![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaikki tein oli kytkin tapauksissa. Kun painan aloittaa painiketta kaikki muuttuu, mutta monitorin vain menee edestakaisin "ei siganal" ja sitten tyhjä, jos se oli siganal. kovalevy valot toimivat. im lähes myönteinen i didnt tyriä sen wireing. Mitä minun pitäisi tehdä?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei saa rude CP mutta "lähes positiivisia" ei leikkaa. Re Tarkista johdotus, erityisesti DVI / VGA-kaapelilla. Kaikki standoff's in?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile eri seurata?
| |||
| |||
| monitori on hyvä. Olen uudelleen 3-4 tuntia nyt. Olen varma, että minulla on kaikki kytketty oikealla paikalla. En näe mitään, mikä voisi olla cosing tätä. |
|
| |||
| |||
| Joo doke. Olet kuulla "beep" olevat postin?
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Lisäksi voit vahvistaa GPU istuu oikein, jos pci-e-porttiin ja 6-pin on kytketty oikein?
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| ei äänimerkin melua. ja GPU on täysin samoin kuin 6 pin että menee sen GPU. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| On mahdollista, että mobo ei ole asennettu oikein, ja se on shorting tässä asiassa.
| |||
| |||
| ALEX SINUN nero! LOL XD! kun sanoi GPU ei ehkä kaikissa tapa i kuitenkin, hmm .... ja i juoksi tietokone, sai pään lampun ja otti hyvä tarkastella, ja näin viime sentin kortti ei ollut koko matkan. ja se toimi! I'M SO HAPPY! minun temps vahvistetaan 20 * C jokainen komponentti. TY! |
|
| |||
| |||
| Kiva kun sain sen LAJITTELE CP. Se on yksinkertainen juuri tappaa ya.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Need Help Valintana asia! - Antec P180 vs Antec 900 vs CoolerMaster Haf RC-932 | xactly | Kotelot & Virtalähteet | 15 | 22. Maaliskuu 2009 23:20 |
| Windows tapana aloittaa | ghbnic | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 11. toukokuuta 2008 14:27 |
| Muuttaminen Ram nyt tietokoneen tapana aloittaa OHJE! | kkhimji2001 | CPUs, Emolevyt & RAM | 17 | 22. Huhtikuu 2008 11:51 |
| Endless ongelmat Windows tapana Start Now | Polkigtry | Rautatavaran Chat | 2 | 13th Jan 2008 02:06 |
| Oma tietokone tapana aloittaa OS! | ashaiba | Rautatavaran Chat | 2 | 14. marraskuu 2007 11:10 |
| Thread Tools | |
| |