![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Saat joskus nyt kannettava tietokone vain katkettava kuten siitä, että vaikka olen työskennellyt, se on tullut vakava nyt os se tuskin jää 10 mins beofore se sammuu, on olemassa mahdollisuus sen tulee lähteä pois ennen kuin olen tehnyt kirjoittamalla tämän. .. sen uusi kannettava tietokone ei enintään 11 kuukautta, ja se on accer travelmate .. miten se goe se mikäli u pistoke pois pois akun, kun käytät sitä, (thats parhaiten voin selittää sitä) voi joku kertoa minulle, mitä he ajattelevat i menossa ja mitä voisi tehdä asialle .. thnks timotein Itä-Lontoo |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mahdollisesti ylikuumenemisen vuoksi pölyn kerääminen on sisäosat tai muu vika .... Paras ratkaisu on soi jopa acer tukea ja lähettää sen takaisin, ennen kuin takuu on enintään
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Agreed.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Laptop Just Sammuta Erm Miksi? | HistoryGirl | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 4. toukokuuta 2009 13:07 |
| Sammuta aloittamisen jälkeen, ja joskus olen käynnissä! | Eläkkeellä USAF kaveri | Rautatavaran Chat | 5 | 3. Jan 2009 17:37 |
| Castlecops on sammunut hyvää | evilfantasy | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 10 | 26. Joulukuu 2008 16:29 |
| Tietokone ei sammu | Running_on_empty | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 2nd Lokakuu 2008 10:10 |
| Probs satunnaisella sammuu | rbroller815 | Rautatavaran Chat | 7 | 23. Jan 2008 00:47 |
| Thread Tools | |
| |