![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Howdy! Im met enkele problemen met een computer I just got off van mijn vriend, en I dont hebben de zwakste idee over wat het probleem is. Ik kan beginnen met de computer, spelen in de bios, ect, maar alleen als er een HDD is niet aangesloten. Alle hardware compatibel is, als al deze onderdelen zijn in rijklare toestand samen voor. Telkens wanneer ik haak van de harddisk (s), maar net begonnen, de cpu (denk ik) maakt een paar kleine geluiden, en vervolgens de computer afsluit ... en dit kan gebeuren een paar keer. Ik haak een DVD rom geen probleem, maar niet een hdd ... Im baffeled. PLEASE help me, omdat dit wordt mijn CSS computer totdat ik sparen voor een nieuwe. hopelijk binnen de maand. Im niet zeker hoe deze fourms werk, dus als je me zou kunnen toevoegen aan msn, of PM me, dat zou awesome! <REMOVED> Bedankt allemaal! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Indien u krijgt pieptonen wanneer u opstart met de harde schijf aanwezig, deze zijn bios-codes, die vertellen een verhaal.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Computer Wont Boot. Hard Drive Probleem? | Haun | Algemeen Hardware Chat | 0 | 23 november 2009 13:53 |
| PC Wont Boot wanneer Hard Drive is aangesloten. Moederbord of harde schijf Probleem? | nightstar | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Xbox 360 Hard Drive kwesties | orkutshare | PC & Gaming Console | 3 | 17 aug 2009 09:35 |
| Knetterend geluid probleem in verband met de harde schijf? | Gtrance | Multimedia & Codecs | 5 | 19e sep 2007 05:23 |
| Harde schijf problemen. | Elkay | Drives & Removable Media | 8 | 23 jun 2007 12:49 |
| Thread Tools | |
| |