![]() |
|
| |||
| |||
| Hei! Im ha noen problemer med en datamaskin Jeg kom akkurat av min venn, og jeg dont ha faintest anelse om hva problemet er. Jeg kan starte datamaskinen, spille i bios, ect, men bare når en HDD ikke er hektet opp. All maskinvaren er kompatibel, så alle disse komponentene har vært i gang bestillingen sammen før. Når jeg hekte den harddrive (s), er det nettopp startet, CPU (tror jeg) gjør noen lite støy, og deretter datamaskinen avsluttes ... og dette kan skje et par ganger. Jeg kan koble en DVD-ROM ikke noe problem, men ikke en HDD ... Im baffeled. Behage hjelpe meg, da dette er å være min CSS datamaskinen før jeg lagre på en ny. forhåpentligvis i løpet av måneden. Im ikke sikker på hvordan disse fourms arbeid, så hvis du kunne legge meg til msn eller PM meg, det ville være kjempebra! <REMOVED> Takk alle! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du får piper når du starter med HDD montert, disse er bios koder, som forteller en historie.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Computer Wont Boot. Hard Drive Problem? | Haun | General Hardware Chat | 0 | 23 november 2009 13:53 |
| PC wont Boot når harddisken er tilkoblet. Hovedkort eller harddisk problem? | nightstar | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Xbox 360 Harddisk problemer | orkutshare | PC & Console Gaming | 3 | 17 august 2009 09:35 |
| Sound knitrende problem knyttet til harddisken? | Gtrance | Multimedia & Kodeker | 5 | 19nde sep 2007 05:23 |
| Harddisk problemer. | Elkay | Drivere og flyttbare medier | 8 | 23 juni 2007 12:49 |
| Thread Tools | |
| |