![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben het bouwen van een nieuwe pc voor Kerstmis, ik weet niet veel over het bouwen van pc's, maar ik dacht dat ik het eens proberen. Zijn al deze componenten compatibel en krachtig naar een andere spec voor nieuwe pc-spellen. AL zo is er wat ik moet kopen? http://orders.ebuyer.com/customer/sh...19jYXJ0&stid=1 ook ik nodig voor de aanschaf van een OS, wat zou je adviseren en waar vandaan? mdv2 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Een link naar uw mandje werkt niet voor iedereen anders.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat is prachtig spec'd. Sommige van mijn favoriete onderdelen in. Maar waarom een SLI bord en een enkele GPU? Ontvang een Asus P5K-E en toekomstbestendig het bouwen verder.Hoe dan ook, hebt u een HSF (Heatsink en ventilator) voor de CPU. De voorraad Intel een gewoon niet snijden op een quad. Ik zou je een Arctic Cooling Freezer 7 Pro of een Tuniq Tower. De TT koelt iets beter dan de AC, maar het is enorm (het past in de Antec 900 al), weegt de buurt op een kilo (weg over de mobo's ontwerp grenzen) en kost veel. De AC is lichter, een partij, de kosten ongeveer de helft, en koelt tot binnen een paar graden van de TT. Voor een OS? Nou, neem uw keuze. Don't get Vista 64bit. Geen zichzelf respecterende thuisgebruiker moet worden gezien met de dood op het moment. XP zal natuurlijk niet worden weergegeven eventuele compatibiliteitsproblemen met software en / of bestuurders. Maar voor de toekomst proofing u Vista. Dus als je die route 32bit premie zou mijn keuze.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uw winkelwagen is nog leeg.
| |||
| |||
| ok hier is het: Pioneer DVR-212BK 18x SATA DVD? RW DL Int Zwart - OEM Arctic Power 700w PSU - met PCI-E, SATA, 20 +4, ATX12V, 8pin +12 V-connectoren - Retail Boxed Corsair 2GB Kit (2x1GB) DDR2 800MHz/PC2-6400 XMS2 geheugen Non-ECC Ongebufferd CL5 (5-5-5-12) Heat Spreader Lifetime Warranty Eenntec Nine Hundred - Gaming Case with Top 200mm Fan - No PSU Asus P5N-E SLI 650i Socket 775 PCI-E Onboard Audio ATX MotherboardEVGA 8800GTS 320MB GDDR3 DVI TV-out PCI-E Graphics Card WD1600JS Western Digital Caviar SE 160GB 7200RPM SATAII/300 8MB Cache - OEM NEWLINK UK KETTLE LOOD - UK PLUG - IEC SOCKET 1.5m Ikntel Core 2 Quad Q6600 G0 Stepping (2.4GHz 1066MHz) Socket 775 L2 8MB cache (2x4MB (4MB per core-paar) Retail Boxed ProcessorPioneer DVR-212BK 18x SATA DVD? RW DL Int Zwart - OEM Belkin Anti-Static Wrist Band Dit komt tot £ 630 inclusief BTW + P & P, alles wat ik nu nodig hebben is een OS. Ik zou graag willen besteden ongeveer £ 700 op mijn pc. Al deze onderdelen zijn gekocht bij Ebuyer.com. |
|
| |||
| |||
| Ziet er goed uit, controleer ebuyer voor een OS als goed. OEM Vista Premium is slechts £ 60 |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Ja, ik krijg een Zalman CNPS9700 NT, maar andere zijn dan dat alles compatibel en is het een goede keuze voor een budget gaming pc? Vista is ook een goede optie voor een OS? |
|
| |||
| |||
| bedanken voor het adviseren, had een beetje vertraging spike s: s (sorry voor het posten van twee keer: P), en ja ik zal je een betere HSF en ook Vista Premium 32bit: P Ik krijg een: Asus P5N-E SLI 650i Socket 775 PCI-E Onboard Audio ATX MotherboardEVGA in plaats van een ASUS P5K-E want het is goedkoper, en ook ik kan upgraden naar sli zonder extra kosten. |