mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Harde schijven

Reply

Thread Tools
Old 7 apr 2008, 03:47
Lid Fractie

Default Harde schijven

Hoi, ik net gekocht een Dell 8400 en kwam het met een harde schijf met XP Home, ik vroeg me af of het mogelijk was om de harde schijf van mijn andere computer en het opstarten van dit in mijn dell. ze zijn beide SATA,

just me af of dit mogelijk?

bedankt
Old 7 apr 2008, 04:51
Donor Groep

Default Harde schijven

Het is misschien
Maar ik betwijfel het als de andere h / d zal xp geregistreerd op die pc en zijn alle noodzakelijke stuurprogramma's voor haar en niet voor je andere pc ook u vindt dat als xp laarzen zal een activatie code, zoals het opsporen van de hardware-instellingen hebben veranderd (dit is om te stoppen met piraterij), tenzij beide st hetzelfde zijn dan je misschien geluk
Im zeker dat andere mensen van het forum zal worden langs en geef je hun standpunten

Een computer eenmaal beat me at chess
Maar het was geen partij voor mij kick boksen.

Mijn Systeem: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moederbord:
ASUS A8N SLI Deluxe
RAM Geheugen:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800GTS o / c
Sound Card:
Creative SoundBlaster 4
Hard Drive (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optische Drive (s):
1x Sony DVD-RAM-station 1xphillips dv
Case / PSU:
700w moduler PSU
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
22in breedbeeld
Operating System (s):
XP Pro
Old 7 apr 2008, 04:54
Donor Groep

Default Harde schijven

Het kan werken, maar rekening houden met alle hardware-stuurprogramma's worden verkeerd, dus als hij laarzen, moet u ze allemaal, inclusief moederbord chipset drivers en eventueel aan boord stuff.

Als het niet wilt opstarten, kunt u proberen een Windows Reparatie, maar je moet een XP installatie schijf om dit te doen.

Ook afhankelijk van welke versie van XP is (OEM, Retail), kan de vlag van de veranderingen in de hardware en vragen u te reactiveren.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 7 apr 2008, 04:57
Donor Groep

Default Harde schijven

sorry redden137 ... Ik was te typen als je posting
Old 7 apr 2008, 08:51
Lid Fractie

Default Harde schijven

Hallo, hier is de volledige probleem had ik een computer met xp pro en al mijn werk en uni's alles was goed, maar mijn mobo overleden en ik wilde om deze harde schijf met al mijn instellingen en werk in mijn nieuwe dell 8400.

Wanneer ik probeer op te starten met het in het gebied met het scherm 'sorry windows niet opstarten goed', dan heb ik een lijst van manieren kaplaars, normaal, veilige modus enz. maar geen werk

Ik kan je de setup etc in de bios, zou clr CMOS een verschil maken. of moet ik gewoon hebben om opnieuw te beginnen
Old 7 apr 2008, 09:03
Donor Groep

Default Harde schijven

Als het een oude ide schijf veranderen in slaaf plug hem in en je moet kunnen herstellen / gebruik uw oude bestanden als SATA vervolgens id suggereren inpluggen in en druk op F8 opstarten en starten vanaf de h / d die oorspronkelijk met de PC (norm bovenste optie in bot-modus) weer kunt u gebruik maken van de bestanden

Een computer eenmaal beat me at chess
Maar het was geen partij voor mij kick boksen.
Old 7 apr 2008, 09:16
Lid Fractie

Default Harde schijven

hi, i dont hebben een probleem met het opstarten van de nieuwe en de oude als slave om de bestanden, maar ik had het besturingssysteem opgericht hoe ik wilde met mijn programma's en instellingen alle opgericht
Old 7 apr 2008, 09:34
Donor Groep

Default Harde schijven

Slechts een manier om erachter te komen, heb je de XP-schijf voor uw oudere computer?
Old 7 apr 2008, 10:31
Lid Fractie

Default Harde schijven

ja
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.