mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Hjælp display indefrysning

Reply

Thread Tools
Old 10. august 2008, 06:26
Medlem Gruppen

Default Hjælp display indefrysning

Hej alle,
Ihave et problem i så meget som når jeg bruger pc'en til det, jeg kalder sædvanlige ting såsom browsing / e-mails osv., sin fine men hvis jeg arbejder det lidt ved at sige, afspilning af DVD'er eller se online videoer / film
efter et stykke tid det undertiden enten går helt tom eller blot fryser, jeg bruger en PCchips SocketA 748 mor bord,
AMD Radeon 3200 + processor, 1 GB Crucial hukommelse Seagate H / D
den kører på omkring 48 grader, som jeg forstår, er ikke dårlig,
Jeg har forsøgt at ændre processor og Grahics kort, men stadig få det samme problem, Er der nogen tror, at det kunne være systemkortet, da dette er det eneste, jeg kan tænke på er tilbage,

tak for læsning

angår tony
Old 10. august 2008, 07:06
Donor-Gruppen

PSU.

GFX kortets tegning flere ampere end det kan håndtere, når du laver komplekse ting gerne se DVD'er, et system ikke kan få nok saft, matricer.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 10. august 2008, 09:13
Medlem Gruppen

Lyder et fornuftigt svar, men dont ønsker at prøve en anden pc chips m / b, men det skal være et Skt en SIS 748 400DDR

tak
Old 10. august 2008, 17:35
Donor-Gruppen

Ja, medmindre du ønsker at købe nye dele.

Stadig er det ikke vil hjælpe. Den åbenlyse synder her er PSU.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 11 august 2008, 09:58
Medlem Gruppen

Hej makker, tak for svaret, jeg ændrede strømforsyningen, så snart det begyndte at ske, mit bedste gæt er, at Bundkort cant levering på en sats, grafikkortet ønsker,
vil forsøge at downloade nyeste drivere, hvis det gør ikke arbejde, jeg vil ændre kortet til en mindre krævende,

takket Fyre
Old 13 august 2008, 15:32
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af tublecain View Post
hvis det gør ikke arbejde, jeg vil ændre kortet til en mindre krævende,
Ikke ville erstatte PSU være en bedre løsning?

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 13 august 2008, 20:15
Donor-Gruppen

tilsyneladende han gjorde, men jeg kan ikke rigtig se, hvordan dette kunne være mb

op, har du prøvet at køre Memtest86 eller fjerne en stok RAM og forsøger?
Old 13 august 2008, 22:44
Donor-Gruppen

Det kunne også være, at skærmkortet kan dø. Det kan være tid til at købe et nyt kort til PC sammen med en ny PSU at sørge for alt er drevet pænt. De mest dette kunne køre du er $ 200 dollars og det kunne puste nogle nyt liv i din maskine.

Hovedparten af dette er kun spekulation på dette tidspunkt, fordi du har kigget på de mere oplagte syndere hidtil. Jeg er enig med Carbon selv. De symptomer, som ikke hænger sammen med en nødlidende bundkort. Du ville være oplever symptomer langt værre end den, som konstant genstarter, afslag på at starte eller effekt, samt måske nogle alvorlige fejl under brug. En frosset skærm eller en skærm, der ikke fungerer korrekt hænger nøje til kortet og PSU i min bog. Jeg er ikke sikker på, hvad det er, når de ser på andre komponenter.

Jeg tvivler RAM skaber et problem, fordi symptomerne ikke matche et RAM problem. Konstant genstarter, og operativsystemet fejl er tegn på, at din RAM handler op.

Mit system: Ezekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2.66ghz
Bundkort:
MSI P-35 Neo Combo chipset
RAM Hukommelse:
2 GB G. Skill DDR2 800 MHz
Grafikkort (r):
BfG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB
Lydkort:
Creative 7.1 lydkort
Harddisk (e):
160 gig Western Digital SATA-drev
Optisk drev (r):
ASUS 16x DVD-CD-RW Combo drev
Sag / PSU:
CoolerMaster tilfælde Antec Earthwatts 500W
Køling:
3x lager 120mm fans, 1 bestand CPU fan
Network / Internet:
Brighthouse Kabel 1 MB / s
Monitor (s):
22 tommer Samsung widescreen
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 15. august 2008, 07:08
Medlem Gruppen

Hi Guys Well

Det må have været et software problem, som jeg besluttet efter megen overvejelse at dumpe vinduer som jeg fik alt for mange
problemer, bare for sent, og på bagsiden af mine tanker, jeg har haft en
mistanke om, at O / P system min have en hånd i de problemer, jeg var der, så jeg bed prik og valgt en ny Linux-installation, og hidtil har jeg ikke haft flere problemer af den slags, som jeg tidligere er stødt på , så fingrene krydset,
Jeg vil holde dig orienteret,

BST hensyn og tak for alle jeres hjælp,
Old 15. august 2008, 14:53
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af tublecain View Post
Hi Guys Well

Det må have været et software problem, som jeg besluttet efter megen overvejelse at dumpe vinduer som jeg fik alt for mange
problemer, bare for sent, og på bagsiden af mine tanker, jeg har haft en
mistanke om, at O / P system min have en hånd i de problemer, jeg var der, så jeg bed prik og valgt en ny Linux-installation, og hidtil har jeg ikke haft flere problemer af den slags, som jeg tidligere er stødt på , så fingrene krydset,
Jeg vil holde dig orienteret,

BST hensyn og tak for alle jeres hjælp,
Velkommen til Linux åbenbaring

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Nr. MIC ingen lyd og XP indefrysning oh my joeshcosmo Lyd, højtalere og MP3-afspillere 7 22 januar 2009 09:16
USB 2.0 Frysning Computer Snohawk General Hardware Chat 4 24th Dec 2008 08:36
FPS Display icu222much PC & Console Gaming 3 8. sep 2008 11:26
WMP er indefrysning op. Warrenisit Multimedia & Codecs 2 21. jan 2008 12:46
Big Display SirStukings Grafikkort & Monitors 4 13 november 2007 09:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.