mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Harddiske

Reply

Thread Tools
Old 7. april 2008, 03:47
Medlem Gruppen

Default Harddiske

Hej, Jeg har lige købt en dell 8400 og den kom med en harddisk med XP Home, jeg tænkte, om det var muligt at tage harddisken ud af min anden computer og starte op fra det i min dell. de er både SATA,

blot undrende hvis dette var muligt?

tak
Old 7. april 2008, 04:51
Donor-Gruppen

Default Harddiske

Det kunne
Men jeg tvivler på det som de andre h / d vil have xp registreret til, at pc og har alle de nødvendige drivere til det, og ikke til din anden pc også du måske finde, at hvis xp støvler det vil kræve en aktiveringskode, som det vil påvise hardware indstillinger har ændret sig (det er at stoppe piratkopiering) medmindre begge pc'er er det samme så du kan være heldig
Im sikker andre gutter fra forum vil være sammen og giver dig deres synspunkter

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.

Mit system: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Bundkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS pc3200 platium
Grafikkort (r):
8800gts o / c
Lydkort:
kreative SoundBlaster 4
Harddisk (e):
1x 80 GB 2x 250 GB
Optisk drev (r):
1x Sony DVD-RAM-drev 1xphillips dv
Sag / PSU:
700w moduler PSU
Køling:
luft
Network / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 7. april 2008, 04:54
Donor-Gruppen

Default Harddiske

Det kan arbejde, men huske på alle de hardwaredrivere vil være forkert, så hvis det starter op, er du nødt til at ændre dem alle, herunder bundkortets chipsæt drivere og alle om bord stuff.

Hvis den ikke vil starte, kan du prøve en Windows Reparation, men du ville bruge et XP installationsdisken at gøre dette.

Også afhængigt af, hvilken version af XP er det (OEM, Retail), kunne det flag de ændringer i hardware og beder dig om at genaktivere.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 7. april 2008, 04:57
Donor-Gruppen

Default Harddiske

sorry redden137 ... Jeg var maskinskrivning som du var udstationering
Old 7. april 2008, 08:51
Medlem Gruppen

Default Harddiske

Hej, her er den fulde problem jeg havde en computer med XP Pro og alle mine UNI arbejde og programmer alt var godt, men mit mobo døde, og jeg ønskede at sætte dette hdd med alle mine indstillinger og arbejde i mit nye dell 8400.

når jeg prøver at starte op med den i det kommer op med skærmen "sorry vinduer ikke starte korrekt" så har jeg en liste over måder toppen boot, normal, fejlsikret tilstand osv., men intet arbejde

Jeg kan komme til opsætning etc i bios, ville CLR FMO'er gøre en forskel. eller kan jeg simpelthen nødt til at starte forfra
Old 7. april 2008, 09:03
Donor-Gruppen

Default Harddiske

Hvis dets en gammel IDE-drev ændre det til slave plug den og skulle du være i stand til at inddrive / bruge dine gamle filer, hvis SATA derefter id tyder tilslutte den og skubbe F8 om opstart og boot fra H / D, der oprindeligt fulgte med PC (normen toppen mulighed i bot mode) igen skal du være i stand til at bruge de filer

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.
Old 7. april 2008, 09:16
Medlem Gruppen

Default Harddiske

Hej, jeg dont har et problem at starte med et nyt og bruge den gamle som slave for at se de filer, men jeg havde det operativsystem, der er nedsat hvordan jeg ønskede det med mine programmer og indstillinger for alle, der er nedsat
Old 7. april 2008, 09:34
Donor-Gruppen

Default Harddiske

Kun én måde at finde ud af, har du den xp disk til din gamle computer?
Old 7. april 2008, 10:31
Medlem Gruppen

Default Harddiske

ja
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.