Hjelp til valg det er et par av dem ligger rundt. partspc.com tror jeg er en av dem. Dell lar deg tilpasse via deres hjemmeside nå også.
Eller du kan bare tilpasset bygge din egen. kan du bestille alle deler fra newegg.com eller tigerdirect.com for ganske billig og så bare sette den sammen selv. det faktisk ender opp som litt billigere enn å kjøpe et prebuilt i mange tilfeller.
tiger og newegg også tilby vanlige PCer. Jeg er ikke sikker på om de er skreddersydde eller ikke. Jeg tror de bare lager. men du kan ta en titt.
Min System: Esekiel Prosessor (er): Intel Core 2 Duo E6750 2,66 | Hovedkort: MSI P-35 Neo Kombitaster brikkesett | RAM-minne: 2 gigabyte G. Skill DDR2 800mhz | Graphics Card (s): BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB | Lydkort: Creative 7.1 soundcard | Harddisk (er): 160 gig Western Digital SATA-stasjon | Optisk stasjon (er): ASUS 16x dvd-cd RW kombinert stasjon | Case / PSU: CoolerMaster tilfellet Antec Earthwatts 500W | Cooling: 3x lager 120mm vifter, 1 stock CPU vifte | Nettverk / Internett: Brighthouse Kabel 1 MB / s | Skjerm (er): 22 tommers Samsung widescreen | Operating System (s): Windows XP Pro SP2 | |