![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hyvin im uutta tieto-ja im yrittää oppia niin i instaled yksi nother vaikea ajaa minun pakoll mutta se on minulle sekoittaa vaikka minun rajoitettu knowlage ajattelin, että se ilmestyy "Oma tietokone"-ikkuna bittinen sitä eivät kaikki muut tekevät kuten tyttäreni i pod minun cam mutta ei uutta asemaa iv tarkistetaan Device Manager ja sen vuoksi se on asetettu orja nyt im totaly sekoittaa kukaan voi kohta minut oikeaan suuntaan i olisi niin gratefull |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei,
Jos näet sen Laitehallinnassa ja bios sitten sen kytketty oikein. Kaikki se tarvitsee osion asetukset ja muodossa. Lataa tämä oikeudenkäynti http://www.soft32.com/download_151.html Varmista, että olet osio uusi ajaa eikä vanhan eivät halua todella sotkuinen asioita. : shock: Dave. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Suuri, iloinen voisin auttaa. Kerro kavereillesi tästä Forum kiitos. Kiitos, Dave. |
|
| |||
| |||
| tekee i suorittaa musiikin foorumi ja on musiikin osa, joka footie foorumi kiinni linkin molemmat |
|
| |||
| |||
| Kiitos, paljon! 8) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kovalevyt | twiggs396 | Rautatavaran Chat | 8 | 7. Huhtikuu 2008 10:31 |
| Oma Kovalevyt | Danny83222 | Rautatavaran Chat | 3 | 26. Jan 2008 15:38 |
| Yey vapaa kovalevyt | Cew27 | Drives & Removable Media | 4 | 20 Sep 2007 15:50 |
| Kovalevyt | lloyd.cardiff | Drives & Removable Media | 1 | 5. Jul 2007 15:55 |
| Kovalevy ongelma - Miksi ei voi minun tietokone hyväksyä kaikki kovalevyt? | Tietokone eä | Rautatavaran Chat | 8 | 15 Sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |