![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, Ihave ongelma niin paljon kuin silloin, kun olen käyttäen pc mitä pyydän tavanomainen kuten selailemassa / sähköposteja jne. sakon, mutta jos olen töissä se vähä sanoa toiston DVD-levyjä tai katsot online-videoita / elokuvia, jälkeen, kun se joskus joko on täysin tyhjä tai vain yksinkertaisesti jäätyy, voin käyttää PCchips SocketA 748 äiti aluksella, AMD Radeon 3200 + prosessori, 1 gb Crucial muisti Seagate H / D se on noin 48 astetta joka ymmärtääkseni ei ole huono, Olen yrittänyt muuttaa jalostaja ja Grahics kortti, mutta silti sama ongelma, ei kukaan usko, että se voisi olla emolevy, koska se on kaikki, mitä voin ajatella on jäljellä, ![]() kiitos käsittelyssä osalta tony |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSU. GFX kortin nosto lisää ampeeri kuin se voi käsitellä, kun teet monimutkaisia juttuja kuten katsot DVD-levyjä, järjestelmä ei voi saada tarpeeksi mehua, kuolee.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Kuulostaa kohtuullisen vastauksesta, mutta dont halua yrittää toista PC sirut m / b mutta se on oltava SKT A sis 748 400DDR kiitos |
|
| |||
| |||
| Kyllä, jos et halua ostaa uusia osia. Silti se aio auttaa. Ilmiselvä syyllinen tässä on PSU.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Hei mateuutteet, kiitos vastauksista, Vaihdoin virtalähteen heti, kun tämä alkoi tapahtuu, minun paras arvaus on, että emolevy kallistuksen toimituksen nopeudella, että Grafiikkasovitin haluaa, Yritän lataamalla uusimmat ajurit, jos se doesnt työtä aion muuttaa kortti vähemmän vaativa yksi, ![]() kiitos kaverit |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eikö korvaa PSU olisi parempi vaihtoehto?
|
| |||
| |||
| ilmeisesti hän teki, mutta en todellakaan ymmärrä, miten tämä voisi olla mb op, olet yrittänyt käynnissä Memtest86 tai poistamalla kiinni RAM-muistia ja yrittää?
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se voisi myös olla, että näytönohjain voi olla kuolemaisillaan. Olisi ehkä aika hankkia uusi kortti PC yhdessä uuden PSU ja varmisti, että kaikki toimii hienosti. Eniten tämä voisi olla sinun on $ 200 dollaria, ja se voi hengittää jonkin verran uutta puhtia omalle koneelle.
Suurin osa tästä on vain spekulointia tässä vaiheessa, koska olet tutustunut vielä ilmeisempi syyllisiä tähän mennessä. Olen samaa mieltä Carbon kuitenkin. Oireet eivät ole korreloi failing emolevyn. Sinun olisi kokee oireita paljon pahempi kuin esimerkiksi jatkuva käynnistyy uudelleen, kieltäytyminen käynnisty tai valtaa, sekä ehkä joitakin vakavia virheitä käytön aikana. A jäädytetty näyttö tai näyttö siitä, että ei toimi kunnolla liittyy tiukasti kortti ja PSU minun kirja. En ole varma, mitä on tarkastelemaan muita komponentteja. Epäilen RAM aiheuttaa ongelman, koska oireet eivät vastaavat RAM ongelma. Constant käynnistyy uudelleen, ja käyttöjärjestelmän virheet ovat merkkejä siitä, että teidän RAM toimii ylöspäin. My System: Hesekiel
|
|
| |||
| |||
| Hi Guys No Se on ohjelmisto-ongelma, koska olen päättänyt jälkeen paljon käsittely upottaa ikkunat kuin olin saada aivan liikaa ongelmia vain myöhään ja takana mielestäni olen ollut epäilys siitä, että O / P järjestelmän minun on ottaa käsi ongelmia Olin ottaa, joten bit the Bullet ja valinnut uuden Linux-asennuksen, ja toistaiseksi en ole jokin enemmän ongelmia sellaista, että olen aiemmin havainnut , joten sormet ristissä, Pidän teidät ajan tasalla, BST osalta ja kiitokset kaikille apua, |
|
| |||
| |||
| Quote:
__________________ serverguy |