![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen, IHAVE een probleem in zo veel als wanneer ik met behulp van de PC voor wat ik noem gebruikelijke dingen zoals browsen / e-mails, enz., zijn goed, maar als ik het een beetje bij zeggen dat het afspelen van DVD's of het bekijken van online video's / films, na een tijdje is het soms ofwel gaat volledig blanco of gewoon bevriest, gebruik ik een PCchips SocketA 748 moederbord, AMD Radeon 3200 + processor, 1 GB geheugen Seagate Cruciaal H / D het draait op ongeveer 48 graden die ik heb begrepen is niet slecht, Ik heb geprobeerd het veranderen van de processor en Grahics-kaart, maar nog steeds hetzelfde probleem, heeft iedereen denk dat het zou kunnen zijn het moederbord als dit is alles wat ik kan bedenken is links, ![]() bedankt voor het lezen aanzien van tony |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSU. Gfx kaart tekening meer ampère dan het kan verwerken wanneer je doet ingewikkelde dingen, zoals het bekijken van dvd's, het systeem kan niet genoeg krijgen sap, overlijdt.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Klinkt een redelijk antwoord, maar niet willen proberen een andere pc-chips m / b maar het moet een Skt een SIS 748 400DDR bedankt |
|
| |||
| |||
| Ja, tenzij je wilt kopen nieuwe onderdelen. Still, it's not going to help. De voor de hand liggende boosdoener hier is de PSU.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Hallo stuurman, bedankt voor het antwoord, Ik heb de stroomvoorziening zo snel als deze begon gebeurt, mijn beste gok is dat het moederbord cant te bieden tegen een tarief dat de grafische kaart wil, zal proberen te downloaden nieuwste stuurprogramma's, als dat doesnt werk dat ik zal veranderen van de kaart voor een minder veeleisend, ![]() bedankt jongens |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zou het niet ter vervanging van de PSU een betere optie?
|
| |||
| |||
| blijkbaar hij dat deed, maar ik heb niet echt zien hoe dit kan worden mb op, heb je geprobeerd Memtest86 draaien of verwijderen van een stok van RAM en te proberen?
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het kan ook zijn dat de videokaart zou kunnen sterven. Het is wellicht tijd voor de aanschaf van een nieuwe kaart voor de PC samen met een nieuwe PSU om ervoor te zorgen dat alles wordt aangedreven mooi. De meeste van deze in strijd zouden kunnen u is $ 200 dollar en kon ademen wat nieuw leven in uw machine.
De meeste van deze is slechts speculatie op dit punt omdat je keek naar het meer voor de hand liggende daders zo ver. Ik ben het eens met Carbon wel. De symptomen zijn niet gecorreleerd met een falende moederbord. Je zou met symptomen veel erger dan dat, zoals constante herstart, weigering op te starten of vermogen op, en zoals je misschien een aantal ernstige fouten tijdens het gebruik. Een bevroren scherm, of een display die niet goed werkt is gerelateerd strikt aan de kaart en de PSU in mijn boek. Ik weet niet zeker wat het punt in te kijken naar andere componenten. Ik betwijfel het RAM wordt veroorzaakt door een probleem, omdat de symptomen niet overeenkomen met een RAM-probleem. Constant wordt opnieuw, en besturingssysteem fouten zijn tekenen dat uw RAM optreedt op. Mijn Systeem: Ezechiël
|
|
| |||
| |||
| Hi Guys Nou Het moet zijn geweest van een software-probleem zoals ik besloten na veel overleg te dumpen windows als ik was steeds veel te veel problemen gewoon te laat en in de achterkant van mijn ogen heb ik een vermoeden dat de O / P mijn systeem worden met een hand in de problemen die ik had, zodat ik wat de stip en gekozen voor een nieuwe Linux-installatie, en tot dusver heb ik echter niet met een of meer problemen van de soort die ik eerder tegengekomen , dus vingers gekruist, Ik zal u op de hoogte houden, bst groeten en bedankt voor al je hulp, |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Geen podium, geen geluid en XP bevriezing oh my | joeshcosmo | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 7 | 22 Jan 2009 09:16 |
| USB 2.0 Bevriezing Computer | Snohawk | Algemeen Hardware Chat | 4 | 24 dec 2008 08:36 |
| FOD Display | icu222much | PC & Gaming Console | 3 | 8e Sep 2008 11:26 |
| WMP is bevriezing up. | Warrenisit | Multimedia & Codecs | 2 | 21 Jan 2008 12:46 |
| Big Display | SirStukings | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 13 nov 2007 09:34 |
| Thread Tools | |
| |