![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo. Min fetter datamaskin nylig gikk sør (utrolig trege til å gjøre noe, ingen virii / spyware, bare gamle Jeg antar), og de snakker om å få en ny. Saken er, har de ikke spille spill på den. Overhodet. De skal bruke den til å gjøre lekser, og surfe på internett. Det er ikke noe poeng å oppgradere det de har, fordi det er svært langsom, og det ville koste mer i deler enn en ny. Saken er, jeg har bygget maskiner før, og jeg er type on-the-puls med high-end deler, men når det gjelder det grunnleggende, jeg bare vet ikke hva er ... sakte nok til å være verdt det! Jeg har vært ute til Dell, som har en grunnleggende systemet, med 1GB RAM, en 3500 + prosessor, 160GB HD, integrert grafikk, og en 17 "skjerm, for £ 342. Synes du det er en bra deal? Vet du noen bedre? En butikk vil også være bra, fordi de trenger en ASAP! Kan noen vennligst hjelpe meg? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Først hvis du går Dell er du garantert en god skjerm, og for "base" (ingen oppgraderinger)-systemet en konkurransedyktig pris. Men før svare fullt kan du gi råd om den kommer med vista? hvis så jeg anbefaler 2GB ram selv om de ikke spill. Også fordi den har en integrert GPU mister du noen ram som grafikk brikkesett vil stjele noe av det. (Du kan tilbakestille dette til standardsiden 64MB i BIOS, men Dell er kjent for å begrense tilgangen til bestemte elementer i en mobo BIOS, du kan heller ikke). Kan jeg anta at CPU du Sitat er AMD 3500? hvis så fint for bruken du sitere men selv for bare Internett-surfing og kontor ting jeg vil likevel anbefale Core2 Duo E4300 og E6300. Ikke mye mer penger, men en merkbar økning i ytelse comparably. Hvis du gjør det går det 2GB rute eller core2 rute, ikke kjøper fra Dell. Med mindre du kan få en base spec pc med CPU / ram mye sitert som Dell kreve en bloomin 'formue for oppgraderinger. Hvis du vil gå ned bygge rute oss.
|
| |||
| |||
| Vel, vi kjørte videre virus sjekk i dag, og det kommer opp noen nye spyware / virii. Jeg ble kvitt dem, og lagt til en ekstra 512 MB RAM. Siden da er det å kjøre en mye mer smidig, og er tilstrekkelig for leksehjelp. Takk for hjelpen. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Hvis du ønsker å kjøpe en datamaskin, bruker www.pcworld.co.uk, Eller opprett en bruker deler selv. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Definitivt ikke kjøper fra PC World.
| |||
| |||
| Det eneste problemet jeg tror PC verden som er at du må betale for året internet virus veggen programvare med kjøpet. Jeg fikk min datamaskin i januar tid, så jeg sannsynligvis fått en rabatt. |
|
| |||
| |||
| Du trenger ikke å kjøpe antivirustjenester med kjøpet, det er bare folk flest er duped i den. |
|
| |||
| |||
| Jeg endte opp med kjøp av anti virus programvare, jeg trenger en likevel slik at jeg ikke har forstand. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke engang tenker på å kjøpe en mus mat fra PC World.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ny datamaskin Bygg | Rayy | General Hardware Chat | 2 | 5 oktober 2009 11:34 |
| Først Computer Bygg | Jojo | General Hardware Chat | 1 | 6 juli 2009 06:10 |
| Computer Bygg | jwall2004 | General Hardware Chat | 11 | 21 februar 2008 11:45 |
| Basic Computer Bruksinformasjon Kvalifikasjoner? | quinda | General Software Chat | 2 | 13 mai 2007 10:06 |
| Om å bygge en ny datamaskin | Reuben | General Hardware Chat | 2 | 6 okt 2006 01:43 |
| Thread Tools | |
| |