![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei, olen juuri alkaa rakentaa uusi PC. Olen ostanut putken AS5 niin haluavat päästä eroon lämpötehojen rasva pohjassa on heatsink. Olen kuullut sprii on paras vaihtoehto, mutta asuu Yhdistyneessä kuningaskunnassa, I dont on pääsy siihen. Onko ihmisarvoista UK korvata? Ajattelin, että ehkä denaturoitu sprii tai raskasbensiini mutta ei ole varma, jos jompikumpi näistä olivat liian vahva / voimakas ...
Kuka tahansa, jolla ideoita / neuvoja, jotka voivat vaihtaa olisi suuressa arvossa. Kiitos
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Raskasbensiini tekee hyvin.
|
|||
|
|||
|
Tenttu liikaa.
|
|
|
|||
|
|||
|
Voit ostaa Spray Alkoholi Yhdistyneessä kuningaskunnassa.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Voit ostaa isopropyylialkoholia enintään hyvä kemistit
Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
|
|||
|
|||
|
Kiittää teitä kaikkia nopea vastaus. Sain selville, että Asetoni on käytössä myös niin sain itse pullon sitä. Going aloittaa rakentaa tänä iltana, kun saan työn, Otan joitakin kuvia ja muista ladata niitä tässä kaikille, jotka ehkä kiinnostunut:)
Toivota onnea!
|
|||
|
|||
|
Good Luck: D
|
|
|
|||
|