![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Howdy! Im ottaa joitakin ongelmia tietokoneen kanssa juuri lähtenyt ystäväni, ja olen dont ole harmainta aavistusta aavistustakaan siitä, mitä ongelmia on. En voi käynnistää tietokoneen, pelata bios yms., mutta vain, kun kiintolevy ei ole koukussa ylös. Kaikki laitteisto on yhteensopiva, sillä kaikki nämä komponentit on ajokunnossa yhdessä ennen. Aina kun olen koukussa esiin kiintolevy (t), se vain alkaa, CPU (mielestäni) tekee muutaman vähän ääniä, ja sitten tietokone sammutetaan ... ja tämä voi tapahtua muutaman kerran. En voi kytkeä DVD-ROM ei ole ongelma, mutta ei hdd ... Im baffeled. Ole hyvä ja auta minua, koska tämä on minun CSS tietokoneen kunnes paitsi uuden. toivottavasti kuukaudessa. Im ole varma, miten nämä fourms työtä, joten jos voisitte lisätä minun msn tai PM minua, se olisi mahtavaa! <REMOVED> Kiitos kaikille! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos saat piippaa kun boot kanssa HDD asennettu, ne bios-koodit, jotka kertovat tarinan.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tietokone Wont Boot. Kovalevy ongelma? | Haun | Rautatavaran Chat | 2 | 30 marraskuu 2009 12:30 |
| PC tapana Boot kun kiintolevy on liitettynä. Emolevyn tai Kovalevy ongelma? | nightstar | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 9 marraskuu 2009 10:30 |
| Xbox 360 Kiintolevy tiedotteet | orkutshare | PC & Console Gaming | 3 | 17th Aug 2009 09:35 |
| Sound rätinä liittyvä ongelma kovalevyn? | Gtrance | Multimedia & Codecs | 5 | 19. Sep 2007 05:23 |
| Kovalevy kysymyksiä. | Elkay | Drives & Removable Media | 8 | 23. kesäkuu 2007 12:49 |
| Thread Tools | |
| |