![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har lige købt en dell 8400 og den kom med en harddisk med XP Home, jeg tænkte, om det var muligt at tage harddisken ud af min anden computer og starte op fra det i min dell. de er både SATA, blot undrende hvis dette var muligt? tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kunne Men jeg tvivler på det som de andre h / d vil have xp registreret til, at pc og har alle de nødvendige drivere til det, og ikke til din anden pc også du måske finde, at hvis xp støvler det vil kræve en aktiveringskode, som det vil påvise hardware indstillinger har ændret sig (det er at stoppe piratkopiering) medmindre begge pc'er er det samme så du kan være heldig Im sikker andre gutter fra forum vil være sammen og giver dig deres synspunkter
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan arbejde, men huske på alle de hardwaredrivere vil være forkert, så hvis det starter op, er du nødt til at ændre dem alle, herunder bundkortets chipsæt drivere og alle om bord stuff.
Hvis den ikke vil starte, kan du prøve en Windows Reparation, men du ville bruge et XP installationsdisken at gøre dette. Også afhængigt af, hvilken version af XP er det (OEM, Retail), kunne det flag de ændringer i hardware og beder dig om at genaktivere. Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| sorry redden137 ... Jeg var maskinskrivning som du var udstationering |
|
| |||
| |||
| Hej, her er den fulde problem jeg havde en computer med XP Pro og alle mine UNI arbejde og programmer alt var godt, men mit mobo døde, og jeg ønskede at sætte dette hdd med alle mine indstillinger og arbejde i mit nye dell 8400. når jeg prøver at starte op med den i det kommer op med skærmen "sorry vinduer ikke starte korrekt" så har jeg en liste over måder toppen boot, normal, fejlsikret tilstand osv., men intet arbejde Jeg kan komme til opsætning etc i bios, ville CLR FMO'er gøre en forskel. eller kan jeg simpelthen nødt til at starte forfra |
|
| |||
| |||
| Hvis dets en gammel IDE-drev ændre det til slave plug den og skulle du være i stand til at inddrive / bruge dine gamle filer, hvis SATA derefter id tyder tilslutte den og skubbe F8 om opstart og boot fra H / D, der oprindeligt fulgte med PC (normen toppen mulighed i bot mode) igen skal du være i stand til at bruge de filer
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg dont har et problem at starte med et nyt og bruge den gamle som slave for at se de filer, men jeg havde det operativsystem, der er nedsat hvordan jeg ønskede det med mine programmer og indstillinger for alle, der er nedsat |
|
| |||
| |||
| Kun én måde at finde ud af, har du den xp disk til din gamle computer? |
|
| |||
| |||
| ja |