![]() |
|
| |||
| |||
| Howdy! Im at have nogle problemer med en computer jeg lige kom ud af min ven, og jeg dont have den ringeste anelse om, hvad problemet er. Jeg kan starte computeren, skal spille i bios, ECT, men kun når en HDD er ikke tilsluttet. Al hardware er kompatibelt, som alle disse komponenter er i køreklar stand sammen før. Når jeg tilslutte harddisken (e), det bare starter, CPU (jeg tror), gør et par lidt støj, og derefter computeren lukkes ... og det kan ske et par gange. Jeg kan tilslutte en dvd-rom ikke noget problem, men ikke en hdd ... Im baffeled. Behage hjælp mig, da dette er at være min CSS computer indtil jeg gemme til en ny. forhåbentlig inden for den måned. Im ikke sikker på, hvordan disse fourms arbejde, så hvis du kan tilføje mig på MSN eller PM mig, så ville det være fantastisk! <REMOVED> Thanks all! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du får bipper, når du starter op med HDD monteret, er der tale om bios kode, som fortæller en historie.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Computer Won't Boot. Harddisk Problem? | Haun | General Hardware Chat | 2 | I dag 12:30 |
| PC plejer Boot når harddisken er tilsluttet. Bundkortet eller Harddisk Problem? | nightstar | CPU, bundkort og RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Xbox 360 Harddisk spørgsmål | orkutshare | PC & Console Gaming | 3 | 17 august 2009 09:35 |
| Sound knækkende problem relateret til harddisk?? | Gtrance | Multimedia & Codecs | 5 | 19. sep 2007 05:23 |
| Harddisk spørgsmål. | Elkay | Drives & flytbare medier | 8 | 23 juni 2007 12:49 |
| Thread Tools | |
| |