![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen rakentaa uuden PC jouluna, en tiedä paljon rakennuksen PC: n, mutta ajattelin, että haluan antaa sille yrittää. Ovatko kaikki nämä osat yhteensopivia ja voimakas toinen spec uusia PC pelejä. AL niin onko olemassa mitään muuta minun tarvitsee ostaa? http://orders.ebuyer.com/customer/sh...19jYXJ0&stid=1 Lisäksi minun täytyy ostaa OS, mitä te suosittelette ja mistä lähtien? mdv2 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Linkki ostoskorisi ei toimi kaikilla muillakin.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on erinomaisesti spec'd. Jotkut suosikkini osat siellä. Mutta miksi SLI aluksella ja yhdellä GPU? Hanki Asus P5K-E ja tulevaisuudessa eläinlääketieteen rakentaa edelleen.Joka tapauksessa, tarvitset HSF (heatsink ja tuuletin) varten suoritinta. Osakkeen Intel yksi ei leikata se on quad. I'd olla saan Arctic Cooling Freezer 7 pro tai Tuniq Tower. TT jäähtyy hieman parempi kuin AC mutta se on valtava (se sovi, että Antec 900 vaikka), painaa lähellä on kilo (tapa yli mobo suunnittelussa rajat) ja maksaa paljon. AC on kevyempi, paljon, kustannus on noin puolet, ja jäähdyttää tarkkuudella pari astetta ja TT. Jotta OS? No, tee valintasi. Älkää näköala 64bit. N: o omanarvontuntoinen kotikäyttäjä olisi nähtävä kuollut sen kanssa tällä hetkellä. XP ei tietenkään näy mitään yhteensopivuus kysymyksiä ohjelmisto-ja / tai kuljettajille. Mutta tulevaisuudessa proofing haluat Vista. Jos siis mennä sitä reittiä 32bit palkkio olisi minun valinta.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ostoskorisi on tyhjä.
| |||
| |||
| ok tässä se on: Pioneer DVR-212BK 18x SATA DVD? RW DL Int Black - OEM Arctic Power 700w PSU - Kun PCI-E, SATA, 20 +4, ATX12V, 8pin +12 V liittimet - Retail boxed Corsair 2GB Kit (2x1GB) DDR2 800MHz/PC2-6400 XMS2 Memory Non-ECC Unbuffered CL5 (5-5-5-12) Heat Levittimet elinikäinen takuu Antec Nine Hundred - Gaming Asia kanssa 200mm Top Fan - No PSU Asus P5N-E SLI 650i Socket 775 PCI-E Laivaostoksista Audio ATX emolevyEVGA 8800GTS 320MB GDDR3 DVI-TV Out PCI-E Graphics Card Western Digital WD1600JS Caviar SE 160 Gt 7200Rpm SATAII/300 8MB Cache - OEM NEWLINK UK Kettle LEAD - UK PLUG - IEC SOCKET 1,5 Minäntel Core 2 Quad Q6600 G0 Stepping (2,4 GHz 1066MHz) Socket 775 L2 8MB Cache (2x4MB (4MB per ydin pari) Vähittäiskauppa boxed prosessoriPioneer DVR-212BK 18x SATA DVD? RW DL Int Black - OEM Belkin Anti-Staattinen Rannekellot Band Tämä tulee jopa £ 630 sis. alv + P & P, kaikki i-kirjain kaivata nyt on käyttöjärjestelmä. Haluan viettää noin £ 700 minun PC. Kaikki nämä osat ovat ostettu Ebuyer.com. |
|
| |||
| |||
| Näyttää hyvältä, tarkista ebuyer varten OS samoin. OEM Vista Premium on vain £ 60 |
|
| |||
| |||
| Quote:
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Kyllä, voisin saada Zalman CNPS9700 NT, mutta muiden kuin on kaikki yhteensopivia ja onko se hyvä valinta talousarvio pelaamista PC? Lisäksi on näköala hyvä vaihtoehto on OS? |
|
| |||
| |||
| kiittää siitä neuvoa, oli hieman s viive piikki: s (anteeksi lähettämistä kahdesti: P), ja kyllä minä saada paremman HSF ja myös saada Vista Premium 32bit: P Saan an: Asus P5N-E SLI 650i Socket 775 PCI-E Laivaostoksista Audio ATX emolevyEVGA sijaan, että ASUS P5K-E koska se on halvempi, ja lisäksi voin päivittää sen SLI ilman ylimääräisiä kustannuksia. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Rakennus My All in One Poraustornin. | feags420 | Rautatavaran Chat | 15 | 26th Feb 2009 12:54 |
| Rakentamalla uutta kpl | fman | Rautatavaran Chat | 2 | 6. Helmikuu 2008 16:26 |
| Building a New Pc | Thunderer | Rautatavaran Chat | 5 | 18th Jan 2008 04:58 |
| Rakennus tämän rig nyt | chrismorris730 | Rautatavaran Chat | 3 | 15 Jan 2008 21:15 |
| Rakennus-PC: t | BrucieBonus | Off Topic Discussion | 16 | 8. Lokakuu 2007 12:59 |
| Thread Tools | |
| |