![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jag är precis på väg att börja bygga en ny dator. Jag har köpt en tub AS5 så vill bli av med den termiska fett på undersidan av heatsink. Jag har hört att gnugga alkohol är det bästa alternativet, men som bor i Storbritannien, jag dont har tillgång till detta. Finns det ett anständigt UK substitut? Jag tänkte kanske rödsprit eller lacknafta men var inte säker på om någon av dem som var för stark / potent ... Alla som har några idéer / rådgivning som kan dela med skulle vara mycket uppskattat. Tack
__________________ I går kväll Jag låg i sängen och titta upp på stjärnorna på himlen och jag tänkte för mig själv där i helsike är det taket. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lacknafta kommer att göra bra.
| |||
| |||
| Meths också. |
|
| |||
| |||
| Du kan köpa Spray alkohol i Storbritannien. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan köpa isopropylalkohol högst god kemister
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Tack alla för era snabba svar. Jag fick reda på att Aceton används också så jag fick mig en flaska av det. Kommer att påbörja utbyggnaden i kväll när jag kommer i från jobbet, jag tar några bilder och vara säker på att ladda upp dem här för alla som kanske är intresserade:) Önska mig lycka till!
__________________ I går kväll Jag låg i sängen och titta upp på stjärnorna på himlen och jag tänkte för mig själv där i helsike är det taket. ![]() |
|
| |||
| |||
| Lycka till: D |
|
| |||
| |||
| Citat:
Njuta av
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Varför min laptop värme upp till mycket? | hitman0042 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 7 | 3 december 2008 09:39 |
| PSU, GPU, CPU och köket sjunker | alex | Cases & Power Supplies | 7 | 10 mars 2008 00:12 |
| CPU värme | Aners92 | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 21 januari 2008 15:24 |
| Heat sondsteknik | louhmaylin | Processorer, moderkort & RAM | 5 | 9 januari 2008 19:11 |
| Kylfläns hållare | ghbnic | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 31 december 2007 16:20 |
| Thread Tools | |
| |