vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Kovalevyt

Reply

Thread Tools
Old 7 huhtikuu 2008, 03:47
Jäsen

Default Kovalevyt

hi, i just ostanut dell 8400 ja se tuli kovalevyn kanssa xp home, ihmettelin, jos se olisi mahdollista ottaa kovalevy pois toinen tietokone ja käynnistää tämän minun dell. ne ovat molemmat sata,

vain ihmetellä, jos tämä oli mahdollista?

kiitos
Old 7 huhtikuu 2008, 04:51
Rahoittajien ryhmän

Default Kovalevyt

Se saattaisi
Mutta epäilen, että kun muut h / d on xp rekisteröitynyt että kpl ja on kaikki tarvittavat ohjaimet sitä eikä muissa pc myös saatat huomata, että jos xp saappaat se edellyttää aktivointikoodia, sillä se tunnistaa laitteiston asetukset ovat muuttuneet (tämä on pysäyttää laitonta kopiointia), elleivät molemmat kpl ovat samat sitten saattaisit olla onnekas
Im varma muut kaverit alkaen foorumi pitkin ja antaa teille näkemyksensä

Tietokone kerran lyödä minua shakki
Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.

My System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 O / C
Emolevy:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-muisti:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts O / C
Äänikortti:
luova SoundBlaster 4
Kiintolevy (t):
1x 80 gb 2x 250GB
Optinen asema (t):
1x Sony DVD-RAM-asema 1xphillips dv
Asia / PSU:
700w moduler PSU
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
Monitor (t):
22in laajakuva
Operating System (s):
XP Pro
Old 7 huhtikuu 2008, 04:54
Rahoittajien ryhmän

Default Kovalevyt

Se voi toimia, mutta muistaa kaikki laitteisto kuljettajat olla väärässä, joten jos se käynnistyy, sinun täytyy muuttaa niitä kaikkia, myös emolevyn piirisarja ajurit ja kaikki aluksella kamaa.

Jos se ei halua käynnistyksen, voit yrittää Windows-korjaus, mutta sitä tarvitaan XP: n asennuslevyltä tähän.

Myös sen mukaan, mikä versio XP on (OEM, vähittäiskauppa), se saattaa esille muutokset laitteiston ja pyytää teitä aktivoida.

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 7 huhtikuu 2008, 04:57
Rahoittajien ryhmän

Default Kovalevyt

pahoillani redden137 ... Olin kirjoittamalla kuin olit lähettämisestä
Old 7 huhtikuu 2008, 08:51
Jäsen

Default Kovalevyt

Hei, tässä on koko ongelma minulla oli tietokone, jossa on xp pro ja kaikki minun uni työtä ja ohjelmien kaikki oli hyvä, mutta minun mobo kuoli, ja halusin laittaa tämän hdd kaikki omat asetukset ja työn uudet dell 8400.

kun yritän käynnistää sitä se tulee näytön kanssa "pahoillani windows ei käynnisty kunnolla sitten olen luettelo tavoin alkuun boot, normaali, vikasietotilassa jne. mutta ei mitään työtä

i pääsee asennusohjelma jne. bios olisi CLR CMOS tehdä eroa. tai minun on yksinkertaisesti aloittaa jälleen
Old 7 huhtikuu 2008, 09:03
Rahoittajien ryhmän

Default Kovalevyt

Jos se on vanha ide ajaa muuttaa sitä toistaviin plug se ja sinun pitäisi pystyä perimään / käyttää vanhoja tiedostoja, jos sata sitten id ehdottaa tapittamalla se ja painamalla F8 Käynnistä ja käynnistää H / D, että alun perin mukana tulleesta pc (norm alkuun vaihtoehto bot-tilassa) uudelleen, sinun pitäisi pystyä käyttämään tiedostoja

Tietokone kerran lyödä minua shakki
Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.
Old 7 huhtikuu 2008, 09:16
Jäsen

Default Kovalevyt

hi, i dont on ongelma käynnistämistä uuden ja käyttäen vanhoja kuin orja, jolloin pääset lukemaan tiedostoja, mutta minulla oli käyttöjärjestelmä perustaa kuinka halusin sitä mieltä ohjelmat ja asetukset kaikki perustaa
Old 7 huhtikuu 2008, 09:34
Rahoittajien ryhmän

Default Kovalevyt

Vain yksi tapa selvittää, onko sinulla on xp levyn teidän vanhempi tietokone?
Old 7 huhtikuu 2008, 10:31
Jäsen

Default Kovalevyt

kyllä
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Oma Kovalevyt Danny83222 Rautatavaran Chat 3 26. Jan 2008 15:38
Yey vapaa kovalevyt Cew27 Drives & Removable Media 4 20 Sep 2007 15:50
Kovalevyt lloyd.cardiff Drives & Removable Media 1 5. Jul 2007 15:55
Kovalevyt musicthom Rautatavaran Chat 5 11. Joulukuu 2006 14:39
Kovalevy ongelma - Miksi ei voi minun tietokone hyväksyä kaikki kovalevyt? Tietokone eä Rautatavaran Chat 8 15 Sep 2006 03:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.