vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Ohje näyttö jäädyttäminen

Reply

Thread Tools
Old 10 elokuu 2008, 06:26
Jäsen

Hei kaikki,
Ihave ongelma niin paljon kuin silloin, kun olen käyttäen pc mitä pyydän tavanomainen kuten selailemassa / sähköposteja jne. sakon, mutta jos olen töissä se vähä sanoa toiston DVD-levyjä tai katsot online-videoita / elokuvia,
jälkeen, kun se joskus joko on täysin tyhjä tai vain yksinkertaisesti jäätyy, voin käyttää PCchips SocketA 748 äiti aluksella,
AMD Radeon 3200 + prosessori, 1 gb Crucial muisti Seagate H / D
se on noin 48 astetta joka ymmärtääkseni ei ole huono,
Olen yrittänyt muuttaa jalostaja ja Grahics kortti, mutta silti sama ongelma, ei kukaan usko, että se voisi olla emolevy, koska se on kaikki, mitä voin ajatella on jäljellä,

kiitos käsittelyssä

osalta tony
Old 10 elokuu 2008, 07:06
Rahoittajien ryhmän

PSU.

GFX kortin nosto lisää ampeeri kuin se voi käsitellä, kun teet monimutkaisia juttuja kuten katsot DVD-levyjä, järjestelmä ei voi saada tarpeeksi mehua, kuolee.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 10 elokuu 2008, 09:13
Jäsen

Kuulostaa kohtuullisen vastauksesta, mutta dont halua yrittää toista PC sirut m / b mutta se on oltava SKT A sis 748 400DDR

kiitos
Old 10 elokuu 2008, 17:35
Rahoittajien ryhmän

Kyllä, jos et halua ostaa uusia osia.

Silti se aio auttaa. Ilmiselvä syyllinen tässä on PSU.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 11 elokuu 2008, 09:58
Jäsen

Hei mateuutteet, kiitos vastauksista, Vaihdoin virtalähteen heti, kun tämä alkoi tapahtuu, minun paras arvaus on, että emolevy kallistuksen toimituksen nopeudella, että Grafiikkasovitin haluaa,
Yritän lataamalla uusimmat ajurit, jos se doesnt työtä aion muuttaa kortti vähemmän vaativa yksi,

kiitos kaverit
Old 13 elokuu 2008, 15:32
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by tublecain View Post
jos se doesnt työtä aion muuttaa kortti vähemmän vaativa yksi,
Eikö korvaa PSU olisi parempi vaihtoehto?

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 13 elokuu 2008, 20:15
Rahoittajien ryhmän

ilmeisesti hän teki, mutta en todellakaan ymmärrä, miten tämä voisi olla mb

op, olet yrittänyt käynnissä Memtest86 tai poistamalla kiinni RAM-muistia ja yrittää?
Old 13 elokuu 2008, 22:44
Rahoittajien ryhmän

Se voisi myös olla, että näytönohjain voi olla kuolemaisillaan. Olisi ehkä aika hankkia uusi kortti PC yhdessä uuden PSU ja varmisti, että kaikki toimii hienosti. Eniten tämä voisi olla sinun on $ 200 dollaria, ja se voi hengittää jonkin verran uutta puhtia omalle koneelle.

Suurin osa tästä on vain spekulointia tässä vaiheessa, koska olet tutustunut vielä ilmeisempi syyllisiä tähän mennessä. Olen samaa mieltä Carbon kuitenkin. Oireet eivät ole korreloi failing emolevyn. Sinun olisi kokee oireita paljon pahempi kuin esimerkiksi jatkuva käynnistyy uudelleen, kieltäytyminen käynnisty tai valtaa, sekä ehkä joitakin vakavia virheitä käytön aikana. A jäädytetty näyttö tai näyttö siitä, että ei toimi kunnolla liittyy tiukasti kortti ja PSU minun kirja. En ole varma, mitä on tarkastelemaan muita komponentteja.

Epäilen RAM aiheuttaa ongelman, koska oireet eivät vastaavat RAM ongelma. Constant käynnistyy uudelleen, ja käyttöjärjestelmän virheet ovat merkkejä siitä, että teidän RAM toimii ylöspäin.

My System: Hesekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66 GHz
Emolevy:
MSI P-35 Neo Combo-piirisarja
RAM-muisti:
2 keikat G. Skill DDR2 800MHz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 Mt
Äänikortti:
Creative 7,1 Äänikortit
Kiintolevy (t):
160 keikka Western Digital SATA-asema
Optinen asema (t):
ASUS 16x dvd-cd-rw combo-asema
Asia / PSU:
CoolerMaster tapauksessa Antec Earthwatts 500W
Jäähdytys:
3x varastossa 120mm tuulettimet, 1 varastossa CPU fan
Network / Internet:
Brighthouse Kaapeli 1 Mt / s
Monitor (t):
22-tuumainen Samsung laajakuva
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 15 elokuu 2008, 07:08
Jäsen

Hi Guys No

Se on ohjelmisto-ongelma, koska olen päättänyt jälkeen paljon käsittely upottaa ikkunat kuin olin saada aivan liikaa
ongelmia vain myöhään ja takana mielestäni olen ollut
epäilys siitä, että O / P järjestelmän minun on ottaa käsi ongelmia Olin ottaa, joten bit the Bullet ja valinnut uuden Linux-asennuksen, ja toistaiseksi en ole jokin enemmän ongelmia sellaista, että olen aiemmin havainnut , joten sormet ristissä,
Pidän teidät ajan tasalla,

BST osalta ja kiitokset kaikille apua,
Old 15 elokuu 2008, 14:53
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by tublecain View Post
Hi Guys No

Se on ohjelmisto-ongelma, koska olen päättänyt jälkeen paljon käsittely upottaa ikkunat kuin olin saada aivan liikaa
ongelmia vain myöhään ja takana mielestäni olen ollut
epäilys siitä, että O / P järjestelmän minun on ottaa käsi ongelmia Olin ottaa, joten bit the Bullet ja valinnut uuden Linux-asennuksen, ja toistaiseksi en ole jokin enemmän ongelmia sellaista, että olen aiemmin havainnut , joten sormet ristissä,
Pidän teidät ajan tasalla,

BST osalta ja kiitokset kaikille apua,
Tervetuloa Linux paljastus

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.