Hjælp på valg der er et par af dem ligger rundt omkring. partspc.com jeg synes er en af dem. Dell giver dig mulighed for at tilpasse gennem deres hjemmeside nu også.
eller du kan bare brugerdefineret opbygge din egen. kan du bestille alle de dele fra newegg.com eller tigerdirect.com for temmelig billigt og så bare sætte den sammen selv. det faktisk ender med at blive en smule billigere end at købe en prebuilt i mange tilfælde.
tiger og newegg også tilbyde normale pc'er. Jeg er ikke sikker på, om de er specialfremstillede varer eller ej. Jeg tror, de er bare materiel. men du kan få et kig rundt.
Mit system: Ezekiel Processor (s): Intel Core 2 Duo E6750 2.66ghz | Bundkort: MSI P-35 Neo Combo chipset | RAM Hukommelse: 2 GB G. Skill DDR2 800 MHz | Grafikkort (r): BfG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB | Lydkort: Creative 7.1 lydkort | Harddisk (e): 160 gig Western Digital SATA-drev | Optisk drev (r): ASUS 16x DVD-CD-RW Combo drev | Sag / PSU: CoolerMaster tilfælde Antec Earthwatts 500W | Køling: 3x lager 120mm fans, 1 bestand CPU fan | Network / Internet: Brighthouse Kabel 1 MB / s | Monitor (s): 22 tommer Samsung widescreen | Operating System (s): Windows XP Pro SP2 | |