![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg har nettopp kjøpt en Dell 8400 og det fulgte med en harddisk med XP Home, Jeg lurte på om det var mulig å ta harddisken ut av andre maskinen og boot fra denne på min Dell. de er både SATA, bare lurer på om dette var mulig? takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan Men jeg tviler på det som den andre t / d vil ha xp registrert som pc og har alle nødvendige drivere for den og ikke for de andre PC også kan være at hvis xp støvler det vil kreve en aktiveringskode som det gjenkjenne maskinvareinnstillingene har endret seg (dette er å stoppe pirating) hvis begge PCer er det samme så du kan være heldig Im at andre gutta fra forumet vil være sammen og gi sitt syn
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan virke, men husk alle maskinvaredrivere vil være galt, så hvis det støvler, må du endre dem alle, inkludert hovedkort brikkesett drivere og alle ombord ting.
Hvis det ikke ønsker å starte opp, kan du prøve med en Windows reparasjon, men du trenger en XP installasjons disk for å gjøre dette. Også avhengig av hvilken versjon av XP det er (OEM Retail), kan det flagget opp endringer i maskinvare, og ber deg om å aktivere. Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Beklager redden137 ... Jeg ble skrevet som du legger inn |
|
| |||
| |||
| hei, her er hele problemet jeg hadde en maskin med XP Pro og alle mine uni og programmer alt var bra, men min mobo døde, og jeg ønsket å sette dette HDD med alle mine innstillinger og arbeid i det nye dell 8400. når jeg prøver å starte opp med det den kommer opp med skjerm "sorry windows ikke boot ordentlig" så har jeg en liste over måter toppen oppstart, normal, sikkermodus osv. men ingen jobber Jeg kan komme til oppsett osv. i bios, ville CLR CMOS gjøre en forskjell. eller kan jeg bare måtte begynne på nytt |
|
| |||
| |||
| Hvis den gamle IDE-stasjon endre den til slave plugge den i og du bør kunne gjenopprette / bruke den gamle filer hvis SATA deretter id foreslår plugge den i og trykke F8 i oppstarten og starte opp fra t / d som opprinnelig fulgte med PC (norm toppen alternativet i bot modus) på nytt skal du kunne bruke filene
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg dont har et problem å starte med det nye og bruker de gamle som en slave for å vise filer, men jeg hadde operativsystemet sette opp hvordan jeg ville det med programmer og innstillinger alle satt opp |
|
| |||
| |||
| Kun én måte å finne ut, har du den xp disk for eldre datamaskin? |
|
| |||
| |||
| ja |