![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik ben net op het punt te beginnen met de bouw van een nieuwe pc. Ik kocht een tube AS5 zo wil om zich te ontdoen van het thermisch vet aan de onderkant van de koeling. Ik heb gehoord wrijven alcohol is de beste optie, maar leven in het Verenigd Koninkrijk, I dont hebben toegang tot dit. Is er een waardig alternatief UK? Ik dacht misschien gemethyleerde geest of white spirit maar was niet zeker of een van deze waren te sterk / potente ... Iedereen met ideeën / advies dat aandeel zou kunnen worden zeer gewaardeerd. Bedankt
__________________ Gisteravond lag ik in bed looking up op de sterren aan de hemel en ik dacht bij mezelf, waar de heck is het maximum. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| White spirit zal doen geldboete.
| |||
| |||
| Brandspiritus ook. |
|
| |||
| |||
| U kunt kopen Spray Alcohol in het Verenigd Koninkrijk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U kunt kopen isopropylalcohol bij de meeste goede chemici
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ik dank u allen voor uw snelle reactie. Ik ontdekte dat Aceton wordt ook gebruikt dus ik heb mezelf een fles van dat. Gaan om met het bouwen van vanavond, wanneer ik in van het werk, Ik neem enkele foto's en zorg ervoor dat ze hier uploaden voor iedereen die misschien geïnteresseerd zijn:) Wens me geluk!
__________________ Gisteravond lag ik in bed looking up op de sterren aan de hemel en ik dacht bij mezelf, waar de heck is het maximum. ![]() |
|
| |||
| |||
| Good Luck: D |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Genieten
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Waarom doet mijn laptop warmte tot veel? | hitman0042 | Laptops, Mobiles & PDA's | 7 | 3rd Dec 2008 09:39 |
| PSU, GPU, CPU en de keukengootsteen | linasita | Cases & Power Supplies | 7 | 10 mrt 2008 00:12 |
| CPU hitte | Aners92 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 21 Jan 2008 15:24 |
| Warmte-sonde | louhmaylin | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 9 Jan 2008 19:11 |
| Koellichaam houder | ghbnic | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 31 dec 2007 16:20 |
| Thread Tools | |
| |