![]() |
|
| |||
| |||
| Hej. Min fætter computer nylig gik syd (utrolig langsom til at gøre noget, ingen virii / spyware, lige gamle jeg gætte), og de taler om at få en ny. Sagen er den, at de ikke spille spil på den. Overhovedet. De vil bruge den til at gøre lektier, og surfe på internettet. Der er ingen mening at opgradere den ene, de har, fordi den er meget langsom, og det ville koste mere i dele end en ny. Sagen er den, jeg har bygget computere før, og jeg er slags on-the-puls med high-end dele, men når det kommer til basics, jeg bare ikke ved, hvad der er ... langsomt nok til at være det værd! Jeg har været at se på Dell, som har en grundlæggende system, med 1GB RAM, en 3500 + processor, 160GB HD, integreret grafik, og en 17 "skærm, for £ 342. Tror du, det er en okay deal? Kender du nogen bedre? en butik ville også være godt, fordi de har brug for en ASAP! Kan nogen venligst hjælpe mig? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Først, hvis du går Dell vil du være sikker på en god skærm, og for »base« (ingen opgraderinger) system en konkurrencedygtig pris. Men før reagere fuldt ud kan du rådgive om den kommer med Vista? hvis altså jeg varmt anbefale 2 GB ram selv om de er ikke spil. Også, som det har en integreret GPU mister du nogle ram som grafik chipset vil stjæle noget af det. (Du kan være i stand til at nulstille denne til standard 64MB i bios, men Dell er berygtet for at begrænse adgangen til visse punkter i et mobo BIOS, du kan heller ikke). Kan jeg gå ud fra CPU'en du citerer er AMD 3500? Hvis ja sin bøde for brugen du citerer, men selv for blot internet surfing og kontorartikler ting ville jeg stadig anbefale Core2 Duo E4300 eller E6300. Ikke langt flere penge, men en mærkbar stigning i ydeevne sammenligneligt. Hvis du gør gå 2GB rute eller core2 rute, skal du ikke købe hos Dell. Medmindre du kan få en base spec pc med CPU / ram beløb opgives som Dell opkræve et bloomin 'formue for opgraderinger. Hvis du ønsker at gå ned bygge rute lad os det vide.
|
| |||
| |||
| Nuvel, vi kørte et yderligere virus check dag, og det bringes op nogle nye spyware / virii. Jeg har fjernet dem, og tilføjede en ekstra 512 MB RAM. Siden da er det at køre meget mere gnidningsløst, og er tilstrækkelige til hjemmearbejde. Tak for hjælpen. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Hvis du ønsker at købe en computer bruger www.pcworld.co.ukEller oprette en bruger dele selv. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bestemt ikke køber fra PC World.
| |||
| |||
| De eneste problem, jeg tror PC verden som er, at du skal betale for det år, internet virus væg software med købet. Jeg fik min computer i januar tid, så jeg sandsynligvis fået en rabat. |
|
| |||
| |||
| Du behøver ikke at købe anti-virus med dit køb, det er bare de fleste mennesker er narret ind i den. |
|
| |||
| |||
| Jeg endte med at købe anti virus software, jeg har brug for en alligevel, så jeg tænkte slet ikke på. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke engang tænke på at købe en musemåtte fra PC World.
PC World politik er ikke at give Operativsystem diske med pc'en, så når det går pæreformede Du kan ikke reparere eller omformatere osv. Du er nødt til at tage den tilbage til dem at få det rettet. Mit system: #
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny computer Build | rayy | General Hardware Chat | 2 | 5 oktober 2009 11:34 |
| Første computer Build | jojo | General Hardware Chat | 1 | 6 juli 2009 06:10 |
| Computer Build | jwall2004 | General Hardware Chat | 11 | 21. feb 2008 11:45 |
| Basic Computer Usage kvalifikationer? | quinda | General Software Chat | 2 | 13. maj 2007 10:06 |
| Om at bygge en ny computer | Reuben | General Hardware Chat | 2 | 6. okt 2006 01:43 |
| Thread Tools | |
| |