![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alt jeg gjorde var at skifte sager. når jeg trykker på start-knappen alt tænder, men skærmen kun går frem og tilbage med "no siganal" og så tom, som hvis det havde en siganal. harddisken lysene er aktive. im næsten positive i didnt skrue op wireing. Hvad skal jeg gøre?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke at være uhøflig CP, men "næsten positive" ikke droppe det. Re-check din ledningsføring, specifikt DVI / VGA-kabel. Alle dødvande's in?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv en anden skærm?
| |||
| |||
| Skærmen er fint. Jeg har gentages efter 3-4 timer nu. Jeg er sikker på, at jeg har alt tilsluttet det rigtige sted. Jeg kan ikke se noget, der kunne være cosing dette. |
|
| |||
| |||
| Okey doke. Du høre et "bip" fra posten?
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Du kan også bekræfte GPU sidder korrekt i PCI-e port og den 6-pin er tilsluttet korrekt?
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| ingen bip støj. og GPU er i perfekt samt den 6-pin, der går til GPU. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er muligt at mobo var ikke monteret korrekt og er shorting på sagen.
| |||
| |||
| ALEX YOUR et geni! LOL XD! når du sagde GPU'en måske ikke være i hele den måde, jeg selv, hmm .... og jeg løb hen til computeren, fik hovedet lampe og tog et godt udseende, og så den sidste centimeter af kortet var ikke hele vejen. og det virkede! Jeg er så glad! Mine temps er nede på 20 * C i hver komponent. TY! |
|
| |||
| |||
| Glad for du fik det sorteret CP. Det er den enkle dem, der dræber ya.