![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alles wat ik deed was switch gevallen. als ik druk op de start knop alles draait, maar de monitor gaat gewoon heen en weer met "geen siganal" en vervolgens leeg alsof het een siganal. de harde schijf brandt actief zijn. im bijna positieve i didnt schroef de wireing. Wat moet ik doen?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet te onbeleefd CP maar "bijna positieve" niet knippen. Re-check uw bedrading, met name de de DVI / VGA-kabel. Alle impasse's in?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer een andere monitor?
| |||
| |||
| de monitor is prima. Ik heb opnieuw voor 3-4 uur nu. Ik ben er zeker van dat ik heb alles aangesloten op de juiste plek. Ik zie niet in wat dat zou kunnen worden cosing dit. |
|
| |||
| |||
| Okie Doke. U hoorzitting een 'piep' in het bericht?
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Ook kunt u bevestigen dat de GPU zit juist in de pci-e-poort en de 6-pin is aangesloten?
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| geen pieptoon lawaai. en de GPU is perfect evenals de 6-pins dat gaat naar de GPU. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is mogelijk dat de mobo was niet goed gemonteerd en is kortsluiting op de zaak.
| |||
| |||
| ALEX JE EEN GENIE! LOL XD! toen je zei dat de GPU wellicht niet in alle de manier waarop ik al, hmm .... en ik liep naar de computer, kreeg het hoofd licht en heeft een goede kijk, en zag de laatste centimeter van de kaart was niet in de weg. en het werkte! Ik ben zo blij! mijn temps zijn beneden 20 * C in elke component. TY! |
|
| |||
| |||
| Glad you got it gesorteerd CP. Het is het eenvoudige degenen die vermoord je.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Need Help kiezen zaak! - Antec P180 vs Antec 900 vs CoolerMaster HAF RC-932 | xactly | Cases & Power Supplies | 15 | 22 mrt 2009 23:20 |
| Windows wont start | ghbnic | Windows besturingssystemen | 4 | 11 mei 2008 14:27 |
| Veranderende Ram nu computer wont start HELP! | kkhimji2001 | CPUs, Moederborden & RAM | 17 | 22 apr 2008 11:51 |
| Endless Problemen Windows Wont Start Nu | Polkigtry | Algemeen Hardware Chat | 2 | 13 Jan 2008 02:06 |
| Mijn computer wont beginnen de OS! | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 2 | 14 nov 2007 11:10 |
| Thread Tools | |
| |