![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg er bare om at begynde at bygge en ny pc. Jeg har købt en tube AS5 så ønsker at slippe af med den termiske fedt på bunden af heatsink. Jeg har hørt gnidning alkohol er den bedste løsning, men bor i Storbritannien, I dont have adgang til dette. Er der en anstændig UK erstatning? Jeg tænkte måske sprit eller mineralsk terpentin, men ikke var sikker på, at hvis en af dem var for stærk / potent ... Enhver med ideer / råd, som kan dele ville være meget værdsat. Tak
__________________ Nat jeg lå i sengen og kiggede op på stjernerne på himlen, og jeg troede på mig selv, hvor dælen er loftet. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mineralsk terpentin vil gøre bøde.
| |||
| |||
| Meths too. |
|
| |||
| |||
| Du kan købe Spray Alkohol i Storbritannien. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan købe isopropylalkohol ved de fleste godt kemikere
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Tak til alle for dit hurtige svar. Jeg fandt ud af, at Acetone anvendes også, så jeg fik mig en flaske af denne. Going at påbegynde bygge videre i aften, når jeg kommer fra arbejde, jeg vil tage nogle billeder og sørg for at uploade dem her til alle, der måske er interesseret:) Ønske mig held og lykke!
__________________ Nat jeg lå i sengen og kiggede op på stjernerne på himlen, og jeg troede på mig selv, hvor dælen er loftet. ![]() |
|
| |||
| |||
| Held og lykke: D |
|
| |||
| |||
| Citat:
Nyde
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |