![]() |
|
| |||
| |||
| goed im nieuw voor computers en im proberen te leren zodat ik een ander geïnstalleerde harde schijf in mijn comp, maar het heeft me verward zelfs met mijn beperkte knowlage Ik dacht dat het zou lijken op de "mijn computer" venster wat zij doen niet alle anderen doen zoals mijn dochters i pod mijn cam, maar geen nieuwe schijf iv gecontroleerd apparaat manager en haar daar is ingesteld op slaaf nu im geheel verward kan iemand me in de goede richting zou ik zo dankbaar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoi,
Als u kunt zien in Apparaatbeheer en uw bios dan haar aangesloten correct. Al het nodig is een partitie setup en een formaat. Download dit proces http://www.soft32.com/download_151.html Zorg ervoor dat u de partitie van uw nieuwe schijf en niet de oude, niet willen om dingen echt te verknoeien. : shock: Dave. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Groot, blij dat ik kon helpen. Vertel uw vrienden over dit forum alstublieft. Bedankt, Dave. |
|
| |||
| |||
| zal voer ik een muziek-forum en heeft een muziek-sectie op een voetbal forum zal stick een link op beide |
|
| |||
| |||
| Dank u, zeer gewaardeerd! 8) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Harde schijven | twiggs396 | Algemeen Hardware Chat | 8 | De 7 april 2008 10:31 |
| Mijn harde schijven | Danny83222 | Algemeen Hardware Chat | 3 | 26 Jan 2008 15:38 |
| Yey vrije harde schijven | Cew27 | Drives & Removable Media | 4 | 20e sep 2007 15:50 |
| Harde Schijven | lloyd.cardiff | Drives & Removable Media | 1 | De 5 juli 2007 15:55 |
| Harde schijf Probleem - Waarom kan ik mijn computer al mijn harde schijven? | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 8 | 15e Sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |