![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Ihave et problem i så meget som når jeg bruger pc'en til det, jeg kalder sædvanlige ting såsom browsing / e-mails osv., sin fine men hvis jeg arbejder det lidt ved at sige, afspilning af DVD'er eller se online videoer / film efter et stykke tid det undertiden enten går helt tom eller blot fryser, jeg bruger en PCchips SocketA 748 mor bord, AMD Radeon 3200 + processor, 1 GB Crucial hukommelse Seagate H / D den kører på omkring 48 grader, som jeg forstår, er ikke dårlig, Jeg har forsøgt at ændre processor og Grahics kort, men stadig få det samme problem, Er der nogen tror, at det kunne være systemkortet, da dette er det eneste, jeg kan tænke på er tilbage, ![]() tak for læsning angår tony |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSU. GFX kortets tegning flere ampere end det kan håndtere, når du laver komplekse ting gerne se DVD'er, et system ikke kan få nok saft, matricer.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Lyder et fornuftigt svar, men dont ønsker at prøve en anden pc chips m / b, men det skal være et Skt en SIS 748 400DDR tak |
|
| |||
| |||
| Ja, medmindre du ønsker at købe nye dele. Stadig er det ikke vil hjælpe. Den åbenlyse synder her er PSU.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Hej makker, tak for svaret, jeg ændrede strømforsyningen, så snart det begyndte at ske, mit bedste gæt er, at Bundkort cant levering på en sats, grafikkortet ønsker, vil forsøge at downloade nyeste drivere, hvis det gør ikke arbejde, jeg vil ændre kortet til en mindre krævende, ![]() takket Fyre |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke ville erstatte PSU være en bedre løsning?
|
| |||
| |||
| tilsyneladende han gjorde, men jeg kan ikke rigtig se, hvordan dette kunne være mb op, har du prøvet at køre Memtest86 eller fjerne en stok RAM og forsøger?
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kunne også være, at skærmkortet kan dø. Det kan være tid til at købe et nyt kort til PC sammen med en ny PSU at sørge for alt er drevet pænt. De mest dette kunne køre du er $ 200 dollars og det kunne puste nogle nyt liv i din maskine.
Hovedparten af dette er kun spekulation på dette tidspunkt, fordi du har kigget på de mere oplagte syndere hidtil. Jeg er enig med Carbon selv. De symptomer, som ikke hænger sammen med en nødlidende bundkort. Du ville være oplever symptomer langt værre end den, som konstant genstarter, afslag på at starte eller effekt, samt måske nogle alvorlige fejl under brug. En frosset skærm eller en skærm, der ikke fungerer korrekt hænger nøje til kortet og PSU i min bog. Jeg er ikke sikker på, hvad det er, når de ser på andre komponenter. Jeg tvivler RAM skaber et problem, fordi symptomerne ikke matche et RAM problem. Konstant genstarter, og operativsystemet fejl er tegn på, at din RAM handler op. Mit system: Ezekiel
|
|
| |||
| |||
| Hi Guys Well Det må have været et software problem, som jeg besluttet efter megen overvejelse at dumpe vinduer som jeg fik alt for mange problemer, bare for sent, og på bagsiden af mine tanker, jeg har haft en mistanke om, at O / P system min have en hånd i de problemer, jeg var der, så jeg bed prik og valgt en ny Linux-installation, og hidtil har jeg ikke haft flere problemer af den slags, som jeg tidligere er stødt på , så fingrene krydset, Jeg vil holde dig orienteret, BST hensyn og tak for alle jeres hjælp, |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Nr. MIC ingen lyd og XP indefrysning oh my | joeshcosmo | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 7 | 22 januar 2009 09:16 |
| USB 2.0 Frysning Computer | Snohawk | General Hardware Chat | 4 | 24th Dec 2008 08:36 |
| FPS Display | icu222much | PC & Console Gaming | 3 | 8. sep 2008 11:26 |
| WMP er indefrysning op. | Warrenisit | Multimedia & Codecs | 2 | 21. jan 2008 12:46 |
| Big Display | SirStukings | Grafikkort & Monitors | 4 | 13 november 2007 09:34 |
| Thread Tools | |
| |