![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Allt jag gjorde var att byta fall. när jag trycker på start knappen allt snurrar på, men skärmen bara går fram och tillbaka med "nej siganal" och sedan tom som om den hade ett siganal. hårddisken belysningen är aktiva. im nästan positiva i didnt skruva upp wireing. Vad ska jag göra?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inte för att vara oförskämd CP men "nästan positiv" inte sänka den. Re Kontrollera ledningar, särskilt DVI / VGA-kabel. Alla dödläge är i?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Försök med en annan bildskärm?
| |||
| |||
| Skärmen är bra. Jag måste kontrolleras igen om 3-4 timmar nu. Jag är säker på att jag har allt inkopplat på rätt plats. Jag kan inte se något som skulle kunna cosing detta. |
|
| |||
| |||
| Okey doke. Du höra en "pip" på inlägg?
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Dessutom, kan du bekräfta GPU sitter korrekt i pci-e porten och den 6-pinnars är korrekt ansluten?
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| inte ljudsignalen buller. och GPU är perfekt liksom 6 stift som går till GPU. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är möjligt att mobo inte monteras på rätt sätt och är kortslutning i ärendet.
| |||
| |||
| ALEX DIN ett geni! LOL XD! när du sa att GPU kanske inte är på alla sätt jag dock hmm .... och jag sprang till datorn, fick huvudet lampan och tog en ordentlig titt och såg de senaste tums på kortet var inte hela vägen. och det fungerade! I'M SO HAPPY! mina temps är nere 20 * C i varje komponent. TY! |
|
| |||
| |||
| Kul att du fick det sorterade CP. Det är den enkla att döda dig.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Behöver du hjälp med att välja mål! - Antec P180 vs Antec 900 vs CoolerMaster Haf RC-932 | xactly | Cases & Power Supplies | 15 | 22 mars 2009 23:20 |
| Windows brukar börja | ghbnic | Windows-operativsystem | 4 | 11 maj 2008 14:27 |
| Byta Ram nu dator brukar börja HJÄLP! | kkhimji2001 | Processorer, moderkort & RAM | 17 | 22 april 2008 11:51 |
| Endless Problem, Windows wont Börja nu | Polkigtry | General Hardware Chat | 2 | 13 januari 2008 02:06 |
| Min dator brukar starta OS! | ashaiba | General Hardware Chat | 2 | 14 november 2007 11:10 |
| Thread Tools | |
| |