipper, når du starter op med HDD monteret, er der tale om bios kode, som fortæller en historie.

Kig her og se om du kan identificere de bip sekvens.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Computer Won't Boot. Harddisk Problem? Haun General Hardware Chat 2 I dag 12:30
PC plejer Boot når harddisken er tilsluttet. Bundkortet eller Harddisk Problem? nightstar CPU, bundkort og RAM 4 9 november 2009 10:30
Xbox 360 Harddisk spørgsmål orkutshare PC & Console Gaming 3 17 august 2009 09:35
Sound knækkende problem relateret til harddisk?? Gtrance Multimedia & Codecs 5 19. sep 2007 05:23
Harddisk spørgsmål. Elkay Drives & flytbare medier 8 23 juni 2007 12:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.