![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Om någon nu min bärbara dator skulle bara avbröt precis som att medan am jobbar på det, det har blivit allvarligt just nu os det knappast kvar på i 10 minuter beofore den stängs av, finns det möjlighet att gå ut före mig gjort att skriva detta. .. dess en ny laptop inte upp till 11 månader och en accer travelmate .. så det goe det som om u plug off ut batteriet medan du använder den, (thats det bästa sättet jag kan förklara det) kan man tala om för mig vad De tror att jag går på och vad kan göra åt det .. thnks timotej i East London |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eventuellt överhettning på grund av damm insamling i interna eller annat fel .... Det bästa är om du ringer upp acer och skicka tillbaka det innan garantin är
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Godkänt.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Laptop Just Shut Down Erm Varför? | HistoryGirl | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 4 maj 2009 13:07 |
| Avstängning efter start och ibland som jag kör! | Pensionerade USAF kille | General Hardware Chat | 5 | 3 januari 2009 17:37 |
| CastleCops har stängts för gott | evilfantasy | Virus, spionprogram och säkerhet | 10 | 26 december 2008 16:29 |
| Datorn inte stängs av | Running_on_empty | Windows-operativsystem | 3 | 2 oktober 2008 10:10 |
| Probs med slumpmässigt avstängd | rbroller815 | General Hardware Chat | 7 | 23 januari 2008 00:47 |
| Thread Tools | |
| |