mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Help Me Bouw / Koop een Basic Computer!

Reply

Thread Tools
Old 15 apr 2007, 00:25
Nieuw Lid Fractie

Hallo.

Mijn neef de computer onlangs ging zuiden (ongelooflijk traag om iets te doen, geen virii / spyware, gewoon oud denk ik), en ze hebben het over het vinden van een nieuwe.
Het ding is, ze geen spelletjes op. Op alles. Zij zullen worden gebruikt om huiswerk en surfen op het internet.
Er is geen enkel punt een opwaardering van de ze hebben, want het is erg traag, en het zou meer kosten in de delen dan een nieuwe.

Het ding is, ik heb gebouwd voor computers, en ik ben soort van on-the-puls met high-end onderdelen, maar als het gaat om de basics, ik weet niet wat ... langzaam genoeg om de moeite waard!

Ik heb gekeken naar Dell, die een basis systeem, met 1GB RAM, een 3500 + processor, 160 GB HD, geïntegreerde graphics, en een 17 "monitor, voor £ 342. Denkt u dat een goed deal? Weet je iedereen beter? Een winkel zou ook goed zijn, omdat ze er een nodig ASAP!

Kan iemand me helpen alstublieft?
Old 15 apr 2007, 02:49
Donor Groep

Ten eerste, als je Dell wordt u verzekerd van een goede monitor, en voor de "basis" (geen upgrades) systeem een concurrerende prijs.

Maar voordat reageren volledig kan je adviseren indien hij wordt geleverd met Vista? deze heb ik sterk aanbevelen 2GB RAM, zelfs als ze niet gaming.

Ook, zoals zij heeft een geïntegreerde GPU je verliest sommige ram als de grafische chipset zal stelen wat van. (U kan dit resetten naar de standaard 64MB in de bios, maar als Dell zijn berucht voor het beperken van de toegang tot bepaalde items in een mobo de bios, je kan ook niet).

Kan ik neem aan dat de CPU je citaat is de AMD-3500? zo ja, haar geldboete voor het gebruik dat u citeren, maar ook voor alleen het internet surfen en kantoor spul zou ik nog aanbevelen Core2 Duo E4300 of E6300. Niet veel meer geld, maar een opmerkelijke stijging van de prestaties vergelijkbaar.

Als u nog verder de 2GB route of de Core2 route, niet kopen bij Dell. Tenzij u een basisstation spec pc met de CPU / RAM bedrag genoemd als Dell kosteloos een bloomin 'fortuin voor upgrades.

Als u wilt gaan bouwen de route laat het ons weten.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 15 apr 2007, 10:25
Nieuw Lid Fractie

Nou, we liepen nog een virus controle vandaag, en hij bracht een aantal nieuwe spyware / virii. Ik heb ontdoen van hen, en voegde een extra 512MB RAM. Sindsdien is het draaien van een veel meer soepel, en is voldoende voor huiswerk.

Bedankt voor de hulp.
Old 22 apr 2007, 08:24
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door linasita View Post
Ten eerste, als je Dell wordt u verzekerd van een goede monitor, en voor de "basis" (geen upgrades) systeem een concurrerende prijs.

Maar voordat reageren volledig kan je adviseren indien hij wordt geleverd met Vista? deze heb ik sterk aanbevelen 2GB RAM, zelfs als ze niet gaming.

Ook, zoals zij heeft een geïntegreerde GPU je verliest sommige ram als de grafische chipset zal stelen wat van. (U kan dit resetten naar de standaard 64MB in de bios, maar als Dell zijn berucht voor het beperken van de toegang tot bepaalde items in een mobo de bios, je kan ook niet).

Kan ik neem aan dat de CPU je citaat is de AMD-3500? zo ja, haar geldboete voor het gebruik dat u citeren, maar ook voor alleen het internet surfen en kantoor spul zou ik nog aanbevelen Core2 Duo E4300 of E6300. Niet veel meer geld, maar een opmerkelijke stijging van de prestaties vergelijkbaar.

Als u nog verder de 2GB route of de Core2 route, niet kopen bij Dell. Tenzij u een basisstation spec pc met de CPU / RAM bedrag genoemd als Dell kosteloos een bloomin 'fortuin voor upgrades.

Als u wilt gaan bouwen de route laat het ons weten.
Ik wil niet suggereren met behulp van Dell, ze zijn alleen goed voor bedrijven en kantoren in mijn advies. Bij de bestelling en het maken van uw Dell-computers bieden zij u anderen, en ze veel geld op.

Als u te willen kopen van een computer gebruiken www.pcworld.co.ukOf maak gebruik van een deel zelf.
Old 22 apr 2007, 08:31
Administrator Group

Zeker niet kopen van PC World.

Ze zijn overpriced, 100's van andere online plaatsen zijn beter en £ 100 is goedkoper.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 22 apr 2007, 09:45
Lid Fractie

Het enige probleem dat ik denk dat pc-wereld is dat je moet betalen voor het jaar internet muur-virus software met uw aankoop. Ik heb mijn computer in de maand januari de tijd, dus ik heb waarschijnlijk een korting.
Old 22 apr 2007, 09:53
Administrator Group

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueEew View Post
Het enige probleem dat ik denk dat pc-wereld is dat je moet betalen voor het jaar internet muur-virus software met uw aankoop. Ik heb mijn computer in de maand januari de tijd, dus ik heb waarschijnlijk een korting.
U hoeft niet te kopen, anti-virus met uw aankoop, het is alleen maar de meeste mensen zijn slachtoffer in.
Old 22 apr 2007, 10:26
Lid Fractie

Uiteindelijk heb ik het kopen van het anti-virus software, ik moet toch een, dus ik deed het niet erg.
Old 22 apr 2007, 16:33
Banned Groep

Niet eens nadenken over het kopen van een muismat van PC World.
PC World beleid is niet te geven Besturingssysteem schijfjes met de pc dus als het gaat peervormige U kunt niet repareren of opnieuw enz.
Je moet het terug aan hen om het vast.

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel P4
Moederbord:
ECS 915pla2
RAM Geheugen:
1gb
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Sound Card:
Diamond Xtreme 7.1
Hard Drive (s):
160GB
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-rw
Case / PSU:
antech/x-power585
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
wireless
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.