![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg er bare om å begynne å bygge en ny PC. Jeg har kjøpt en tube av AS5 så vil bli kvitt den termiske fett på undersiden av heatsink. Jeg har hørt Rubbing alkohol er det beste alternativet, men bor i Storbritannia, jeg dont ha tilgang til denne. Er det en anstendig UK erstatning? Jeg tenkte kanskje denaturert sprit eller white spirit men var ikke sikker på om en av dem var for sterk / potent ... Alle som har noen ideer / råd som kan dele ville være mye verdsatt. Takk
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| White spirit vil gjøre fine.
| |||
| |||
| Meths også. |
|
| |||
| |||
| Du kan kjøpe Spray Alkohol i Storbritannia. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan kjøpe isopropyl alkohol på de fleste gode apotek
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Takk for rask respons. Jeg fant ut at Acetone brukes også så jeg fikk meg en flaske av det. Kommer til å starte oppbyggingen kveld når jeg kommer i fra jobben, jeg skal ta noen bilder og sørg for å laste dem opp her for de som kanskje er interessert:) Ønsk meg lykke til!
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| |||
| |||
| Good Luck: D |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Like
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |