![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alt jeg gjorde var å bytte tilfeller. når jeg trykker på start up knappen alt slås på, men skjermen bare går frem og tilbake med "no siganal" og blank som om den hadde en siganal. harddisken lysene er aktive. im nesten positive i didnt skru opp wireing. Hva bør jeg gjøre?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke å være uhøflig CP men "nesten positive" ikke kutt. Re-sjekke ledninger, spesielt på DVI / VGA-kabel. Alle standoff står i?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv en annen skjerm?
| |||
| |||
| skjermen er fin. Jeg har rechecked på 3-4 timer nå. Jeg er sikker på at jeg har alt plugget på rett sted. Jeg ser ikke noe som kan være cosing dette. |
|
| |||
| |||
| Okey doke. Du høre et "pip" fra innlegg?
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Dessuten kan du bekrefte GPU sitter riktig i PCI-E port og 6-pin er koblet riktig?
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| ingen piper støy. og GPU er i perfekt samt 6 pin som går til GPU. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er mulig at mobo ikke var montert riktig, og er shorting på saken.
| |||
| |||
| Alex DIN et geni! LOL XD! da du sa at GPU kanskje ikke i hele veien jeg skjønt, hmm .... og jeg kjørte til datamaskinen, fikk hodet lampe og tok et godt utseende, og så den siste tommers av kortet var ikke i hele veien. og det fungerte! Jeg er så glad! min temps er ned 20 * C i hver komponent. TY! |
|
| |||
| |||
| Glad du fikk den sortert CP. Det er den enkle de som dreper deg.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger du hjelp til å velge Case! - Antec P180 vs Antec 900 vs CoolerMaster HAF RC-932 | xactly | Bærevesker & Strømforsyning | 15 | 22 mars 2009 23:20 |
| Windows wont starte | ghbnic | Windows-operativsystemer | 4 | 11 mai 2008 14:27 |
| Endring Ram nå datamaskinen wont starte HJELP! | kkhimji2001 | CPUer, Hovedkort & RAM | 17 | 22 april 2008 11:51 |
| Endless Problemer, Windows wont Start nå | Polkigtry | General Hardware Chat | 2 | 13 januar 2008 02:06 |
| Min datamaskin wont starte OS! | ashaiba | General Hardware Chat | 2 | 14 nov 2007 11:10 |
| Thread Tools | |
| |